Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik het Repair Center van de Xbox 360 kan bereiken?
     
  2. FR_Inimitable

    FR_Inimitable Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die hierop kan reageren? alvast bedankt.
     
  3. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Het is dan toch officieel, mijn xbox is kapot. Heb hem geprobeerd te laten repareren maar ze konden er niks aan doen, kon er niks vreemds aan zien. Dan maar proberen om de oude xbox te verkopen en verdomme weer 200 euro ofzo te besteden aan een nieuwe...
     
  4. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is mijn Xbox helaas overleden aan een RROD. Ik was al ruim 3 maanden over de 3 jarige garantie heen, maar Microsoft komt toch nog gratis mijn Xbox ophalen en repareren :D

    Wat een top service van Microsoft. _O_
     
  5. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    De klantenservice medewerker heeft gelijk. Het 'hij doet het vaker' werkt natuurlijk niet omdat je nooit eerder hebt gebeld en al jouw spellen het nog wel gewoon doen.
    Wat ik denk dat je gewoon zelf jouw cd perongeluk hebt bekrast.
    Wat je natuurlijk wel zou kunnen doen is een foto van de cd maken en een mail met de foto naar Microsoft sturen. Ook zeggen vanaf wanneer jij jouw Xbox hebt is relevant, want een nieuwe xbox maakt geen krassen.



    Niet echt netjes dat je die bezorger hebt laten wachten voor de tweede keer, ik heb ook bij een bezorgdienst gewerkt en het is echt heel vervelend als je de tweede keer terugkomt en de persoon nog steeds niet klaar is, als dit namelijk bij elke klant is dan ben je zo elke dag een uur later thuis, en als jij aan het werk bent dan ben je liever natuurlijk ook op tijd thuis.

    Verder, dat hij is aangekomen en of hij in behandeling is genomen is natuurlijk ook wat anders.
    En ja, je krijgt er een maand live bij.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2009
  6. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg er echt wat van , heb in september een nieuwe xbox gekocht met jasper chip, ga ik vanmiddag ff online, wil ik nu weer ff online spelen krijg ik de ring of death :confused: dit is nou al me 2 de console en me 4de ring of death.
     
  7. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zei duidelijk tegen hem dat tussen 3 en 5 afgesproken was, als hij de tweede keer dan weer om tien over half drie komt (toen was ik bijna klaar), dan is dat echt niet mijn fout en/of probleem hoor. :)

    Mijn status is inmiddels ook dat hij alweer verzonden is. Dat is behoorlijk snel.
     
  8. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt dom geweest..dacht ik dat me xbox van 3 maanden oud stuk was, kom ik er vanmorgen achter dat de hdd er niet goed in zat en ik een rood lampje kreeg;)
     
  9. Tinus_Scarface

    Tinus_Scarface Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, mijn derde RROD is een feit...
    En natuurlijk valt ie net buiten de garantie. :mad:

    Heb nu online een reparatie aangevraagd, maar wat moet ik nu doen?
    Er is ook nog geen mail of zo gestuurd.
     
  10. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Bellen werkt het snelst geloof ik.
     
  11. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    als er 3 lampjes rood knipper heb je RROD toch?
     
  12. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Niet ongeduldig worden als je niet binnen 20 minuten een antwoord krijgt..

    En ja, als je gewoon even de moeite had genomen om de startpost te lezen had je dat ook geweten :)
     
  14. xgerhard

    xgerhard Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik heb een raar probleem.
    Als ik mijn xbox aandoe krijg ik direct E74.. en 1 rood knipperent lichtje, dus ik even op youtube kijken, en al die mensen gaan hem laten oververhitten enzo.. mar ik dacht tja die van mij is nooit te warm of iets geweest.. dus ik nog een keer aan en uit en nog stees e 74, maar later kwam ik erachter dat als ik mijn stekker er maar half indeed in mn xbox dat ie dan wel opeens aanging :confused: dus ik dacht er zit een probleem in me av kabel, maar met de andere kabel van mn andere xbox was het precies hetzelfe?
    en ik kan hem wel gaan opsturen maar de garantiestikker binnenin op de dvd drive is eruitgweest omdat de dvd drive eruit moest want daar was een elastiekje los gesprongen die ik er toen weer heb ingezet...
    iemand tips??
     
  15. Melancholy

    Melancholy Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook voor de eerste keer RROD, heb vorig jaar in de zomervakantie mijn xbox al een keertje op moeten sturen. Morgen komt UPS hem ophalen, ben benieuwd.

    Gerardx, check http://support.microsoft.com/kb/907534 , volgens mij kan het ook door je voeding komen?
     
  16. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    he hallo,

    opeens loopt mijn xbox steeds vast??? als ik hem uit doe en dan weer aan loopt ie vast? wat nu?
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Kun je iets specifieker zijn, zie je een foutmelding, branden de lampjes (Ring of Light) anders, krijg je strepen door je beeld?
     
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz, m'n 360 deed het weer voor een tijdje maar krijg nu om de zoveel tijd vage strepen door het beeld. Toch maar wel opsturen.
     
  19. Melancholy

    Melancholy Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Die strepen kun je beter mee oppassen inderdaad... Het zag er bij mij een beetje uit als rode "sneeuw"-achtige strepen door het hele scherm, als ie vastliep. Hij liep bij mij namelijk een aantal keer vast, uit en aan gedaan en uiteindelijk kreeg ik drie rode lichten...
     
  20. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    he

    ja hij loopt steeds vast dan zie ik ook strepen, of het begin logo van xbox loopt vast dan doe ik de xbox weer uit en aan krijg ik 3 rode lichten 1,3,4 dan doe ik hem weer ff uit tijdje.... dan weer aan doet ie het ff dan weer vast |:-


    wat nu? :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina