Tja, sorry, ik doe tegenwoordig niks anders meer. In knife alleen nog maar (en Throwing knife!). Ik vind het gewoon te veel fun. Ik ben ook nog zo'n eikel die rond gaat sprinten met een care package grenade. Je vliegt echt over die map. Het mooiste is wanneer je de laatste kill hebt. Gisteren een heeele mooie laatste killcam waar ik eerst iemand throwing knifde en teamgenootje om het hoekje er direct achterna aan het mesje rijgde
Er staat me nog iets bij van die fucking Ramon NL met zijn fucking impossible knifes, haha. Leuk toch.
en zo'n toffe kill/death ratio's maak ik er niet mee. Af en toe wel hoor, maar het komt ook wel vaak voor dat ik minder kills dan deaths maak.. Das vooral een probleem op Rust
Jaa, ik camp altijd dan maar even in een huisje wanneer ik geen stinger bij me heb. Het is echt debiel als je teamgenoten gaan zeuren op die Harriers etc, maar wel doodleuk dom naar buiten sprinten.
Wanneer ik dood ga tijdens zo'n ding switch ik altijd even naar mijn Stinger class en bevrijdt de arme zieltje van die 'angels of death' , want zelf snappen ze niet hoe dat moet
Laatst bewerkt: 30 nov 2009