1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Heel de tijd rondlopen, totdat ik de AC-130 had. Toen natuurlijk in een hoekje liggen, zodat ik niet gespot werd en in alletwee de rondjes had ik nog +- 4 kills nodig, die ik zo had zonder te campen

2. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan wel goed van je man..:thumbs:

3. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoa, het niveau op Domination is meestal ook niet zo heel hoog:emo:

4. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
  5. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel mensen die 'patsen' met hun KD zitten alleen maar Domination etc te spelen..
    Mijne staat nu op 1.85, speel bijna alleen TDM (/express).. Elke keer als ik weer wat ga kloten, andere wapens enzo komt dat mn KD niet ten goede :9

6. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    niet dashboarden als je verliest :p en bij FFA telt top3 als win volgens mij, weet niet of je daar al aan gedacht had.

7. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zo ff lekker boosten met me vrienden!!

8. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sjees man WOUW5.. Wat voor gametype doe jij zeg.. Nu al bijna 2e prestige, ik weet nog wel dat ik 62 was en jij level 20 ofzo in 1e prestige.. Tering zeg..

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel domination, tdm en HC S&D, dus denk niet dat ik alleen Domination speel

10. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    levelen met welk doel? titles en emblems unlocken?

daar ga ik persoonlijk geen uren insteken, heb wel iets beters te doen vind ik

als je nou wapens kon unlocken ofzo..

11. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Voor sommigen (zoals ik) is het gewoon leuk om constant te ranken, altijd ergens naar toe te kunnen werken, en de extra titles zijn een leuke bijkomstigheid (alleen loopt half MW2 met My Lil Pw'ny).

12. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    O rly? Heb anders vaak genoeg One Shot Kills zonder dat ik een headshot heb. En alles boven de nek lijkt me een headshot. Daarnaast zie ik ook best dat ik ze in de borst raak op zo'n moment.
    (Hardcore) Headquarters of Team Deathmatch (Express). En het schiet alleen op wanneer ik speel en niet één van de drie broers die ik heb :+.

Heb net ook de Barret en Famas mastery gehaald. Dat wilde ik nog even doen voordat ik naar de tweede prestige ga. Nog even 500 kills met de Famas en dan heb ik alles behaald wat ik nog wilde behalen voor ik dus in prestige ga.

Tip voor de mensen die moeite hebben met de Extended Mags challenges voor je wapen ;):
    Ga Hardcore Headquarters spelen. Bij HQ kun je vaak wel een beetje gokken waar de vijand zich bevind, omdat dit meestal rond de HQ is. De HQ wordt snel vernietigd en juist als die nog gecaptured moet worden kun je er goed vanuit gaan dat er zich vijanden bevinden. Doordat het Hardcore is, heb je ze snel en gemakkelijk dood. Als je niet in een lekker level met veel muren en hoekjes zit, ga dan uit de lobby en zoek opnieuw. Zo haal je 5-10 bullet penetration kills per match *).

13. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook best veel one shots gemaakt zonder stopping power. Ik gebruik liever cold blooded. Maar een silencer en geen stopping power nemen raad ik je niet aan. Want dan is de kans dat je een one shot maakt heel klein.

14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, sinds ik actief als sniper speel rank ik echt veel sneller. Want krijg de hele tijd Long Shot + Headshot bonus, en vaak nog Avenger/Rescuer bonus erbij.

15. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    One shot + long shot + head shot + buzzkill + avenger/rescuer. Het gaat idd heel snel :p. Maar ik merk dat ik wel veel minder kills maak dan als ik met me m16 rondloop. Laat staan een killstreak start. Welk sniper wapen gebruik jij alizor?

16. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Barret met Thermal.

Killstreaks: Predator, Harrier, AC130.. :)
    Als je die Harrier haalt haal je die AC130 meestal ook wel.

17. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja het probleem is dat ik nooit de killstreak van 5 haal met sniper. Met de m16 haal ik hem geregeld. Welke perks gebruik jij?

18. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Stopping Power, Bling (heb nu FMJ + Thermal, FMJ voor challenge), Steady Aim. Allen de Pro versies.
    Secondary: Striker met Red Dot Sight
    Flash + Tactical Insertion, dan spawn ik dichtbij m'n snipespot
    Soms heb ik ook kutpotjes hoor, maar af en toe draai ik zo lekker he. Haal ik in één keer die AC130 en kom ik op 22-2 ofzo _O_. Maar meestal weten ze al wel waar je snipet dus dan moet je weer een nieuwe spot zoeken.

19. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom heb je steady aim met een sniper?!

20. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Langer je adem inhouden toch?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina