Dat moet idd wel tof geweest zijn voor hem.
Ik zou zelf echt zelden/nooit in de bovenkant van een tank stappen trouwens: easy prey .
Vandaag ging het ook aardig. Stuk of 6 potjes gedaan geloof ik, waaronder 8-1, 6-0, 13-0, en nog eens 13-0.
Die 8-1 was beetje jammer, want die 1 kwam echt in de laatste seconden van het potje. Had de hele tijd alleen maar zitten snipen, dus allemaal 'pure' kills, en echt op het allerlaatste moment mis ik een headshot en word ik zelf te grazen genomen.
13-0 was op Wake Island, combi van bommetjes leggen en snipen. Ging dus lekker. Was wel redelijk lastig op een gegeven moment, want vrijwel geen beschutting meer, en 1x bijna een airstrike op mijn hoofd (5 meter naast me ofzo, die dus het kleine beetje beschutting wat er nog was, verder verneukte
)
Die 2de 13-0 was een beetje 'nep', maar goed, het telt. Zat bij die Outpost en heb dus paar keer gebruik kunnen maken van Airstrike. Verder weinig aanvallen op die flag gehad, dus zat er redelijk rustig. 1-2 kills met snipen, en 2x een tank/jeep opgeblazen.
In totaal denk ik maar 2-3x dood gegaan vandaag geloof ik.
Maar goed, als het zo lekker gaat op een avond, dan stop ik er mee, want voor je het weet heb je weer 2-3 potjes waarin alles tegen zit, en dan is meteen je avond weer verpest
Klik om te vergroten...