Allereerst, Gebruik de enter eens zo nu en dan. Leest wat fijner.
Afgezien daarvan, Wat een gemekker. Hoezo zou ik minder respect hebben voor mensen die alleen maar kniven? Sorry hoor maar als jij het voor mekaar krijgt om door iedereen en alles heen te rennen en ze neer te kniven en dan toch bovenaan staan dan heb ik juist respect voor je. Iedereen kan de RT ingedrukt houden en op iemand schieten. Om dan meteen te zeggen dat die mensen slecht zijn met een normale class... Slaat werkelijk nergens op.
Maar goed, De chopper gunner vind ik niet overpowered. Met een goed team is een chopper gunner zo neer te halen. Paar stingers/javelins erop en hij is weg. Uiteraard wel met cold blooded aan anders word je toch weer neer geschoten voordat je'm überhaubt heb afgevuurd. Dus als jij 20 kills heb weten te halen met een chopper gunner, chapeau, je had een newbie team t.o.v. je.
Hhm... Mjaw, Dat ding is qua range en damage wel absurd. Maar hij heeft ook z'n nadelen. Je bent uren bezig met herladen zowat. Maar goed, vandaar dat veel mensen met akimbo rond lopen uiteraard
TD is geen ruk aan. Doe mij maar objective based games
Nee... Het gene wat mij het meest irriteert is wat Ijsjuh al aangaf is als mensen met mekaar gaan samen werken terwijl ze in verschillende teams zitten. Tactical insertion constant en dat de 1 de ander neer blijft knallen tot diegene een nuke heeft.
Dan staat de 1 bijv. 40-0 en de ander 0-40..... Echt te kansloos om zo te boosten....
Laatst bewerkt: 2 dec 2009