[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo! Hier ook een frontpage bezoeker van deze website die zojuist dit topic heeft ontdekt! Even voorstellen, mijn trots en mijn main char: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=Demonologist


    Zijn er nog mensen hier die met het gilde aan ICC 25 man zijn begonnen? Wij hadden de eerste wing in één avond clear, echt belachelijk. Op de eerste boss hadden wij enkele wipes, en op de twee volgende bosses bij ieder één wipe. De 'eindbaas' hadden wij de eerste try neer. Echt jammer dat het weer zo makkelijk is gemaakt! Nu vier weken wachten totdat de volgende wing open gaat, hopelijk zal deze iets moeilijker zijn...

    Ben benieuwd of anderen dit ook zo hebben ervaren?! Of was het vooral een lagfestijn? :p


    Voor Yellow13:
    De facties waar je reputation mee kunt verzamelen dmv. het dragen van hun tabards in heroics verkopen vanaf honored al best aardige items.
    Daarnaast kunnen blacksmiths een en ander maken voor jou als DK dmv. recipes die zij in Ulduar en Trial of the Crusader hebben gevonden. Goede ilvl 245 relics zijn te koop van de Emblem of Triumph vendor!!

    En over rotation: ik kan unholy warm aanbevelen! Scourge Strike is zo ernstig gebuffed!! De Unholy talent 'Reaping' is nu bijvoorbeeld erg bruikbaar geworden. Op www.wowinsider.com staat een mooi artikel hierover; zie bovenaan die site onder 'classes'. Dit zal binnenkort wel weer generfed worden, maar tot die tijd is het knallen geblazen! :p Bij deze spec gaat het er vooral om om zoveel mogelijk Scourge Strikes en Death Coils eruit te persen!
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2009
  2. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    deze tips heb je toch via pm gekregen en bewaard? en paar post terug was het ook zeker 5x uitgelegt wat en waarom het goed is voor je dps.

    er is ook een addon voor DK's genaamd [FaceSmasher] kan je vinden op curse.com die laat plaatjes van je spells zien die je dan moet indrukken (Rotation) . is een hele goede addon. Succes
     
  3. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat niet standaard zo?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.242
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Dit is nog eens een wereld tip. Is deze add on er ook voor andere klasses???

    Iemand toevallig nog een goede leveling add on ontdekt? Zou wel een add on willen die je precies laat zien hoe en waar allemaal lekker snel te levelen. :)
     
  5. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Questhelper werkt goed. Maar een goede levelguide werkt nog beter vind ik. Ik had mijn shammy voorheen binnen no time van 1 naar 80 kunnen levelen.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.242
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik heb die pagina inmiddels gevonden. 631 een post van G Force. Het probleem is dat ik niks op AH kan vinden aan geschikte gear en ik ook niet zou weten waar anders te krijgen. Strength en Attack Power als Main stats en de stats voor de gear zelf ben ik ff kwijt. :emo:
     
  7. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan weer respeccen Yellow als je optimale DPS wilt. Al die nerfs omstreden SS verneukt de build steeds.

    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al'Akir&cn=Mahguroth

    Heb nu dit (1e talent build = AoE based, 2e talent build = Single target).

    Rotatie is nogal meh.

    Single Target = PS > IT > BS > BS > SS > DC > HoW (doe ik iig niet) > en dan gewoon steeds BS en SS als je kan. Diseases terugvoegen als ze bijna verdwijnen d.m.v. Pestilence.

    AoE = PS > IT > Pest > DnD > HoW (Doe ik niet) > SS > BS > BB (BB krijgt buff van Desolation) > BS en SS als je kan. Pestilence als diseases bijna verwijnen, en DnD als DnD uitgewerkt is.

    Ben nu een beetje m'n DK aan het gearen voor raids (ben m'n lock effe zat :p).

    ---

    Outrolled voor DPS chest in PoS HC door Pala tank met OS Retri. Echt, fuck dat -.- Meteen op ignore list.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2009
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.242
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Hey bedankt DutchNeon.

    Ik heb net voor het eerst The Culling of Stratholme gedaan. Won meteen The Bronze Drake. Hell yeah, mijn 49ste mount. Ik koop er straks nog een bij de PvP vendor als ik genoeg van Warsong Gulch heb. ;)

    Ik wilde al zo graag een draak en straks heb ik er nog twee ook. ;)

    Edit: Waar kan je eigenlijks kopen met Emblem of Triumph of moet je die ergens omruilen voor een ander soort Emblem?
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2009
  9. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    @ninja-man---> De addon maakt zeg maar een speciaal balkje in beeld, waard die tekentje van je spell laat zien bijvoorbeeld; icytouch (als je die gedrukt heb komt bijvoorbeeld) scourge strike en ga zo maar door.

    @yellow 13---> Alleen voor dk's :)
     
  10. SysanApse

    SysanApse Guest

    Voor warriors heb je StrongArms
    Je kan Spellflash ook nog gebruiken, die is volgens mij voor meerdere classes.
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Vandaag met de guild 10man gedaan. 2 bosses neer, maar vooral gewoon wat aan liggen kloten. Was wel tof moet ik zeggen. Het voelt allemaal heel behoorlijk aan, en vooral het schipgevecht was lache :+
    Maandag maar afmaken alst goed is. Lang leve casualheid!
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Je kan best verwachten dat de volgende wings wel wat moeilijker zijn (vooral de Lich King hopelijk :+). En er is toch ook een heroic mode ? In ieder geval vond ik totgc precies goed :).
     
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Hehe inderdaad heerlijk, de meest baggere setup die je je maar kunt voorstellen met één ranged dps. xD

    Wel veel gelachen en dat schip was geweldig. xD
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.242
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Kun je me ook nog vertellen waar ik mijn Emblems of Triumph kan spenderen? :+
     
  15. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Voor jou de alliance zijde van Dalaran, bij de portals rechts, het trappetje op.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.242
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ok, maar ik meende toch echt te zien dat je daar geen dingen met Triumph kan kopen. Volgens mij kon je wel omwisselen. Conquest, Frost Emblems kun je daar wel spenderen. :confused:
     
  17. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is staan 4 mannetjes, eentje voor Triump,Conquest,Valor en Heroism! Triumph verkoopt de beste items van die 4 en je kan er zelf tier9 mee halen in icecrown! Ik zou geen triumps inwisselen voor die andere! Nadeel hiervan is dat je dan zeg maar lagere items koopt die je, als je raid, toch weer snel update
     
  18. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, Frost is beter.
     
  19. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Heb je ook een frost mannetje in dalaran dan?
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Yeap.
    Tier items krijg je in ICC though.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina