Ik snap echt wat ze daar leuk aan vinden? niemand heeft respect voor je, iedereen vind je een noob. je doet je k/d rate niet goed. Je verpest het hele spelletje voor andere mensen. , net als die mensen met die knife class. 2/3 van de mensen die het doen kunnen gewoon niet anders. Ze zijn slecht met een normale class. Die commande moeten ze gewoon weghalen. Geen toevoeging aan de game. Niet realistischs en super erritant. Ik heb wel veel punten die ik niet leuk vind aan dit spel. De spawnpoints kloppen gewoon echt niet. Met HC headquators. Kon ik met chopper gunner heletijd op hun spawnpoint blijven schieten en kreeg er maar kills bij. Btw is chopper gunner ook gewoon te overpowerd. Ik heb gewoon gemiddeld 20 kills met chopper gunner. Helemaal geen skill aan verbonden. Ook niet echt om het te krijgen. Gewoon preditor missle, harrier. Dan even blijven zitten op een plek waar je niet doodgaat. en je hebt chopper gunner. Dan 20 kills erbij en je hebt zo iedereen plezier verpest in het potje. Ze moeten al die kill streaks iets slechter maken. De tijd tussen het schieten langzamer maken van de chopper gunner, die kogels minder damage geven. En dan misschien de amor iets sterker maken. Preditor missle moeten ze de explosie minder range geven. Zodat je niet een multi kill kan krijgen. Ac130 moeten ze naar 20 kills verplaatsen. En de EMP moeten ze gewoon bij 15 kills houden. Zo zijn er genoeg dingen om het spel minder choatisch te maken en leuker voor alle mensen die het spelen. Hopelijk doen ze dit ook. Begrijp me niet verkeerd het is een goede game. Maar echt niet legendarisch of geweldig. Gewoon een leuke game met de nodige erritatie om je goed boos te krijgen soms.
Laatst bewerkt: 1 dec 2009