1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolaxa

Yolaxa Inevitable

Leuk Bevonden:
    0
    Op de een of andere manier heeft de game tegenwoordig moeite om volle matches te vinden en als ik in een match zit, lijkt het wel of ik bij alleen maar n00bs zat. Gisteren twee rondjes gehad waarbij constant alle anti-air guns op de schepen bezet waren. Dan raad je het al, op het eiland ga je er dan zwaar aan. Een iemand in mijn squad bleef rondjes varen in een boot en de rest werd om de haverklap neer geknalt op het eiland, gelukkig wel nog wat basissen en kills kunnen maken.

Ook een rondje Coral Sea gedaan, gaat ook iedereen in de anti-air guns zitten. Het is dat het andere team er helemaal niks van kon, anders was ik samen met mijn squad mate helemaal afgeknalt. |:-

Vandaag nog maar eventjes tot 100 rounds completen, en dat heb ik het gehad met deze game.

EDIT: Ook erg vervelend dat de "Be The Best Squad Three Times on each Map" stamp nogsteeds geglitched is. Ik heb het nu even bijgehouden, en op elke map meer dan drie keer de beste squad geweest, maar de stamp unlocked maar niet. Gelukkig de achievement wel.

Laatst bewerkt: 30 nov 2009
  2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Zoals al werd gezegd geeft zo'n squad alleen maar voordelen wat betreft respawnen. Je hoeft niets samen te doen, want met onbekenden doe of praat ik zelden.

Zou wel leuk zijn, want dan kan je elkaars scores s zien. Nu zat ik maar n half potje in je team, omdat t mn eerste potje was (toch 9 kills).

Heb trouwens jouw scores bekeken op battlefield.com. Ik dacht dat jij m niet kon zien? Let op: nadat je je naam hebt ingetikt (76 erachter!) druk je niet op enter op je toetsenbord, maar echt met je muis op enter klikken.

3494 kills tegenover 1531 gekilled worden is indrukwekkend, helemaal op n crt !

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Verrek, ik kan opeens weer inloggen op Battlefield1943.com, EN de stats lijken te kloppen(!) Ik had het al een maand niet meer geprobeerd omdat het al die tijd niet werkte :)

Qua kill/death ratio gaat het nu wat beter. Meestal zit ik per potje wel aardig in de plus, maar soms zitten er potjes tussen dat alles misgaat en je steeds toevallig tegen een tegenstander aanloopt, of dat je gewoon een airstrike op je hoofd krijgt enzo... :)

Maar vooral die eerste weken vond ik de game erg moeilijk, omdat je als sniper gewoon erg kwetsbaar bent en dan had ik destijds nog niet goed genoeg door (oftewel, je raakte iemand, maar het is geen headshot, en voordat je dan gereload hebt, dan heeft die ander je al gespot en krijg je een granaat naar je bakkes, of gewoon met zijn rifle een paar kogels in je lijf 8)

Nu ben ik een stuk voorzichtiger, ook met de beslissing of ik wel of niet een flag ga terugpakken of niet, en ik gebruik nu ook wat vaker die bommetjes, en heel af en toe een airstrike als ik op een goede rustige plek in de buurt zit. :)
    Daarnaast maak ik ook dat ik sneller vertrokken ben zodra ik 1x geraakt wordt. Meteen wegwezen en schuilen. :)

Maar goed, soms heb je dagen dat het lekker gaat, en soms heb je dagen dat je compleet van de map geschoten wordt, en dat je er voor je gevoel ook niets aan kunt doen: wanneer je in een bootje stapt dat je een meteen te grazen wordt genomen door een plane. Wanneer je in een plane stapt je binnen 5 seconden uit de lucht wordt geschoten door luchtafweerfgeschut of een andere plane, en dan heb je soms ook nog van die snipers die in een bootje liggen te wachten naast je boot, of zelfs op je boot zitten. En dan ben je dus nog nauwelijks op het eiland aangekomen 8) ;)

Wel tof dat die website het nu weer doet. Sta nog steeds bedroevend laag, maar goed, daar had ik sowieso niet zulke hele hoge verwachtingen van, gezien de manier waarop ik speel. :) Ik moet wel wat meer headshots maken, maar goed, is nu eenmaal lastig.

4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat is je gamertag Yi-Long?

5. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    In t begin bakte ik er niks van, omdat ik nooit shooters speelde. Stond dus met zeer negatieve cijfers, omdat ik veel vaker doodging tov dat ik zelf iemand neerlegde.

In t begin ook veel gesniperd maar ik vind dat niet leuk. Mn specialiteit is de tank en t schieten met de rifle. Daar kan je echt iemand op behoorlijke afstand omleggen. Ook sneuvelen er veel door mn granaten.

Vliegen gaat ook prima, maar ik vlieg niet te lang. Mijn prioriteit ligt bij de vlaggen en daardoor moet ik ook n hoop mensen omleggen.

