[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister even de AC130 en Chopper Gunner vergeleken. Vind de chopper gunner velen malen lekkerder. Je hoeft niet te wachten en je kan lekker de (RT) knop ingedrukt houden. Had wel een mooie kill met de AC130. Zo door het dakraam in highrise 3 mensen vermoord. Waarvan er 2 coldblooded waren.
     
  2. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat pas irritant is.. mensen die zich opsplitsen.. 1 in ons team, 1 in de tegenpartij. En dat zoekt elkaar dan op, zodat de een de ander steeds neer kan schieten. Zodat er tenminste een nuke gehaald word. Zo kansloos.. zo irritant!

    Ohja en ik wou dit even delen met jullie:

     
  3. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon mercenary TD spelen dan heb je minder kans op zulke mensen.
     
  4. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Aha. Dus wat jij irritaties en minpunten vindt, zijn voor iedereen irritaties en minpunten. Right :{
     
  5. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
     
  6. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Das echt sneu als je zo aan je kills moet komen..
     
  7. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    gister deed iemand dat ook, hij rende steeds om een groep van 3 man af en dan schiet je hem neer en iedereen dood... trieste gast... hij stond ook nog bovenaan
     
  8. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister ook van die javelin spammers. Maar gelukkig was het in de wastelands dus je heb genoeg ruimte tussen de javelin gozertjes en jij.
     
  9. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Allereerst, Gebruik de enter eens zo nu en dan. Leest wat fijner.

    Afgezien daarvan, Wat een gemekker. Hoezo zou ik minder respect hebben voor mensen die alleen maar kniven? Sorry hoor maar als jij het voor mekaar krijgt om door iedereen en alles heen te rennen en ze neer te kniven en dan toch bovenaan staan dan heb ik juist respect voor je. Iedereen kan de RT ingedrukt houden en op iemand schieten. Om dan meteen te zeggen dat die mensen slecht zijn met een normale class... Slaat werkelijk nergens op.

    Maar goed, De chopper gunner vind ik niet overpowered. Met een goed team is een chopper gunner zo neer te halen. Paar stingers/javelins erop en hij is weg. Uiteraard wel met cold blooded aan anders word je toch weer neer geschoten voordat je'm überhaubt heb afgevuurd. Dus als jij 20 kills heb weten te halen met een chopper gunner, chapeau, je had een newbie team t.o.v. je.

    Hhm... Mjaw, Dat ding is qua range en damage wel absurd. Maar hij heeft ook z'n nadelen. Je bent uren bezig met herladen zowat. Maar goed, vandaar dat veel mensen met akimbo rond lopen uiteraard :emo:

    TD is geen ruk aan. Doe mij maar objective based games :thumbs:

    Nee... Het gene wat mij het meest irriteert is wat Ijsjuh al aangaf is als mensen met mekaar gaan samen werken terwijl ze in verschillende teams zitten. Tactical insertion constant en dat de 1 de ander neer blijft knallen tot diegene een nuke heeft.

    Dan staat de 1 bijv. 40-0 en de ander 0-40..... Echt te kansloos om zo te boosten....
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2009
  10. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ola,
    Is het mogelijk om bv je hud wat donkerder te maken ik heb vaak last bij maps zoals afghan dat ik de hud (linksbovenin) niet helemaal perfect zie.

    Hebben jullie er geen last van? Of stellen jullie de nromale settings donkerder in?
     
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Er is geloof ik toch zelf een brightness control ofzo bij de video settings van het spel? Maar het hangt ook af van de omgeving waarin je speelt natuurlijk en je gewone tv instellingen. Maar probeer het even met die ingame instellingen eerst.
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooowh shit. Dat heb ik ook té vaak! Dat op de killcam nog niet eens staat dat ik schiet.. Terwijl op mijn scherm ik gewoon al schiet en ook hitconfirmation krijg!
    Of dat op mijn scherm ik al lang voorbij een hoekje ben en dan op de killcam nog voor het hoekje geschoten wordt..
    Zó vaag, want hij geeft altijd aan 50ms ping. Dat kan toch niet zóveel uitmaken? En het is niet zo dat het dan maar bij 1 persoon vd tegenpartij (aka de host) is, maar gewoon bij ze allemaal..
    Voor de rest nooit lag, alles draait gewoon soepel.. Maar dit gebeurt mij echt vaak!

    Dat me akimbo is gewoon púre gayheid. Die range is VEEL VEEL te groot en met akimbo kun je er haast niets tegen doen (in close range maps)
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2009
  13. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    als activision niet binnen een week die javelins heeft gefixed verkoop ik de game... zielige sukkels online
     
  14. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Vreemd, ik ben nog nooit zo iemand tegengekomen. Kom je ze vooral tegen in een bepaalde gamemode?
     
  15. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Activision heeft daar niks over te zeggen, IW wel. En jij zegt dat je nog nooit bugs bent tegengekomen in de MP van een ander willekeurig spel? Anders speel je het toch gewoon een paar daagjes niet:):
     
  16. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    elk spel stinkt van de bugs maar dit is zo triest... iedereen loopt met zoon zielig ding rond te lopen.. hoezo een spel verneuken wat door IW zelf al voor een groot deels verneukt is... eerst vand ie noob dingen erin doen en nu ook nog glitchen met zoon ding
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is altijd wel janken, eerst was het Martyrdom en Juggernaut, nu is het weer dit gezeur met knifen en akimbo. Tja, je hebt altijd azijnzeikers, allemaal huilen omdat ze niet meer kunnen winnen, boehoe..
     
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doen ze (IW) heus niet met opzet|:-

    Natuurlijk hebben ze het niet zo bedoeld, ze doen er echt wel wat aan... It's only a matter of time...

    Stop eens met zeiken, een beetje kritiek (of veel) kan best, maar dit getuigt meer van frustratie dan van een normale discussie over een spel...
     
  19. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    ja het is gewoon niet zoon goed spel als MW1 en deze frustraties maken het alleen maar erger
     
  20. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Bla bla dan speel je het toch gewoon niet ;) Misschien word de wereld er ook wel iets beter van. Laten we dat eens aan iemand vragen hier op straat.

    Ik: Ken je het spel Modern Warfare 2?
    Random person op straat: Ja tuurlijk! Wie niet?
    Ik: Dat is mooi. Ik heb een vraag je aan jou. Wat vind je van de bugs? En vooral die van met de Javelin?
    Random person op straat: Geen idee ben ze eigenlijk nog nooit tegengekomen, maar heb er wel van gehoord.
    Ik: En als je ze wel tegenkomt?
    Random person op straat: Ja,... dan speel ik gewoon verder. Just Deal with it.
    Ik: Er is dus een persoon die helemaal gek wordt van de bugs en wilt zijn spel verkopen. Nu gaat er een gerucht in de rondte dat de wereld er beter van word als diegene stopt met spelen.
    Random person op straat: Huh? De wereld er beter van worden als ndw geen MW2 meer speelt? Nee dat kan niet. Doe niet zo gek... Ohja, en als hij zijn spel wilt verkopen. Ga je gang niemand treurt erom.

    Nou je hoort het. Je kan ook gewoon stoppen met het spel als je het maar een kut spel vind.

    De mazzels van onze verslaggever ter plaatse Sven
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina