Ik vind het anders best knap dat een Japanner zo goed Nederlands spreekt (op dat ene a'tje na). Ik vind de goals van Atar, Landin en Torres de mooiste trouwens.
Lijkt erop dat Eriksen binnenkort gaat debuteren. Dat is wel heel snel hoor, hoop dat het niet te vroeg is. Denk eigenlijk van niet, volg hem al een tijdje en vind het echt een supertalent.
Ik hoop persoonlijk ook op Eriksen. Zou echt top zijn als hij nu al in het eerste komt te voetballen. Dan heb je het wel voor elkaar op 17e. Nu nog Boilessen erbij op linksback en het is helemaal feest. Ook verwacht ik Zé Eduardo wel te zien in het eerste binnenkort. Hij is ook al zeer goed bezig de laatste tijd. Natuurlijk moet ook de man van 16 miljoen meer speeltijd krijgen want hij heeft zich ook alweer bij het beloftenelftal bewezen door weer 2 keer te scoren. Het zit er zeker wel in bij hem. Het seizoen is nog lang niet verkloot. We zitten nog niet eens op de helft en er zijn dus nog genoeg punten te verdelen. Er kan nog zoveel gebeuren dus er is nog niets beslist. Jol ziet wel in dat de huidige basiself niet voldoen aan het te verwachte Ajax-niveau.
Precies, en dus gaat ie alvast bouwen aan de toekomst. Dat gokje kan hij wel nemen, want 9 punten minder verspelen dan Twente, en 7 punten minder verspelen dan PSV zie ik niet meer gebeuren, en ik gok Jol ook niet.
Lijkt me goed als Jol Eriksen laat debuteren. Die jongen scoort aan de lopende band, en is zeer goed bezig bij J-A.
Natuurlijk word het lastig maar ik zie Twente en PSV dit seizoen ook niet alles winnen. Met heel wat geluk kunnen we nog altijd kampioen worden. Na 1 zo'n verloren wedstrijd moet niet iedereen de hoop opgeven want dan zullen we nooit die 3e ster halen. Ik hoop dat ze Jol nu dan ook echt een aantal seizoenen de tijd geven om aan een sterk Ajax te bouwen. Hij is een trainer die voor het eerst in lange tijd echt een toekomst visie heeft dus laat hem die ook gebruiken.
Tuurlijk moet je Jol veel tijd geven, maar veel supporters kunnen dat gewoon niet. Ik lees nu al berichten van gefrustreerde mensen die roepen dat hij de zomer niet haalt en dat het een waardeloze trainer is. Stel je voor dat we een keer 3-4 keer achter elkaar verliezen ofzo, dan zijn de rapen al helemaal gaar. Hopelijk trekt het bestuur zich daar niets van aan, en Jol zelf ook niet.
inderdaad, als er 1 trainer is die ajax op lange termijn beter maakt en ook kampioen maakt is het jol wel.
Binnen een uur werd er al bekend gemaakt dat er een nieuwe trainer was gevonden. Ten Cate is dus buitenspel gezet door de Grieken.
Op zich zou dat geen slecht nieuws zijn wat betreft Suarez, zou in ieder geval betekenen dat hij niet deze winter al weg gaat. Snel nu die deal rondmaken nu zijn geweldige seizoensstart nog vers in het geheugen staat
Dat van Suárez en Chelsea is weggewuifd door Ajax (en Suárez). Maar voor 35(+) miljoen vind ik 't best hoor.