[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Choppers geven altijd gratis exp in mijn ogen. Dus ik heb bijna altijd een stinger op me rug.
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, sorry, ik doe tegenwoordig niks anders meer. In knife alleen nog maar (en Throwing knife!). Ik vind het gewoon te veel fun. Ik ben ook nog zo'n eikel die rond gaat sprinten met een care package grenade. Je vliegt echt over die map. Het mooiste is wanneer je de laatste kill hebt. Gisteren een heeele mooie laatste killcam waar ik eerst iemand throwing knifde en teamgenootje om het hoekje er direct achterna aan het mesje rijgde ;)

    Er staat me nog iets bij van die fucking Ramon NL met zijn fucking impossible knifes, haha. Leuk toch.

    en zo'n toffe kill/death ratio's maak ik er niet mee. Af en toe wel hoor, maar het komt ook wel vaak voor dat ik minder kills dan deaths maak.. Das vooral een probleem op Rust ;)

    Jaa, ik camp altijd dan maar even in een huisje wanneer ik geen stinger bij me heb. Het is echt debiel als je teamgenoten gaan zeuren op die Harriers etc, maar wel doodleuk dom naar buiten sprinten.

    Wanneer ik dood ga tijdens zo'n ding switch ik altijd even naar mijn Stinger class en bevrijdt de arme zieltje van die 'angels of death' ;), want zelf snappen ze niet hoe dat moet
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2009
  3. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    K/D is ook niet alles. Kunnen anderen mensen het nalezen wat je K/D ratio is?
     
  4. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het voor mezelf en m'n vrienden wel een leuke stat om mee te vergelijken. Nou zijn die kansloos slecht, dus stelt het sowieso niet veel voor, maar toch is dat leuk om daar mee te vergelijken. Wat de rest op de leaderboards heeft zal me een zorg zijn, iedere gametype levert andere K/D's op.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Alleen als ze in je friendslist staan toch? Of kun je zoeken in de algemene leaderboards?
     
  6. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 30-4 met een LMG in wasteland en ik campte de mijn niet eens:lol:
     
  7. BlueVFRank

    BlueVFRank Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Idem, harriers, choppers hele zooi en heb ook nog eens scavenger pro dus even over een body en weer genoeg stingers om ook de c 130 neer te halen.
     
  8. x IElementZ

    x IElementZ Trusted User

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha die piel :D ik heb hem gisteren weer 2x gehaald :) teller staat nu op 11x
     
  9. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet al zeker dat ik bijna nooit een streak van 25 ga maken. Stomme campers overal. Ben ook veels te gehaast bezig. En weet niet welk wapen ik nou precies moet nemen. Heb al verschillende geprobeerd waarvan ik de famas het lekkerst vind. Maar als ik daar nu mee ga spelen kom ik altijd in de min te staan qua k/d op 1 of andere manier.
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ground War op Wasteland, beetje campen, 7 kills = Harrier, maakt toch wel een kill of 6, 11 Kills is chopper gunner. Als het goed is maak je daar ook minimaal een kill of 12 mee in Wasteland = 25 = nuke
     
  11. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je een embleem/callsign als je een nuke launched?
     
  12. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep. En nog meer als je er 10 weet af te vuren.
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Heeft iemand zin om hier een leuke en overzichtelijke startpost van te maken? Dit deel is al veel te groot.
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Je kunt je afvragen of er dan nog een noodzaak is tot een startpost. O-)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    voor deel 2 smartass :+
     
  16. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    net ff met 4 man headquarters gedaan. bijna alle potjes gewonnen. Op highrise had ik een score van 84 om 23:+

    die scar-h met heartbeat sensor is echt geniaal. je weet gewoon waarneer er iemand de hoek om komt\o/
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kunnen doen komt dan ook doordat je één killstreak meer over hebt = Meer kills.
    Het is een stukje lastiger wanneer je eerst een streak van 7 moet halen zónder een killstreak te gebruiken..

    Heb zonet mn eerste Nuke gehad, eerste keer dat ik hem aanzette.. Was wel vet
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    zozo heerlijk potje net op favela domination ground war, 40-3. Jammer alleen dat ik bij streak 24 geen kogels meer had en overal om mij heen geschoten werd, uiteindelijk toen geprobeerd een wapen te pakken maar het was te vergeefs:+

    vind wel dat IW de spawnpoints moet wijzigen als er een harrier/chopper is, net ene potje derail gehad waar ik 4x! achter elkaar werd gespawkilld door een harrier, had niet eens tijd om onder een een dakje te rennen of mijn stinger af te vuren..
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dan wacht je toch gewoon ff zonder meteen op X te drukken.. |:-
    Je word echt geen 4x in 25 sec gekilled hoor.
     
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je hebt standaard een class met cold-blooded die je kan selcteren zodra zoiets gebeurd :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina