De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    uhmm ik gok op dembele en martens :9
    maar misschien ook niet :D

2. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dan nog slaat het nergens op. Als die twee weg gaan wordt het beter dan het was aangezien ze allebei dramatisch spelen. :+

3. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja hij heeft een beetje de naam he. Bij Valencia nam die ook aardig wat miljoenen mee dacht ik.

4. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dit had ik nog niet verwacht. Maar ik hoop dat Ron Jans overkomt, want die gaat weg bij Groningen toch, wel pas aan het eind van het seizoen.

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    de club + koeman gaan zelf akkoord met het salaris + ontslagpremie (x maanden salaris doorbetalen) dus dat ligt van te voren allemaal vast, als de club besluit dat ze een verkeerde keuze hebben gemaakt en de trainer vervolgens ontslaan kost dat gewoon geld. Net als ik in elk ander bedrijf.
    Dat valencia en AZ nou vertrouwen op de kwaliteiten van Koeman kan hij niks aan doen :9

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Nice, gaan ze er nog op vooruit ook. :+

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Volgens de Belgen is Dick de opvolger van Koeman en zal hij zijn taken gaan combineren. Nog even afwachten of dit inderdaad zo is. AZ zou er wel een goede mee hebben, mocht hij het worden.

Edit:// $#@%$

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff denk ik een primeurtje te hebben...

Was al verdacht dat ze Koeman zo snel en onverwachts ontsloegen, dacht al: die hebben vast een opvolger klaar.

9. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Anders hadden ze natuurlijk Haar en Shota achter de hand. Echter is het wel vreemd, want echt slecht ging het natuurlijk niet. Spel was soms super, soms niet om aan te zien. 6e plaats is voor AZ gewoon prima.

Wat er nu naar buiten is gekomen lijkt me niet het hele verhaal. Anders is het wel heel vreemd.

10. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vond ik ook, ik vond het een beetje voorbarig om hem zo snel op de trein te zetten, want ik vond dat er toch wel wat verbetering in zat. Maar ik had ook meer verwacht van Koeman, met dit spelersmateriaal had hij het beter moeten doen.

Maar ik stoorde me vooral aan Koeman z´n communicatie met de media. Altijd viel hij zijn spelers af en zegt dat hij het wel goed doet, maar de spelers het niet goed uitvoeren. Dan ben je zelf gewoon geen goede trainer. Ik ergerde me meer aan Koeman dan aan Van Gaal. Die zegt tenminste dingen, kan soms uit z´n slof schieten. Koeman die hield altijd een slag achter de hand, gaf laffe persconferenties.

Edit: hoorde vandaag nog een leuke speculatie:
    gAZprom zou interesse hebben in sponsoring van AZ. En Dick Advocaat heeft connecties bij gAZprom, dus wie weet dat gAZprom AZ wil sponsoren als Advocaat trainer wordt of andersom :+

Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, daar heb je wel een punt zeg als ik het zo nalees.:thumbs:

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Dick Advocaat is ineens al minder graag gezien hier door de Belgen,we komen gewoon op de 2de plaats.En de Bond hier doet natuurlijk niks.

13. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    wat moet hij in die twee maanden nou helemaal doen? 1 oefeninterland?
    En bovendien er speelt een aantal belgen in de nederlandse competitie die hij kan bekijken. En ik geloof dat Advocaat zich wel zo onafhankelijk kan opstellen dat hij een goede keuze kan maken.

14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    In die maanden had hij tijd om alle spelers te gaan bekijken en misschien wel nieuw talent te halen,nu niet want hij moet 7op7 in AZ zijn.
    En als Dick AZ beter doet spelen en hun uit de crisis helpt wil hij misschien wel blijven.Maar het is in de eerste plaats de fout van de Belgische bond.

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Zóveel talent hebben jullie niet hoor... O-)

:+

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Genoeg talent,maar ze dromen teveel.

17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    HA!:+

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Voetbalprimeur heeft zo vaak van die lelijke typo's in hun berichten staan, nu ook weer met "teganstander". Maar even de miereneukerij daargelaten is het toch een aardige blunder van Bertje :+

19. IJsjuhh

IJsjuhh Chick on a Mission!

Leuk Bevonden:
    0
    Er is een nieuwe WK bal!

(Jeeeeeej kon ook iets over voetbal zeggen :lol: )

20. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Behalve dat de FIFA speler van het jaar 21december bekend wordt gemaakt is d'r nu ook zo'n prijs voor mooiste doelpunt van het jaar. Hier de genomineerde: http://www.fifa.com/classicfootball/awards/puskasaward/index.html
    Persoonlijk vind ik de keuze nogal mager, vond die goal van dembele dat die 6 man o.i.d. voorbij speelt d'r zo tussen passen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina