Ik kijk eigenlijk alleen uit naar Final Fantasy XIII Tot die tijd houd ik me wel bezig met Uncharted 2 Afgezien van Uncharted vond ik 2009 maar een matig jaar Geen titels die ik echt moest hebben, heb ook bijna niets gekocht Heb me wel laten meeslepen door de hype van Modern Warfare 2, maar dat spel vind ik niks aan
'Gelukkig' niet zo'n grote lijst, ongeveer zes games die ik zeker ga kopen en een paar twijfelgevalletjes! Maar ik denk dat ik het meest uitkijk naar Mafia 2
Er komt volgend jaar een Alice-spel uit, natuurlijk wordt het een legendarisch jaar. Verder komen er piratengames, dus ik vind het prima. En Kingdom under Fire 2!
Zeker word het een goed jaar dat boven al Maar dit jaar wat ook niet mis met goede games al hoewel ik maar een paar games heb gekocht die in dit jaar uitkwamen. Volgend jaar in elk geval: Maffia 2 Just cause 2 Red death retemption Alpha protocol fifa 11 misschien Misschien alain wake en nog veel shit
als je een statement maakt met 2010 beter dan 2009? dan zeker wel maar om eerlijk te zijn, kunnen we er pas eind2010 over beslissen, wie weet welke games uit gesteld worden? En om de feiten uit 2009 te vergelijken met de hype/potentie van 2010 vind ik een ietwat ongelijke strijd. ten zij er een 2009 lijstje is uit 2008.
Hier is Dulle's topic met alle games van 2009. Shit, toen hoopte ik ook al op Bully 2 en Hitman 5, kom op nou!
Die games die ik daar noemde zijn een zekerheidje, PGR blijft toch een twijfelgevalletje. Ik twijfel er eigenlijk niet aan dat ie komt, maar het iig nog alles behalve zeker. Oh shit, straks ben ik volgens de Frontpage bezoekers de schuldige als er dingen niet blijken te kloppen door uitstel ed. De link (het plaatje helemaal onderaan) staat in de startpost. Ach, beide games zijn inmiddels een zekerheidje, vorig jaar hoopte je nog gewoon dat ze überhaupt zouden komen. We gaan vooruit.
staan echt eindeloos veel spellen op die me interesseren. Alleen Mass Effect 2 is een no-brainer voor mij. Spellen die me cool lijken: Bayonette Mafia 2 I am alive BlazBlue Splatterhouse Final Fantasy Two worlds II Brink Crackdown 2 Alan Wake Castlevania Just Cause 2 Darksiders N3 II Dante's Inferno Deus Ex Max Payne 3 .... aaaah fuck ik kan net zo goed de hele lijst noemen :L+
Grote complimenten Dulle, weer een mooi uitgebreid topic Mijn aankopen waarschijnlijk: LA Noir Mafia 2 Red Dead Redemption Final Fantasy 13 Fable 3 Splinter Cell Conviction Warhammer 40k Space Marine (als die überhaupt uitkomt in 2010) -onzeker: Brink Alan Wake Beyond Good and Evil (als die überhaupt uitkomt in 2010) Edge of Twilight Skate 3 Homefront I am Alive Pirates of the Carribean Postal 3 (deel 2 was best geniaal )
Games die ik ongetwijfeld ga kopen: Mass Effect 2 Final Fantasy XIII Halo Reach Dead Space 2 Ik ga geen lijstje erbij zetten welke games ook mijn interesse hebben, want zoals Kevf al zegt kan ik dan net zo goed die hele lijst quoten Stiekem hoop ik nog op een 2010 release voor Mirror's Edge 2.
Mass Effect 2, Mafia 2 en Bioshock 2 zullen alledrie magistraal worden! Wel zijn het allemaal vervolgen. Hopelijk komt er nog een frisse IP
Toch maar wel helemaal zelfgedaan Dulle? prachtig geworden! Ik moet mezelf komend jaar een beetje inhouden met aankopen omdat ik minder tijd krijg om te spelen. Maar de volgende haal ik sowieso: Splinter Cell: Conviction (ookal is ie niet zoals ik gehoopt had ) Just Cause 2 ( word de ultieme Free-roamer! ) Beyond Good & Evil ( maar zal hem ook dit jaar wel niet worden ) En Misschien: Bad Company 2 (eerste deel nooit gespeeld ) Brink ( veelbelovend maar is nog niet zoveel van te zien ) Ruse ( ben ooit begonnen met een RTS dus ik blijf hopen op een leuke voor de 360 ) Skate 3 ( Als ie dan ook echt anders word dan deel 2 ) Verder natuurlijk hele jaar duimen voor een aankoniging van TES 5 Het valt me wel op dat er dit jaar veel Post-acopalipce games komen, kijk maar eens! miss de opvolger van de Zombie hype?
- Mass Effect 2 - Aliens, Colonial Marines - Beyond Good and Evil - Bioshock 2 - Castlevania - Crackdown 2 - Crysis - Fallout, New Vegas - Halo Reach - MGS Rising ^Zowieso, voor de rest laat ik me verassen.