Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Welke achievement kan je daar halen dan?

    En aan de achterkant zit een mogelijkheid om naar boven te klimmen.
     
  2. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist ja! Daar heb ik me volledig in uitgeleefd! Dus die heb ik, bedankt
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt jammer dat die game toch wel aardig makkelijk is tot nu toe. Net ook moest ik zo'n soort monk-figuur doden die op een hoge toren stond. Het gevecht begon echt cool, hoog in de lucht, weinig ruimte om te bewegen...maar ik counterde hem en hij was gewoon gelijk dood. Tjezus zeg.....
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Die gast had ik zonder gezien te zijn, nog makkelijker. :+
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Haha nice, tja ik vond het te amusant om al die ventjes naar beneden te smijten en dan trek je aandacht ;). Hij stond ook echt ineens naast me 8)
     
  6. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    De game gaat er ook de hele tijd vanuit dat je hem met een hidden blade vermoord. Ik had hem gepoisoned in z'n zij. Zie je tijdens de cinematic bloed uit z'n keel komen.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  8. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vaag ik was een stuk sneller dan het filmpje en hij valt ook nog een paar keer. :)
    Maar ja ik heb hem nu. :)
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2009
  10. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin had zo mijn twijfels bij de game. Maar nu ik zo'n 15 uur verder ben, ben ik verkocht! Ben nu op het punt dat ik naar venetie ga. Kortom: ik doe lekker rustig aan. Er is dan ook genoeg te doen.

    Kan iemand mij vertellen of de assassin/side missies onbeperkt zijn? In florence had ik ze eerst allemaal gedaan, een level verder zijn er gewoon weer een aantal beschikbaar. Dit is heel relaxed.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe vet is die Altair armor!

    Edit: Iemand weet hoe ik aan een 4e cape kan komen? :)
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2009
  12. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    100 veertjes
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben het even kwijt...

    Maar seals kreeg je dus door tombes te doen. En hoe kreeg je die codex pages ook alweer? Was dat niet gewoon soms na een echte missie? Hoe dan ook, ik ga voor het Altair armor, ik wil dat ding hebben voordat ik het uitspeel. :)
     
  14. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Codex pagina's staan op je map, vaak staan er gewoon drie wachters voor een deur waar de codex binnen ligt. Eenmaal een codex pagina, dan kun je ermee naar Leonardo da Vinci.

    Ook ik heb nog een vraag. Ik ben zelf nog niet heel ver in de game, maar ik pak de veren mee die ik tegen kom. Worden deze later nog op je map aangeduid, of zul je ze echt zelf moeten zoeken, al dan niet met een guide van internet? Bvd!
     
  15. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar daar hoef je je niet op te richten. Uiteindelijk moet je ze toch halen om verder te komen in het spel.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zijn er echt verschillende manieren om je targets om te brengen of niet? Want tot nu toe komt het steeds erop dat ik de target zie en of hij trekt zijn zwaard en ik maak hem gewoon dood of hij rent weg en ik ga hem achterna om hem uiteindelijk te doden.

    Wat ik net probeerde was een beetje variatie...ik huurde wat Courtesans, en mijn plan was om in hun groepje te blijven lopen en zo dichtbij mogelijk bij mijn target te komen en dan toeslaan. Maar zodra die wijven een paar guards zagen gingen ze zonder mijn toestemming erop af waardoor dus mijn plan mislukte. Ik werd gelijk gezien door andere guards en het feest was afgelopen.

    En misschien moet ik wat meer posters weghalen en minder willekeurig vijanden aanvallen, puur omdat ik het zo leuk vind. Dan zullen ze mij minder gauw herkennen en kan ik steeds dichterbij mijn target komen zonder dat ze meteen mij doorhebben. Want een guard hoeft me maar te zien en het is raak. Opzich leuk, maar het is ook juist erg cool als ik gewoon kan rondlopen waar die guards ook lopen.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2009
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze worden niet aangeduid. Je zal sowieso alle 100 plekken af moeten gaan om alle veren te halen. Boeit verder niet of je ze nu al pakt of straks. Al is het misschien beter om ze straks pas te halen aangezien je dan niet loopt te zoeken op plekken waar je eerder al de veer hebt gepakt.
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook een probleem gehad. Bij die kerk dat je aan die 4 hendels moet gaan hangen.

    bij de tweede haalde ik het de eerste keer niet. Toen probeerde ik het opnieuw en toen hing die hendel er gewoon niet meer. En elke keer dat ik opnieuw op die presureplate ging hangen hoorde je wel het geluid dat ie naar beneden kwam maar je zag m niet.
    Toen uiteindelijk maar nog een keer naar boven gegaan en gesprongen naar waar dat ding dus hoort te hangen. Toen greep die dat ding dus vast alleen hij hing er niet(hij was dus onzichtbaar).
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat zijn trouwens die cijfers die je links van de minimap zit? Bij mij staat er nu 468 en soms gaat het omlaag en omhoog. Heeft dit iets met mijn beruchtheid te maken, kan het niet echt terug vinden in de handleiding.

    Heb er niemand over gehoord maar het viel mij gelijk in het begin al op....kijk eens goed naar het gezicht van Ezio en dan Desmond. Het gezicht is exact hetzelfde :). Dit dacht ik ook van Altair en Desmond toen,maar dat kan niet. Deze twee echter wel.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoeveel meter je van je doel af bent. Of van je waypoint. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina