[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kerol kwam ik ook tegen , bij groundwar. hij had 44 kills 40 deaths ofzo elk potje, terwijl ik gewoon met ACR 33 kills 5 deaths had. maja
     
  2. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    BWhehe :D Zo'n gast kwamen we vanmiddag ook tegen. Halve team ook meteen marathon/lightweight/commando aan gezet :')
     
  3. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt wat ze daar leuk aan vinden? niemand heeft respect voor je, iedereen vind je een noob. je doet je k/d rate niet goed. Je verpest het hele spelletje voor andere mensen. =( , net als die mensen met die knife class. 2/3 van de mensen die het doen kunnen gewoon niet anders. Ze zijn slecht met een normale class. Die commande moeten ze gewoon weghalen. Geen toevoeging aan de game. Niet realistischs en super erritant. Ik heb wel veel punten die ik niet leuk vind aan dit spel. De spawnpoints kloppen gewoon echt niet. Met HC headquators. Kon ik met chopper gunner heletijd op hun spawnpoint blijven schieten en kreeg er maar kills bij. Btw is chopper gunner ook gewoon te overpowerd. Ik heb gewoon gemiddeld 20 kills met chopper gunner. Helemaal geen skill aan verbonden. Ook niet echt om het te krijgen. Gewoon preditor missle, harrier. Dan even blijven zitten op een plek waar je niet doodgaat. en je hebt chopper gunner. Dan 20 kills erbij en je hebt zo iedereen plezier verpest in het potje. Ze moeten al die kill streaks iets slechter maken. De tijd tussen het schieten langzamer maken van de chopper gunner, die kogels minder damage geven. En dan misschien de amor iets sterker maken. Preditor missle moeten ze de explosie minder range geven. Zodat je niet een multi kill kan krijgen. Ac130 moeten ze naar 20 kills verplaatsen. En de EMP moeten ze gewoon bij 15 kills houden. Zo zijn er genoeg dingen om het spel minder choatisch te maken en leuker voor alle mensen die het spelen. Hopelijk doen ze dit ook. Begrijp me niet verkeerd het is een goede game. Maar echt niet legendarisch of geweldig. Gewoon een leuke game met de nodige erritatie om je goed boos te krijgen soms.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2009
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb zo een enorme hekel aan die laatste shotgun, dat ding kan wel 100 meter schieten. Kom je ze tegen BOEM dood. :emo:
     
  5. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    _O_
     
  6. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    die killstreaks vindt ik opzicht niet erg lkkr makkelijk om te krijgen als je skills hebt (net als ik :D) maar er zijn ook van die noobs die dus geen skills hebben en gaan campen om een simpel chopper gunner te krijgen dat vindt ik dus irietant ik had 24 killstreak ga ik de hoek om en boem wordt ik neer geknalt met een shotgun die afgevuurd is door een &@^%*#% camper egt vervelend
     
  7. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem van mij aan, neem preditor missle, harrier en chopper gunner, ga beetje rushen of verdegend spelen tot je 5 kills hebt. ga dan in een huisje zitten. Maak 2 kills met je preditor missle. Je hebt harrier strike. Dan doe je harrier strike, je blijft zitten. je krijgt 5 kills. dan heb je chopper gunner en klaar.
     
  8. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Het ligt altijd óf aan het spel, óf aan een trieste tegenstander. Maar nooit aan jezelf :+
     
  9. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je daar mee? Nee, ik ben niet slecht.(niet arrogant bedoelt) Ik ga niet snel dood. Heb vaak nuke en andere killstreaks. En toch vind ik het geen goede game. Dus ik moet naar mezelf kijken waarom ik het niet leuk vind? Dat doe ik toch. ik kijk wat ik niet leuk vind en dat heb ik net verteld in me vorige post.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2009
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel vooral wat je zegt over de knife class. Beetje jammer, dat jij het niet kunt hebben dat je erdoor gekilled wordt, oké, maar om dan te zeggen dat die mensen slecht zijn met alle andere classes...En de chopper gunner wel minder firepower geven, maar meer armor? Wat heeft dat dan voor zin? Zo heft het één het ander op lijkt me.

    En nee, ik gebruik de commando perk niet. :x
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme, ik gooi een care package neer. Word ik opeens neergeschoten door een Pave Low die 2 seconden geleden nog aan de andere kant van de map zat :x. Ik respawn, ren er heen want er zat een Stealth Bomber in. Word ik vanachteren neergeschoten door een camper, ren er weer heen word die voor m'n ogen gejat :x

    Echt, dit spel is af en toe echt KUT. Regel het dan gewoon zo dat je alleen je eigen care package kunt pakken ofzo, fucking irritant.
     