Ik luister ook goed naar de stemmen. Zo weet je of er een vijand in de buurt is!

Hij heet Yi Long 76. ;)

Laatst bewerkt: 30 nov 2009
  6. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Yi Long 76

Vliegen gaat bij mij soms prima, maar soms ook niet. De ene keer raak ik alles en iedereen, dus mannetjes op de vuurtoren, vliegtuigen, mannetjes in boten, etc, en de andere keer vlieg je 2 minuten lang achter de tegenstander aan, heb je die eikel al meerdere keren geraakt maar blijkbaar vrijwel geen damage, en dan wordt je opeens zelf een halve seconde geraakt en ben je meteen morsdood, terwijl je daarvoor nog 100% health had. Dat is redelijk frustrerend. 8)

Die stemmen die zijn idd handig, alhoewel volgens mij die tegenstanders wel eerst 'gespot' moeten zijn door teamgenoten, anders hoor je niks.

Wat ik ook wel 'handig' vind, is dat je bijvoorbeeld de tegenstander ook hoort schreeuwen/juichen wanneer ze een kill hebben. Laatst zat ik vlak bij het vliegveld op Wake Island, mooi verstopt, en hoorde telkens een schot en dan een reactie erachteraan... dus ik heel voorzichtig rondkijken, niemand in de buurt, dus ik iets verder kijken, en vond ik dus een sniper van de tegenstander. Ik zachtjes achter hem geslopen en neergehakt. Later nog spijt dat ik niet stiekum zachtjes een bommetje onder zijn reet had gelegd }:]

Ik denk dat ik over een tijdje ook wel over ga stappen op de andere 2 classes, en me daarmee ga vermaken, maar voorlopig vind ik snipen gewoon nog erg leuk. Lekker rustig (meestal), en ik hou er niet van om op domme manieren dood te gaan, dus om dan op vlaggen af te stormen en wild om me heen te schieten, trekt me niet zo aan... :)

7. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Gisteren een nieuw record gehaald :)

Hoewel mn eerste prioriteit de vlaggen is, vind ik het leuk om veel kills te hebben natuurlijk.
    Gisteren een potje van 34 kills en maar 7 keer dood. Neen, geen enkele airraid want daar vind ik weinig aan. Tot nu toe was 32 kills mn hoogste.

Heb er een foto van, dus die post ik morgen wel ff.

Ik zal binnenkort s een avondje proberen om dit record te verbreken en dus niet achter de vlaggen aan te gaan.

Heb 1 keer iemand gezien met 42 kills. Die vent was echt bijzonder goed en vooral in het vliegen. Ongekend, ik kreeg m bijna niet te pakken met het vliegtuig en als je te voet of in een tank zat en je hoorde hem, dan was het al te laat! Respect!
    (heb ik m ook gestuurd)

8. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070

Damn... 34 kills is echt fuckingggg veel :thumbs: :b:
    Alleen 7x dood gaan in 1 potje vind ik ook erg veel :p

Vandaag was volgens mij mijn slechtste potje dat ik 5x dood ging, en dat vond ik al belachelijk veel.

Vanmiddag 2 potjes gehad dat ik iets vaker dood was dan kills had, een paar potjes gelijk, en de rest allemaal weer in de +.
    Toch vandaag maar 2-3x een potje dat ik zelf 0x dood was... :mad:
    Liep een aantal keer weer tegen een onnodige dood aan.

Wat vooral frustrerend is, zijn die schoten waarbij je denkt dat je de tegenstander raakt, en op de een of andere manier registreert ie hem niet, en tegelijkertijd schiet die vent je door je kop heen... 8)

Wel net een potje met 16 kills op Guadalcanal, en zelf 3x dood. :)

9. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Je moet het aantal keren dat je dood gaan ook zien tov het aantal keer dat je mensen killed ;)

7 keer dood is niet veel als je er 34 omlegt. Dat is bijna 1 tegen 5 en dat is echt heel hoog. Vergeet ook niet dat ik altijd naar de rode vlag toe ga en dus heel veel combat tegenkom.
    Ik ga never nooit vaker dood dan dat ik anderen kill.
    Ik hou het ook bij, schrijf op hoe mn ratio ligt en hoeveel punten ik scoor. De laatste 2 dagen een goed gemiddelde gehaald :)

Kolere, er is een behoorlijk grote storing bij KPN en daardoor heeft het hele land deze week al last van uitval van internet.
    Vanavond laat deed die het weer, dus ik kon weer ff knallen.

De lag was ongelooflijk groot en ik werd steeds een paar meter terug gezet etc....heeeel irritant.
    Des te opmerkelijk was het dat ik nog steeds iedere keer bovenaan eindigde en ook nog met goede scores! :b:
    Laatste kwartiertje was internet weer goed en dat speelt een heeeel stuk lekkerder.

Laatst bewerkt: 2 dec 2009
  10. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat maakt die k/d ratio uit dan? Het gaat toch om je uiteindelijke score?

