De MMA en K1 thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Greathoudini, 30 jul 2009.

1. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, kom net pas terug van trainen. Maar denk dat we nu al te laat zijn om het nog live te bekijken :+ vanavond sbs6 dan maar.
    Mijn voorspelling van de eerste partijen:
    partij 1 Badr hari vs Ruslan Karaev
    partij 2 Alistair Overeem vs Texeira
    partij 3 Sem schilt vs Jerome le Banner
    partij 4 Remy Bonjasky vs Errol Zimmerman

halve finale:
    partij 1: Badr Hari vs Alistair Overeem (deze is het moeilijkste te voorspellen en word de spannendste partij van het toernooi denk ik
    partij 2: Sem Schilt vs Remy Bonjasky (denk niet dat Remy overweg kan met de stijl en kracht van Schilt.

Dan de finale:
    Alistair Overeem vs Sem Schilt. Maar het kan net zo goed Hari vs Schilt worden.
    Als het Hari tegen Schilt word denk ik trouwens dat Schilt niet voor de 2e keer zijn kaas van het brood laat eten. Schilt komt vrij ongeschonden uit de strijd waarschijnlijk en de winnaar van de eerste poule zou wat meer schade opgelopen kunnen hebben dus de finale is ook weer moeilijk te voorspellen.

2. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas niks meer kunnen vinden, vanaaf is geen optie en al zou ik kunnen, dan ga ik nog niet vrijwillig luisteren naar Leo Oldenburg..

Staat mssn allemaal al op Youtube. K-1 kanaal is redelijk snel.

3. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    uitslag staat al op www.telegraaf.nl voor de liefhebbers, zal het hier maar niet posten voor de mensen die nog gaan kijken vanavond.

4. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik heb het al voor mezelf verpest, iets te diep gegoogled..

5. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
  6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik hoorde dat Badr Hari en Overeem nog een keertje een MMA match gingen doen omdat ze dat een tijd geleden hadden afgesproken?
    Als die komt wordt Hari 3 keer dubbelgevouwen.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gisterennacht gekeken. Jezus, lekker hoor. Had alleen nooit gedacht van tevoren dat Overeem zou verliezen, wat een beest. Bonjasky had zichzelf tegen Zimmerman al de das om gedaan. Hij had het meteen in ronde 1 af moeten maken.

8. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Die partij gaat er echt niet komen hoor:+

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Beetje zelfde verhaal als dat Anderson Silva een boxing match wil tegen Roy Jones Jr. Zou leuk zijn maar zie het niet gebeuren

10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Vannacht de herhaling gekeken. Die KO van Teixeira was geniaal hard 8)

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    De stream op SBS liep weer voor geen meter. :/
    Aber gut, veel knock out's en veel mooie gevechten. Schilt terechte winnaar.

Maar vooral EINDELIJK is wat meer respect onderling. Die 2 gasten hebben inmiddels respect voor elkaar en gaan achteraf niet stoer lopen doen. Daar kan de gemiddelde Youtube-kijker nog wat van leren :)

Volgende keer hoop ik stiekem toch weer op Bonjasky.

12. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ultimate fighter op tv is moet de vechtsport toch wel wat populairder geworden zijn hier? :)

13. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja UFC is best leuk hoor maar het is meer gepraat eromheen dan het vechten zelf.

Wat dat betrefr kijk ik toch veel liever naar K1 :)

14. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook UFC events op internet bekijken, doe ik ook altijd. Zijn een stuk betere wedstrijden dan die serie op tv en dan zie je ook wat meer wedstrijden:)

15. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das waar , ik kijk het thuis weleens op het extreme channel.

Alleen vind ik staand vechten een stuk leuker om te zien dan het mma gebeuren :)

16. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Ik kijk de serie niet, maar wel de evenementen (alles valt te downloaden: shame on me). Gister dan weer UFC 109 gekeken. Niet een heel spannend gebeuren.

Main events boeiden me niet heel erg: Chael was dominant, maar verloor nog bijna. Couture was, zoals verwacht, in veel betere vorm dan Coleman en had eigenlijk geen kind aan hem. Thiago-Swick was wel super. Wat een einde. "Oh, and he wants to be in the Undisputed game".

Het Strikeforce evenement was spectaculairder. Manhoef (schitterende combinaties) die neerging was absurd. Lashley die opnieuw won, vond ik ook wel geinig.

17. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook maar eens downloaden binnenkort.
    Had er al wel wat van gezien maar er staat alleen UFC ... niet echt duidelijk wat er in die series gebeurt.

18. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Heb het gisteren weer gekeken op sbs6. Vind dat toch altijd lekker om te zien.
    Wel beetje veel geneuzel er omheen (gisteren werd er gevolleyballed :+) en dan de laatste 10 minuten wordt er pas geknokt.

Die aflevering waar die coach (Rampage?) die deur maar eens even vernielde was aardig :+ (dat gevecht in die aflevering dan weer totaal niet, Mike 'Meathead' tegen Scott. Beide binnen 2 minuten moe en alleen maar pussyklapjes uitgedeeld daarna).

En mijn held is Kimboooo :D

19. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Rampage is ook wel humor hoe hij dan achteraf praat.. het lijkt alsof die spijt gaat betuigen maar uiteindelijk maakt hij er altijd een grap van en doesn't give a fuck. Heerlijk. "It's hard to be a door in here".

20. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan idd wel lachen om hem idd al vind ik de andere coach een stuk beter dan hem.

Deel Deze Pagina