  12. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het wel met de klachten eens. Er is te weinig lol overgebleven, eigenlijk is er meer ergernis bijgekomen.

    De spawnpoints zijn erg vreemd, het komt vaak voor dat je binnen 2 stappen van je spawnpoint recht in het vizier van een vijand komt. Daarbij zijn de killstreak rewards te sterk en heeft het geheel geen balans meer.
     
  13. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel: je loopt door een map? Je loopt om de bocht iemand met knife class zit om een hoekje en dood je. Je spawnt dan: je schiet 2 mensen dood, komt er iemand aan sprinten die je van 5 meter ver dood knifed. Daar zit toch geen skill aan verbonden? IEDEREEN kan dat. En het is een makkelijk manier om kills te krijgen. Meestal kijk ik naar hun Stats op leaderbords, en het ziet er niet goed uit. Ik zeg niet dat iedereen slecht is die dat gebruikt. Waarom zou je de knife class gebruiken, als nog meer kills kan krijgen met een normale gun. Omdat mensen het leuk vinden om iemands plezier te verpesten? of dat ze het een leuk gevoel vinden, dat ze mensen killen met een knife? Dat mensen dan denken, oh hij is goed hij heeft 20 kills met knife. Mensen denken juist, wat is hij een noob. Kan hij niet op een andere manier kills krijgen. Ik kan geen andere reden bedenken waarom mensen met knife gaan. Als je meer kills krijgt dan normaal met knife, krijg je er plezier in ja. Dus ze kunnen niet zonder. :confused:

    De chopper gunner meer amor geven, dan kan hij moeilijker uit de lucht worden gehaald. Zo hebben de mensen die erin zitten ook nog plezier. Als je de firerate heel erg omlaag doet. komt dit wel in balans.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2009
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    LOL! Toenet deed iemand een niculaire bomb. En ik ging niet dood daardoor :p
     
  15. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een geklaag hier. iedereen speelt zoals die relaxed vindt, bij de ene is dat snipe bij de ander rond rennen met een lmg of knife, en ga zo maar door.

    het enigste waar ik me aan erger is dat er nog al wat lag in het spel zit. bij mw 1 mss ook wel maar toen was het mss minder belangrijk om een goeie connectie te hebben.

    en voor iedereen die het kut vind in het spel. bij mw1 was het ook wel eens kut als je 6 kills had en een airstrike op je koppiee kreeg. ieder spel heeft kut dinge er in zitten maar dat maakt het juist zo gaaf als het een keer wel goed gaat.
     
  16. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Oké, dat je je ergert aan mensen die campen, kan ik begrijpen, vind ik ook vervelend. Maar het beeld wat je schetst komt mij totaal niet bekend voor, ik heb maar heel weinig dat ik gekilled word door iemand die 5 meter verderop loopt. Het komt voor, maar niet regelmatig. En op stukken die meer close range zijn, lijkt me dat meer melee afstand zomaar meer van pas kan komen dan een gun. Wie ben jij dan om te zeggen dat ze niet zonder knife kunnen :confused:

    Meer plezier voor degene die in de chopper gunner zit, door meer armor te geven? Ik dacht dat je juist makkelijk 20 kills haalde met de chopper gunner, dit lijkt me toch best plezierig. En als je tegen een beetje normaal team speelt, schieten die je chopper al ver voordat je dat haalt uit de lucht. Ik zou de chopper gunner alleen minder firepower geven, meer armor lijkt me teveel van het goeie.
     
  17. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Om toch maar verder over die knifekills te gaan. Ik werd vandaag maarliefst 3! keer achter elkaar gekilled door een knifer van 10 meter! Hij had ook nog eens een Riot Shield om. Is toch om gek van te worden? Ik liep telkens naar achter zodat hij me niet kan killen, maar ja hoor opeens ZOEF zo als een tijger op mij af met dat mes en lig ik weer neer.|:-
     
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Stun Grenades? Voor alles is een counter...
     
  19. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    of afghan killstreak verbeterd van 41 naar 42:+. 5 kills met heartbeat sensor. hoe chill kan het zijn!! je ziet gewoon of er iemand om de hoek zit! dan predator missle die 2 kills maakt. Toen harrier die altijd ownt op afghan. en daarna chopper gunner waarbij ik echt vaak tripple kill had omdat hun op dezelfde plek spawnde:lol:


    mensen kunnen wel zeuren over campers en knifers maar:

    IF YOU CAN'T BEAT THEM , JOIN THEM!
     
  20. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja, dat werkt ook lekker als iemand 10 meter voor je staat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina