Vraag me echt af wat ze aan het doen zijn daar in het maasgebouw. Dit kan nog wel eens heel pijnlijk gaan worden.
als je een hypotheek hebt, heb je ook een schuld al kun je gewoon elk jaar je rente+aflossing betalen is er niks aan de hand alleen rente betalen kost geld, dus dat drukt wel op je financiële middelen zo heeft ajax ook 50 miljoen aan "schulden" op de balans
Een jaarrekening met 17 miljoen verlies is wel iets anders dan je Vreemd vermogen op de balans Volgens Gudde is de liquiditeit van Feyenoord gewaarborgd door een kapitaalinjectie en giften van de supporters. Laten we het hopen....ik vind het schandalig dat het zo ver is gekomen!
dat heb ik nergens geschreven eigen vermogen van Feyenoord is waarschijnlijk 17 miljoen gedaald ik doelde er alleen op dat een schuld niet zo'n ramp hoeft te zijn, zolang je het maar kan financieren
Ja en waardoor komt die daling? Door een jaarrekening die -17 miljoen aangaf. Dit kan je niet even financieren met een schuld als een hypotheek, een korte termijn lening o.i.d. Dit moet je met je liquiditeiten op kunnen lossen en juist dat is wel een ramp bij Feyenoord: Die liquiditeit is er op dit moment, maar van externe geldschieters.....die komen niet elk jaar vrolijk het negatief saldo even ophoesten. Jou vergelijking met een schuld en met een verlies gaat gewoon niet op.
je weet dat dat verlies op de resultatenrekening staat? en eigen vermogen op de balans? feyenoord moet cash genereren door spelersverkoop of andere inkomsten, zodat ze weer hun schuld kunnen afbetalen en dan komt alles weer goed...ooit lol begin je weer, dat is niet mijn vergelijking
Jongens ik heb even een vraagje. Iemand had hier eens een link gepost waarbij je een geluidje hoorde als er werd gescoord. Weet iemand welke website dat is?
nee maar ik weet nog wel dat viktortje was die dat poste dus misschien kun je in zijn posts terugzoeken
Verschrikkelijk geschreven Verder wel interessant, maar gaat nergens echt diep op in, en het is logisch dat spelers moe worden van 50 wedstrijden per jaar.
Ja dacht ik eigenlijk ook Het klopt wel maar er zit geen lijn in, geen logica, en wss ook nog wat schrijf fouten. Wel jammer dat ik het aantal woorden moest halveren. Had nog wel wat leuke verwijzingen, ach ja.
http://www.sport1.nl/Video/105961-bizar-eigen-doelpuntenfestijn.html Oke, 1 kan gebeuren, maar 3? http://www.sport1.nl/Video/105968-lehmann-de-lul.html