Hallo! Hier ook een frontpage bezoeker van deze website die zojuist dit topic heeft ontdekt! Even voorstellen, mijn trots en mijn main char:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=Demonologist
Zijn er nog mensen hier die met het gilde aan ICC 25 man zijn begonnen? Wij hadden de eerste wing in één avond clear, echt belachelijk. Op de eerste boss hadden wij enkele wipes, en op de twee volgende bosses bij ieder één wipe. De 'eindbaas' hadden wij de eerste try neer. Echt jammer dat het weer zo makkelijk is gemaakt! Nu vier weken wachten totdat de volgende wing open gaat, hopelijk zal deze iets moeilijker zijn...
Ben benieuwd of anderen dit ook zo hebben ervaren?! Of was het vooral een lagfestijn?
Voor Yellow13:
De facties waar je reputation mee kunt verzamelen dmv. het dragen van hun tabards in heroics verkopen vanaf honored al best aardige items.
Daarnaast kunnen blacksmiths een en ander maken voor jou als DK dmv. recipes die zij in Ulduar en Trial of the Crusader hebben gevonden. Goede ilvl 245 relics zijn te koop van de Emblem of Triumph vendor!!
En over rotation: ik kan unholy warm aanbevelen! Scourge Strike is zo ernstig gebuffed!! De Unholy talent 'Reaping' is nu bijvoorbeeld erg bruikbaar geworden. Op
www.wowinsider.com staat een mooi artikel hierover; zie bovenaan die site onder 'classes'. Dit zal binnenkort wel weer generfed worden, maar tot die tijd is het knallen geblazen!
Bij deze spec gaat het er vooral om om zoveel mogelijk Scourge Strikes en Death Coils eruit te persen!
Klik om te vergroten...