De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 7 nov 2009.

?

Wie wordt winterkampioen?

1. FC Twente

57 stem(men)
    56,4%
  2. PSV

24 stem(men)
    23,8%
  3. Ajax

12 stem(men)
    11,9%
  4. Feyenoord

6 stem(men)
    5,9%
  5. Overig

2 stem(men)
    2,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoop het ook niet, heb de kaartjes hier al een tijdje in huis liggen hier ;(

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Die waren dan ook alle 3 erg slecht ingeschoten.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ach die aad de mos moet je ook niet serieus nemen, ajax had meer dan genoeg kansen 8) niks met positiespel te maken.

Hij zei ook tegen vitesse zondag dat suarez zich te weinig laat zien in belangrijke wedstrijden zoals PSV uit :emo:

dacht toch echt dat hij toen 2x scoorde en een assist had.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zo, een, met name in de eerste helft, weinig inspirerend Barcelona gezien dat uiteindelijk toch nog na inbreng van Messi, Ibra en Iniesta (in die volgorde) wat aardige dingen liet zien op het hobbelknobbelknolleveld van onze Zuid-Spaanse vrienden van Xerez. Zoals min of meer al door me aangegeven was het niet erg spannend, maar ik heb me wel vermaakt met een halve liter Palm in de hand en onder het genot van het slappe gelul van Lampje. Achja, weer 3 puntjes.

Ajax tuurlijk weer lekker. Wel jammer dat er niet meer uit kwam.

5. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Doet Leo eens normaal commentaar geven tegenwoordig krijg je in de nabeschouwing aadje afkoopsom die Ajax af loopt te zeiken en PSV de in prijst.
    Niets tegen PSV maar vind het toch wel zo'n onzin dat Ajax altijd slecht speelt volgens de Nederlandse media maakt niet uit met hoeveel ze winnen.

Verder vond ik het wel een leuke wedstrijd en goed om te zien dat Ajax ook een wedstrijd professioneel uit kan tikken en zo krachten kan sparen voor zondag.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja dacht het toch ook, STFU Aad.. |:-

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jammer van die gemiste kansen en twee penalties van Suarez, over de tweede helft was ik wel tevreden. Oleguer en Silva waren goed ingevallen. Suarez had gewoon, ondanks zijn doelpunt, een pech dag. Ookal had hij denk ik beter de tweede penalty in de andere hoek, hoog in moeten schieten.

8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Als Ajax ervoor gaat kan je een leuke avond hebben want dit Anderlecht is momenteel een superzwak team die altijd lange ballen speelt,ze rekenen teveel op hun zogezegde god en die is amper 16jaar.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Heb gisteren een prima wedstrijd gezien. Het begin was erg slordig (mede door de tegengoal natuurlijk), maar voor de rest vond ik het best aardig staan. Dat Ajax natuurlijk met twee man meer speelde zorgde ervoor dat ze in de tweede helft nimmer in de problemen kwamen, maar goed, ik heb het wel eens eerder mis zien gaan tegen een man meer. De gemiste kansen en vooral de penalty's van Suarez waren erg jammer maar incidenteel. Dan mis je net even de factor geluk. Suarez moet je gewoon penalty's laten nemen. Die komt er wel overheen. 1-2 is magertjes, maar we zijn door:D

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Holy crap!

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Als je bij PSV de goals niet wil missen moet je gewoon de laatste 5 minuten kijken :)

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Lol, er komt gewoon rook uit de haren van Affelay:+

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Shaktar-Brugge 0-0 prachtige stunt,nu het afmaken tegen Toulouse thuis.
    prachtig stadion van Shaktar.

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    bij Sturm Graz was het rellen ofzo..?
    de wedstrijd tegen Bilbao heeft 20 minuten langer geduurd, en hij heeft stilgelegen.

Heerenveen komt niet op tv..? :-(

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wel op EL.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    'Toen de fans zich ook op het veld begaven, zag de arbiter zich genoodzaakt de wedstrijd te staken. De spelers waren op dat moment al naar de kleedkamers gerend. Na een oponthoud van diverse minuten werd het duel weer hervat, en bepaalde Llorente de eindstand.'

Voetbalzone.nl

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Schijt, Hertha BSC staat voor tegen Ventspilts. Was natuurlijk te verwachten, maar nu moet Heerenveen toch zeker minstens gelijk spelen (of het onderling resultaat tegen Hertha moet beter zijn) om in de laatste wedstrijd nog een kans te maken op de volgende ronde.

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Onderling resultaat tegen Hertha is niet beter. Ze wonnen daar met 0-1, maar Hertha met 2-3 in Heerenveen. Op uitdoelpunten komt Hertha dan als betere uit de bus.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
  20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Heerenveen!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina