De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kan je niet beter dat Maart er een losse internet-abonnement erbij nemen.
    Voordat je de iPhone kan gebruiken moet je hem eerst via iTunes activeren en ik weet niet of dat met de oude abonnement wel mogelijk is.

2. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik gaat nog ff langs de t-mobile shop 1 deze dagen met deze vragen ;)

tnx

3. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Niks mis met de X1! Erg fijne telefoon, reageert snel, prima toetsenbord, internetten gaat prima, wat wil je nog meer? Windows Mobile is niet het meest gebruiksvriendelijk van allemaal, maar icm SPB Mobile Shell is je hele telefoon supergemakkelijk te gebruiken en te bereiken... Is vorige week bij ons ingebroken en daarbij is mijn Xperia gejat, anders had ik er nog vrolijk mee rondgelopen tot eind abonnement... Toptoestel hoor!

Wil nu ook voor de HTC Hero gaan, zal toch wat anders moeten halen :mad:

4. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alles mis mee met dat ding. Toetsenbord is het enige pluspunt van dat klere ding. Internetten lukt bij mij niet en ook tik ik zometeen m'n scherm kapot. Reageert niet of nauwelijks. Wou dat die van mij gejat was.

5. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Zou ik dr eens mee teruggaan, scherm is retegevoelig en internetten gaat super met de mijne!

Of nouja.. Met mijn voormalige X1 dan.

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoor ook alleen maar negatieve dingen over die X1.
    Heb laatst die van mn maatje een week te leen gehad(hij had een nieuw toestel en die van mij was ik kwijt). Maar wat een pokke ding zeg. Ik was elke keer bang dat ik door het schermpje heen zou drukken omdat ie m anders niet pakt.

7. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Hm, misschien dat ik dan een zeldzaam goed functionerende versie had :)
    Heb echt al -tig telefoons versleten en dit vond ik 1 van de fijnere toestellen...

8. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Oke, ik wil een abbo afsluiten bij HI.nl. Ze hebben nu nog wat aanbiedingen, dus ik twijfel tussen de volgende toestellen:

Samsung Galaxy
    Samsung Jét
    HTC Hero
    Nokia 6700

Wat zijn de verschillen tussen de Android OS van de Galaxy en de Hero? Kunnen ze ook beide Android 2.0 aan over een tijdje?

Ik wil er het volgende op doen:
    -Bellen/smsen
    -Snel Internet (Youtube/gmail/nieuws checken)
    -Leuke applicaties zijn altijd welkom natuurlijk
    -Google Maps (gratis GPS dus) zou leuk zijn!

Heb nu overigens prepaid van Vodafone... Kan ik dat nummer behouden?

Alvast bedankt

9. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Boys moet een nieuwe telefoon heb nu een LG shine nou dat ding zuigt als de ***** had hem ff van me moeder overgenomen want mijne was kapot en zij wou en nieuwe, deze valt soms uit of gaat 1 uurtje niet aan en daarna weer wel. Maja ik wil dus een nieuwe telefoon weet me budget niet echt omdat ik moet ff kijken na oud en nieuw en kerst (A) hoeveel ik besteed maar k hou het rond de 150/200. Dus zeg maar wat nu goede telefoons zijn, prepaid van deze prijs.

10. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Aan de vorige 2 posters, en iedereen die interesse heeft in Android:
    Sinds gisteren de HTC Hero in mijn bezit, en mijn wensen zijn uitgekomen! Wat een heerlijke telefoon zeg... Volledig zelf in te richten, retesnel (al heb ik hem nog niet volgeramd met apps), zeer makkelijk te bedienen, supersnel reagerend capacitatief touchscreen, geniaal! Ook de Android Market werkt zeer gemakkelijk: Zoeken, aanklikken en hij downloadt en installeert verder alles automatisch! Zeer veel leuke apps (google maar eens op Layar), geinige spelletjes, fun-zooi (soundboards etc), top! En ze hebben al toegegeven dat ze bezig zijn met Android 2.0 voor de Hero!

