De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Spitsnieuws

Mwaha :lol:

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Dat is echt goed :D Vond die DSB'tjes ook echt heel strak. Leuk dat de fanclub zich nu van zo'n kant laat zien. Heerlijk origineel :D

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wtf @ dit nieuwsberichtje

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=91729

Uit een afgelopen week gehouden enquête op het digitale thuis van Marca werd duidelijk dat 85% welwillend staat tegenover een extra investering van preses Florentino Pérez. De overige vijftien procent is van mening dat de sportbestuurder al genoeg spelers heeft gehaald, en dat Manuel Pellegrini ook zonder versterkingen tot aan het einde kan meedoen om de hoofdprijzen.

Eén derde van de deelnemende bezoekers oordeelt dat een extra vleugelaanvaller geen kwaad zou kunnen. Dzsudzsák is een van de spelers die de Spaanse topclub naar verluidt op haar verlanglijst zou hebben staan. De 22-jarige Hongaar laat ook in zijn tweede seizoen in Eindhoven weer zien een versterking te zijn voor de Eredivisie, en heeft nog een contract tot medio 2013. Eerder werd de naam van Manchester City genoemd.

Weet je wat wel een goede zou zijn voor Madrid? Arjen Robben! :+

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zou wat zijn :lol: Eerst Robben verkopen en dan klagen dat je geen goeie buitenspeler hebt _O_ Denk alleen niet dat het waar is.

6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Is op marca.com dus elke nitwit kan daar stemmen.

Robben wouden ze overigens niet verkopen maar hij wou zelf weg om zoveel mogelijk te spelen.

7. Ankido

Ankido Guest

Jongens ik ben nu 13 bijna 14 en heb een paar vraagjes.
    Ik weet nu dat ik nu over iets praat waar gamer niet over te weten willen komen. VOETBAL.
    ik ben 14 en 1.62 lang weeg rond de 43 kilo (mischien meer)
    ik wil Profvoetballer worden( aangezien ik al gescout voor twente was)
    ik wil een paar dingen verbeter, kan iemand me vertellen hoe ik:
    Sneller wordt met rennen
    beter lichaam heb voor duals.
    Hoe meer kracht in me been krijg.

8. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhh ben je of was je gescout voor Twente?

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Als we dat nou allemaal wisten, waren we allemaal profvoetballers!

10. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad:+, maar waar voetbal je nu dan?

Laatst bewerkt: 4 dec 2009
  11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Voor de geïnteresseerden, je kunt het internationale team van 2009 opstellen op de site van de UEFA.

Goalkeepers: Valdés (FC Barcelona), Van der Sar (Manchester United), Casillas (R. Madrid), Neuer (Schalke 04), Julio César (Inter)

Right-backs: Alves (FC Barcelona), Maicon (Inter), Srna (Shakhtar), Zanetti (Inter), Lahm (Bayern)

Centre backs (two will be chosen): Piqué (FC Barcelona), Puyol (FC Barcelona), Chygrynskiy (FC Barcelona), Terry (Chelsea), Vidic (Manchester United), Ferdinand (Manchester United), Chiellini (Juventus), Vermaelen (Arsenal), Mertesacker (W. Bremen), Bruno Alves (Porto)

Left-backs: Abidal (FC Barcelona), Evra (Manchester United), Schäfer (Wolfsburg), Cole (Chelsea), Cissokho (Olympique Lyonnais)

Right midfielders: C. Ronaldo (R. Madrid), Stankovic (Inter), Navas (Sevilla), Krasic (CSKA Moscow), Hamsik (Napoli)

Central midfielders: Xavi (FC Barcelona), Yaya Touré (FC Barcelona), Xabi Alonso (R. Madrid), Semak (Rubin Kazan), Lampard (Chelsea)

Attacking midfielders: Gerrard (Liverpool), Kaká (R. Madrid), Gourcuff (Bordeaux), Diego (Juventus), Misimovic (Wolfsburg)

Left midfielders: Iniesta (FC Barcelona), Giggs (Manchester United), Arshavin (Arsenal), Ribéry (Bayern Munich), Özil (W. Bremen)

Striker (Two will be chosen): Messi (FC Barcelona), Ibrahimovic (FC Barcelona), Eto’o (Inter), Dzeko (Wolfsburg), Grafite (Wolfsburg), Torres (Liverpool), Rooney (Manchester United), Villa (Valencia), Forlán (Atlético de Madrid), Berg (Hamburg)

Coaches/managers: Guardiola (FC Barcelona), Lucescu (Shakhtar), Ferguson (Manchester United), Blanc (Bordeaux), Hrubesch (Germany Under-21’s)

Mijn keuzes zijn onderstreept. Ja, veel Barcelona.:+ Heb voor Valdés gekozen omdat ik hem nu eenmaal beter vond dan onze Edje. Ik ben fan van Van der Sar maar vond VV over het hele seizoen gezien gewoon erg goed en constant presteren. Hij verdient ook wel eens een keer die erkenning dat het ècht wel een goede keeper is. Overige keuzes ga ik niet nader onderbouwen, te veel werk. Oh, en iedereen die niet voor Pep kiest is lijp.:cool:

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Huh wtf Koeman ontslagen!

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Wat wil je met die kutresultaten. Gisteren ook weer verloren van Vitesse.

Wel op een klotemoment, want ze moeten nog die laatste CL wedstrijd winnen om door te gaan naar de EL.

14. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dat redden ze onder Haar net zo goed. Hopen op een schokeffect en 4 gewonnen wedstrijden voor de winterstop.

Ik hoop dat Koeman zelf is opgestapt en ze niet miljoenen afkoopsom hebben betaald, maar AZ kennende is dat ook gebeurd. Was 2 jaar terug met van Gaal ook niet het geval en toen was de situatie nog erger.

[Hoopmodus]Nieuwe coach: Co Adriaanse [/Hoopmodus]

Getuigd niet van heel veel realisme aangezien Adriaanse niet echt meer terug wil naar Nederland, maar ik hoop dat hij enigszins sentiment heeft met AZ en nog een jaartje of 2 hier wil coachen. :thumbs:

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, had hem liever zien blijven.

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    vind het raar, ze spelen wel niet goed
    maar beter zal het de komende tijd ook niet meer worden
    gaan spelers weg in de winter, koeman is wel een trainer met veel ervaring. Maar denk dat ze weer op 0 willen beginnen na de winter

17. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Tja, ik had van Basten ook liever bij Ajax zien blijven.:eek::lol:

Wat is raar? Hij heeft al het voetbal en alle automatismen eruit weten te coachen. Elke week probeert hij wat anders om dan in de media te zeggen dat hij van vastigheid houdt. Hij valt zijn eigen spelers af, altijd handig als er totaal geen vorm en vertrouwen is.
    Bovendien is het verschil in punten met de top 3 gigantisch, spelen ze superslecht en ik heb ook niet echt het idee dat Koeman goed in de groep lag.

Welke spelers gaan er weg in de winterstop? Deel je glazenbolwijsheid met ons.

Laatst bewerkt: 5 dec 2009
  18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Koeman trein is weer langs geweest, ploeg verneukt en volgens mij afkoopsom weer lekker in zijn zak. :lol:

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Jezus.. Zakkenvuller :emo:

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als je ontslagen wordt heb je gewoon recht op een afkoopsom. Heeft imo niets met zakenvullen te maken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina