[Muziek]Hiphop/Rap [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Modder-Eter, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Bekijk eens pagina's 40 en 41. ;)
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    dankje zal ik doen :)
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ben nu sinds gisteren een beetje wat aan het luisteren van Jay Electronica, probeerde het gisteren even uit toen ik er wat over zag. Klinkt opzich best wel lekker, niet iets dat ik veel zal luisteren maar niet slecht.
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ach, zolang die maar goed word, al ben ik totaal geen fan van Snoop en Pharrell.. :)
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Snoop was anders met Lupe geniaal, zo slecht. :+ Pharrell kan altijd wel tof zijn, zolang het maar niet teveel Pharrell is.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Het zijn toch ook leftovers van Relapse? Is duidelijk te horen, ik vond Relapse in het begin geweldig, het is opzich ook een prima cd. Maar toch heb ik de cd amper tot nooit in mijn cd speler. Eminem zei het laatst in een interview zelf ook, de grappen zijn even leuk en al gauw vind je ze niet meer zo leuk. Hij gaat een volledig andere richting op met Relapse 2 zegt ie.

    Van Refill is eigenlijk alleen Music Box die er bovenuit steekt. Maar ook dat nummer zie ik mijzelf niet veel draaien. Voordat Relapse uitkwam had Em gezegd dat ie zoveel materiaal over had, dat hij het over twee albums ging verspreiden. Echter heeft Refill maar 7 nummers, kom op Em...gooi het dan gewoon gelijk vol.
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Toch nog ff wat aandacht voor Dat Blakroc album wat ècht wel lekker is. Toegegeven, het is op het gebied van lyrics niet overal even goed geëxecuteerd, maar zelfs een Jim Jones weet blijkbaar toch wel hoe je moet rappen. Hij laat het tussen die debielen van Dipset echter nooit horen en nu wel. Dope nummer met Mos Def en Jim Jones.
    [yt]-vtWNDI_EOI[/yt]
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is denk ik mijn favoriete track van 2009. Echt heel dope
     
  9. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt zijn gewoon leftovers, op Relapse 2 heeft ie idd gezegd dat er meer tracks als Underground zullen staan, ik vond My Darling en Careful What You Wish ook super en had eerst gedacht dat Refill al een beetje een voorproefje zou gaan zijn maar helaas :mad: ff wachtten nog dus op de echte Eminem
     
  10. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat de opvolger van Man On The Moon juist meer een duistere tint zou hebben (The Machine With The Ghost Within) of misschien volgt dit album niet de trilogie waar hij eerder over sprak ... anyway kijk er wel naar uit Man On The Moon is nog steeds 1 van mijn favo albums van
    '09 en aangezien het jaar bijna voorbij is zal dat niet meer voorbij gestreefd worden ... Pharrell is wel ok, maar Snoop fell way of, zag net ook dat hij op het album Clipse heeft staan en hoopt op samenwerkingen met The Killers en Kings of Leon
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2009
  11. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Eminem Refill bevat 7 nummers. Waarvan ik er 3 goed vind: Elevator, buffalo bill en Music box. En waarvan The music box, een van zijn beste aller tijde is. Die 3 nummers zijn beter dan driekwart van Relapse. Ben erg benieuwd naar Relapse 2!!!
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    [​IMG]

    De track die ik nu luister lijkt heel wat op de Kid Cudi stijl, nu even verder luisteren. :)
    Klik op het plaatje om hem te downloaden. ;)

    [​IMG]

    Tot nu toe vind ik deze ook nog top! :)
    Is wel de wat rustiger hip-hop.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Dat is nogal logisch :lol:

    Unknown Prophets is nog steeds niet te vinden. :'-(
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Damn, The Ecstatic van Mos Def is echt zwaar baas. Al sinds 09:00 vanochtend non stop aan het luisteren. ( Nou vooruit, een paar keer The Cool en Enemy Of The State beluisterd van Lupe, maar dat is dagelijkse shizzle :+ )
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    [​IMG]

    Doomtree is baas, dus deze vast ook. Behoorlijk aantal POS producties en features, wat altijd goed is. :cool:

    Edit: Harde EP! :)
     
  17. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de boel hier al een tijdje niet gevolgd, dus misschien is het al voorbij gekomen.

    Hoe zit het met LASERS? die zou nu tog zo'n beetje uitkomen?
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Volgend jaar pas, eind december komt er nog een mixtape.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    25 December weer een mixtape, en dan als het goed is Januari een nieuwe single van Lasers. En dan Februari/Maart Lasers als het goed is.
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd!

    Voor degenen die het nog niet wisten:

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina