Je moet alle kogels boven de hoogte van de tonnen schieten zeg maar, en gewoon proberen echt iedereen in het hoofd te schieten. De kogels gaan dwars door de vijanden heen, vandaar dat je ze zo hoog mogelijk moet proberen te raken. Succes!
Precies zo gedaan. Ik schiet iedereen met een headshot zo hoog mogelijk neer, maar toch ontploft de kamer steeds... kan mn teammate natuurlijk niet controleren... Misschien deze missie maar alleen doen, maar dan moet ik alleen de hele kamer uitschakelen
Ik raad het je af om hem alleen te doen, maar dat moet je natuurlijk zelf weten. Veels te moeilijk. Vraag anders even aan je teammate of hij echt elke kogel gecontroleerd afvuurt en boven de tonnen. Ik wil hem anders morgen ook wel even met je halen!
Hmm, of zijn er pistols bijvoorbeeld die niet door iemand heen gaan? Dan geef ik die wel aan hem zodat er geen kogels aan de achterkant doorheen komen en in een tonnetje slaan. Zo frustrerend dat je steeds 20 min bezig bent om bij die 2e kamer te komen om dan in 5 seconden game over bent omdat de kamer ontploft en je echt niks raakt.. Alle missies waren een peace of cake, deze ook behalve die laatste kamer. Zelfs die missie met 15 jugernauts was super easy, eerste keer hadden we em meteen, maar deze en morgen geen gold meer, dan is het gratis gold weekend voorbij.
Zoals ik dit lees hebben Arti en ik veel mazzel gehad bij het behalen van deze missie. Wij hadden hem in 1x ...
Eindelijk Wetworks gehaald. Deze keer de andere deur genomen en alles zelf neergeschoten behalve de gast die recht voor de deur van mn teammate stond Alle spec ops gehaald op veteran, best mee vermaakt. Als ze DLC uitbrengen mogen ze wel wat extra missies uitbrengen, best leuk!
Ja, dat kan. Maar met Special Ops moet je met elkaar spelen. Maar je kunt wel gewoon splitscreen multiplayer tegen elkaar spelen.
Met Spec-Ops niet. Je kan samen wel spelen en dan aan het eind de stats bekijken wie er nou beter was
Je kan gewoon split-screen Multiplayer doen tegen elkaar. Dat doe ik ook met mijn broers, is erg vermakelijk en werkt goed , maar jammer is dat je niet beide Cusom Classes kan gebruiken (of ik heb nog niet ontdekt hoe).
Ja, maar het zou wel leuk zijn als je dan beide gewoon je eigen Custom Classes kan gebruiken. Ik ben overigens de enige met een online profiel (mijn 360, broers spelen er wel op, ik ben ontzettend social *)), maar offline kon je ook gewoon ranken.