1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Let op!! Geen geluid Philips Ambilight.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ThijsW, 2 dec 2009.

1. ThijsW

ThijsW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot zover iedereen bedankt. Ik ga nu de splitter jack naar 2 tulp contra bestellen. Ik laat nog wel even weten of dit werkt.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    als je nu ook dubbelposten wilt voorkomen ben ik ook blij ;-)

3. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, gewoon met die AV kabel.

4. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah.. Sorry. Dat is een duister probleem dan. Heeft je tv geen optische ingang?

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hier ook weleens problemen mee gehad. Alleen dan op het gebied van beeldkwaliteit. Hierbij beschuldigde de Xbox Klanteservice de Philips tv en de Philips klantenservice de aangesloten Xbox.

Oplossing: Nieuwe AV kabel. Daarom, geloof niet zomaar wat de ene klantenservice over het andere product zegt. Het is nog al makkelijk om een andere partij de schuld te geven..

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18

Ik vind dit uitermate vreemd. Ik heb namelijk ook een 9000 serie (alleen 37 inch) en ik heb echt nooit moeie gehad. Maar! als het goed splitst je oude kabel (dus niet HDMI) op in twee halverwege? Daan zitten er alsware twee groepen van aansluitingen? weet wel dat ik beide moest gebruiken voor een deel. Misschien helpt dat?

7. ThijsW

ThijsW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wat MS klantenservice mij vertelde: alle philips ambilights hebben hier last van. Of je moet hem via een hdmi aansluiting aansluiten of via een dolby surround set.

8. ThijsW

ThijsW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de splitter binnen en hij werkt perfect:D
    Nogmaals bedankt iedereen die zich er verder in verdiept heeft en voor de reacties

Deel Deze Pagina