O rly? Heb anders vaak genoeg One Shot Kills zonder dat ik een headshot heb. En alles boven de nek lijkt me een headshot. Daarnaast zie ik ook best dat ik ze in de borst raak op zo'n moment.
(Hardcore) Headquarters of Team Deathmatch (Express). En het schiet alleen op wanneer ik speel en niet één van de drie broers die ik heb .
Heb net ook de Barret en Famas mastery gehaald. Dat wilde ik nog even doen voordat ik naar de tweede prestige ga. Nog even 500 kills met de Famas en dan heb ik alles behaald wat ik nog wilde behalen voor ik dus in prestige ga.
Tip voor de mensen die moeite hebben met de Extended Mags challenges voor je wapen :
Ga Hardcore Headquarters spelen. Bij HQ kun je vaak wel een beetje gokken waar de vijand zich bevind, omdat dit meestal rond de HQ is. De HQ wordt snel vernietigd en juist als die nog gecaptured moet worden kun je er goed vanuit gaan dat er zich vijanden bevinden. Doordat het Hardcore is, heb je ze snel en gemakkelijk dood. Als je niet in een lekker level met veel muren en hoekjes zit, ga dan uit de lobby en zoek opnieuw. Zo haal je 5-10 bullet penetration kills per match *).