Superfijne telefoon!!

En aan de poster hierboven: LG is kwa mobiele telefonie een drama! Heb de Viewty gehad, en toen ik daar eens over klaagde bij mijn prodiver (Hi) hebben ze ter plekke mijn abonnement beëindigd zodat ik, en ik citeer "een fatsoenlijk toestel uit kan zoeken". Hadden ze al zoveel klachten over gehad... Hebben me ook geadviseerd om nooit meer een LG uit te zoeken, haha _O_

11. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    Koop een Iphone 3GS 16G.B hehe, velen zullen hem haten om de een of andere reden. Ik ben zelf altijd een N-serie fan geweest. Maar de iphone has changed my mind!

P.S de gene die iphone heeft, pingen :p ?.. dubedition.ping

12. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    De iPhone heerscht (bijna) alle telefoons eruit op een hoop gebieden, maar dat exclusieve gelul, maar 1 provider, torenhoge kosten, fucking iTunes, blegh!

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een geweldige telefoon, maar het gelul eromheen dat je er bij krijgt, nee dankje...

13. DON EL CORLEONE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik begrijp je wel dat was eerst ook de reden om juist geen aan te schaffen, maar torenhoge rekeningen nee joh, helemaal niet ik betaal 45 p/m. Dat is dus met uhm ik geloof 400belmin/smsjes, en onbeperkt internet. En 1provider is ook bullshit, ik heb vodafone, en binnenkort is er ook kpn enz enz. Enja itunes is idd minder, ma goed hoevaak gebruik je dat. eens in de zoveel tijd om bv je muziek up2date te houden

14. dodonkey

dodonkey Droog & Dodelijk !

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb mijn abbo van hi verlengt met een sim-onlly van 13,95 per maand en daarbij heb ik 175 belminuten/350 smsjes. Als ik saldo sms naar 1244 dan krijg ik het volgende bericht:
    Melding Hi Sim Only 175 1 jaar: Uw tegoed is €74,22 tot factuur 10 december.

Als ik met me vorige abbo smste naar 1244 kreeg ik terug hoeveel procent ik nog overhad en nu krijg ik een heel bedrag terug wat helemaal niet klopt... Krijgen meer mensen dit smsje als je saldo opvraagt via Hi en als je een Sim-Only abbo hebt? Wat betekent het?

Alvast bedankt leute.

15. DON EL CORLEONE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit nieuw is ? dat ze nu ipv %en gewoon het € tegoed laten zien. Ik heb een tijd terug ook Hi/kpn gehad. Toen kreeg ik namelijk ook mijn resterende tegoed in %e tezien.

Anyway ik neem aan dat ze je resterende tegoed incl je vorige tegoed in euro's weergeven..

16. dodonkey

Leuk Bevonden:
    0
    jaa maar dat kan nooit 74 euro zijn... want ik betaalde het voriga abbo maar 15euro in de maand en nu 13,95... hebben meer mensen dit probleem als ze het saldo opvragen via hi?

17. DON EL CORLEONE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me vriendin net gebeld om te vragen of ze dit wou checken. Zei kreeg het tegoed gewoon in %en. Je hebt 42% resterende tegoed tot je volgende faktuur blablabla..
    Vreemd dus, ik zou haast zeggen dat dit nu komt omdat je een SIM-only ab... hebt
    Bel anders na Hi

18. dodonkey

Leuk Bevonden:
    0
    njaaa... ik heb een beetje op google gezocht en heb hele rare antwoorden gekregen waar ik niks aan heb. Daarom vraag ik of mensen hier het probleem ook hebben en weten wat het is. Maar ik ga vanavond idd maar ff de klantenservice van Hi bellen. Hoop niet dat ik weer zo lang moet wachten totdat iemand opneemt...

19. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Jep LG sucks En ik wil geen iphone halen omdat ik al een touch heb:p

20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    amen. Bijna af van mijn lg. Motorola Milestone here we come :D. Android 2.0, hardware keyboard. etc etc etc

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina