De klantenservice medewerker heeft gelijk. Het 'hij doet het vaker' werkt natuurlijk niet omdat je nooit eerder hebt gebeld en al jouw spellen het nog wel gewoon doen.
Wat ik denk dat je gewoon zelf jouw cd perongeluk hebt bekrast.
Wat je natuurlijk wel zou kunnen doen is een foto van de cd maken en een mail met de foto naar Microsoft sturen. Ook zeggen vanaf wanneer jij jouw Xbox hebt is relevant, want een nieuwe xbox maakt geen krassen.
Niet echt netjes dat je die bezorger hebt laten wachten voor de tweede keer, ik heb ook bij een bezorgdienst gewerkt en het is echt heel vervelend als je de tweede keer terugkomt en de persoon nog steeds niet klaar is, als dit namelijk bij elke klant is dan ben je zo elke dag een uur later thuis, en als jij aan het werk bent dan ben je liever natuurlijk ook op tijd thuis.
Verder, dat hij is aangekomen en of hij in behandeling is genomen is natuurlijk ook wat anders.
En ja, je krijgt er een maand live bij.
Laatst bewerkt: 4 dec 2009