Zijn er echt verschillende manieren om je targets om te brengen of niet? Want tot nu toe komt het steeds erop dat ik de target zie en of hij trekt zijn zwaard en ik maak hem gewoon dood of hij rent weg en ik ga hem achterna om hem uiteindelijk te doden.
Wat ik net probeerde was een beetje variatie...ik huurde wat Courtesans, en mijn plan was om in hun groepje te blijven lopen en zo dichtbij mogelijk bij mijn target te komen en dan toeslaan. Maar zodra die wijven een paar guards zagen gingen ze zonder mijn toestemming erop af waardoor dus mijn plan mislukte. Ik werd gelijk gezien door andere guards en het feest was afgelopen.
En misschien moet ik wat meer posters weghalen en minder willekeurig vijanden aanvallen, puur omdat ik het zo leuk vind. Dan zullen ze mij minder gauw herkennen en kan ik steeds dichterbij mijn target komen zonder dat ze meteen mij doorhebben. Want een guard hoeft me maar te zien en het is raak. Opzich leuk, maar het is ook juist erg cool als ik gewoon kan rondlopen waar die guards ook lopen.
Laatst bewerkt: 8 dec 2009