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hij staat toch al in de top 25(?) van de wereld, dus als hij andere doelen stelt zoals een goede k/d kan ik dat begrijpen.

12. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik sta 29 of 30ste, maar de 25 ga ik wel halen ;)

Killratio is niet belangrijk maar ik vind t wel leuk om t bij te houden. Vooral ook omdat ik in t begin zo slecht was. Ik ging toen 2 keer dood tegenover 1 gemaakte kill haha!

13. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ah ok, k wist dat je zo hoog stond, dus wou het ff zeker weten voor het geval ik iets mistte :)

Ik was ook echt verschrikkelijk in het begin, toch zeker de eerste 5/6 uur dat ik misschien 1 kill per game haalde, tegenover 20 deaths.. Maar nu ik het doorheb is het fijn konten schoppen!

14. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    De eerste 5 keer dat ik in n vliegtuig stapte, stortte ik binnen 10 seconde in zee, tegen de eerste de beste boom of meteen tegen de paal op t vliegdekschip! :lol:

15. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ben nog steeds niet helemaal happy met vliegtuigen, gebruik het voornamelijk als transportmiddel.
    Gister wel voor het eerst een vliegtuig uit de lucht geschoten met het kanon van mn tank, erg tof! :)

16. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik vind t vliegen erg leuk en dan vooral in de Japanse Zero. Met t vliegen heb ik echt een voordeel dat ik een 60 inch tv hebt. Nu kan ik de mannetjes makkelijker raken.

Toch vlieg ik niet veel, omdat t aantal kills te traag gaat.

17. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Ik zie meestal geen fuck wanneer ik vlieg, wat betreft mannetjes en voertuigen op de grond. :p

Zojuist was mijn kill/death ratio 21-1 :D:D:D

21 kills, 1x zelf dood (door een airstrike), en 4 flags gecaptured, en 2 tanks opgeblazen met bommetjes (en waarschijnlijk nog een paar met airstrike) :D

Was op Guadalcanal, als marine, reedt meteen bij de start naar de eerste flag, capturede die, ging in afweergeschut zitten en haalde een plane neer, maar was geen kill, dus ik kijken en zag die sniper op de berg naast de flag landen. Hij was bezig met plekkie zoeken dus ik beetje omgelopen, achter hem gekomen, en door zijn kop geschoten. Vervolgens dus een stuk of 10 snipes van die berg af :D

Vervolgens een airstrike op mijn hoofd, toen ben ik naar Outpost gegaan, daar een zootje kills, 2 tanks opgeblazen, en 2x zelf een airstrike gebruikt, met daarmee 5-6 kills ofzo.

Had de hoogste score in het potje, en we wonnen zeer nipt de match. :thumbs: :9 :D
    Dat zijn toch de potjes waarvoor je het doet. :b:

18. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Heerlijk dat soort potjes. Top score hoor!

Tijdje terug had ik zo'n wereldpotje met een tank en er zat een beginneling op de tankmitrailleur. Die gozer zag een film voor zich voorbij schieten, want ik knalde werkelijk alles en iedereen van t eiland. Jeeps in volle vaart, meerdere tanks en een vliegtuig uit de lucht geschoten!

Die gast zat echt te roepen WTF????? Haha!

19. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Dat moet idd wel tof geweest zijn voor hem.
    Ik zou zelf echt zelden/nooit in de bovenkant van een tank stappen trouwens: easy prey :9 .

Vandaag ging het ook aardig. Stuk of 6 potjes gedaan geloof ik, waaronder 8-1, 6-0, 13-0, en nog eens 13-0.

Die 8-1 was beetje jammer, want die 1 kwam echt in de laatste seconden van het potje. Had de hele tijd alleen maar zitten snipen, dus allemaal 'pure' kills, en echt op het allerlaatste moment mis ik een headshot en word ik zelf te grazen genomen.

13-0 was op Wake Island, combi van bommetjes leggen en snipen. Ging dus lekker. Was wel redelijk lastig op een gegeven moment, want vrijwel geen beschutting meer, en 1x bijna een airstrike op mijn hoofd (5 meter naast me ofzo, die dus het kleine beetje beschutting wat er nog was, verder verneukte :) )

Die 2de 13-0 was een beetje 'nep', maar goed, het telt. Zat bij die Outpost en heb dus paar keer gebruik kunnen maken van Airstrike. Verder weinig aanvallen op die flag gehad, dus zat er redelijk rustig. 1-2 kills met snipen, en 2x een tank/jeep opgeblazen.

In totaal denk ik maar 2-3x dood gegaan vandaag geloof ik.

Maar goed, als het zo lekker gaat op een avond, dan stop ik er mee, want voor je het weet heb je weer 2-3 potjes waarin alles tegen zit, en dan is meteen je avond weer verpest 8)

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als je een goede tankdriver hebt niet hoor, dus iemand die ook nog wat rondrijd en in aanvallende gedachte speelt. Een goed tankduo is moeilijk te killen. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina