Tot zover iedereen bedankt. Ik ga nu de splitter jack naar 2 tulp contra bestellen. Ik laat nog wel even weten of dit werkt.
Ik heb hier ook weleens problemen mee gehad. Alleen dan op het gebied van beeldkwaliteit. Hierbij beschuldigde de Xbox Klanteservice de Philips tv en de Philips klantenservice de aangesloten Xbox. Oplossing: Nieuwe AV kabel. Daarom, geloof niet zomaar wat de ene klantenservice over het andere product zegt. Het is nog al makkelijk om een andere partij de schuld te geven..
Ik vind dit uitermate vreemd. Ik heb namelijk ook een 9000 serie (alleen 37 inch) en ik heb echt nooit moeie gehad. Maar! als het goed splitst je oude kabel (dus niet HDMI) op in twee halverwege? Daan zitten er alsware twee groepen van aansluitingen? weet wel dat ik beide moest gebruiken voor een deel. Misschien helpt dat?
Dit is wat MS klantenservice mij vertelde: alle philips ambilights hebben hier last van. Of je moet hem via een hdmi aansluiting aansluiten of via een dolby surround set.
Ik heb de splitter binnen en hij werkt perfect Nogmaals bedankt iedereen die zich er verder in verdiept heeft en voor de reacties