De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 7 nov 2009.

?

Wie wordt winterkampioen?

1. FC Twente

57 stem(men)
    56,4%
  2. PSV

24 stem(men)
    23,8%
  3. Ajax

12 stem(men)
    11,9%
  4. Feyenoord

6 stem(men)
    5,9%
  5. Overig

2 stem(men)
    2,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Mooi voor vvv! Staan toch weer even op een nette 9de plek.

2. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gun het ze ook wel, ze spelen leuk en gedurfd voetbal en hebben een paar leuke spelers. (Paauwe, Calabro en Honda bijv.)

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zo, 3 punten. Was niet om aan te zien, maar goed. Geen idee waarom ze zo aan het kloten waren...

4. Vriendloos

Vriendloos Guest

Feyenoord ook weer gewonnen :D

Wanneer zijn de samenvattingen nou? Half 11 op nederland 1 toch? Kan het niet terugvinden bij de tvgids online van vandaag

5. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bari-Juve 2-1 8)

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha weer rood voor AZ.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    El Hamdaoui..
    En PSV wint met 1-0 in de 86'ste minuut.. zucht.

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    :'-(

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Erg jammer weer van AZ =(

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wel verdiende overwinning van PSV. Maar altijd als ik psv kijk word het 1-0. Heb ook altijd wel het gevoel dat ze gaan scoren!

11. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Echt zwaar klote is dit weer met dat alweer... mazzelende psv!:mad:
    Echt dat soort geluk heeft Ajax nooit!:mad:

Eerst al twee belangrijke spelers geschorst bij Az en dan krijgen ze in 72e minuut ook nog rood...:'-(

Het bewijst maar weer eens dat psv en twente niet beter zijn dan Ajax, maar dat ze gewoon 10x zoveel geluk hebben...

12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    PSV - Ajax 4 - 3.
    FC Twente - Ajax 1 - 0.

Op dit moment zijn beide ploegen gewoon net wat verder in ontwikkeling dan Ajax.

13. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Gewoon een prima aanval en prima ingekopt. Ik heb geen idee wat dat met geluk te maken heeft. Of is er een regel dat er in de laatste 5 minuten niet meer gescoord mag worden?

Niet dat mij het interesseert, want Feyenoord wint eindelijk weer eens in Heerenveen \o/

14. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Twente en PSV speelden allebei thuis tegen Ajax.

PSV had heel veel geluk met de scheidsrechter toen. De ''4-3'' van Bakkal had afgekeurd moeten worden wegens een duwfout. En Suarez had een strafschop moeten krijgen. En als Suarez die strafschop er in zou hebben geschoten zouden de rollen omgedraaid zijn.

En Twente was tegen Ajax niet beter, maar ze hadden gewoon het geluk aan de goede kant. Als bijvoorbeeld de bal van Suarez in de 8e minuut er in ging had het al heel anders geweest.

Het heeft er ten eerste mee te maken dat Az twee hele belangrijke spelers mist door schorsingen. Ten tweede door de rode kaart van Az in de wedstrijd. En dan ook nog eens vlak voor tijd de winnende maken. Als ze echt goed zouden zijn zouden ze veel eerder de goal kunnen maken.

En dat hebben PSV en Twente nou steeds dat ze net die geluksgoal maken op het laatst.:'-(

Laatst bewerkt: 12 dec 2009
  15. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Die schorsingen hebben de AZ-spelers aan zichzelf te danken.. Rode kaart idem dito. Je hebt 90 min. om te scoren, leg mij eens uit waarom de 37'ste min. beter is dan de 83'ste?

Ook al is het heel zuur, ze hebben het aan zichzelf te danken. Een goal tegen, is een goal tegen.

Hoe speelde Ajax vorige week ook alweer? Als ze echt goed waren, hadden ze die ook gewonnen. :emo: Stop the bullshit!

16. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het is toch gewoon geluk voor PSV dat ze net AZ treffen als AZ twee belangrijke spelers mist door schorsingen? Laat ik het misschien wat duidelijker maken, het was geen pech voor AZ, maar wel geluk voor PSV. Toen Ajax bijvoorbeeld tegen AZ moest waren die spelers toch ook niet geschorst?

17. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    beetje calimero gedrag dit, iedereen komt wel ploegen tegen met schorsingen. heeft niks met geluk te maken. ajax maakt het zichzelf gewoon moeilijk door in kleinere wedstrijden punten te laten liggen. als je echt goed ben win je gewoon.

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vind het ook wel een beetje de kracht van dit psv onder Rutten. Staat het 0-0 en ze blijven proberen te aanvallen over de vleugels. Het was gister wachten op 1 goede voorzet en toivonnen moet je niet zo laten koppen want dan hangt ie altijd. PSV heeft vertrouwen en gaan niet raar de lange bal spelen. En ze worden geholpen door een gefrustreerde el hamdaoui. 2 hele dome gele kaarten en je zag de hele wedstrijd al dat die zich overal aan irriteerde.

19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Zelf ben ik ook een Ajacied, maar in die wedstrijd moet ik eerlijk bekennen dat Twente dus echt wel een paar klasse beter was. Geen smoesjes maken ;). Ik vind het woord geluk sowieso grote onzin. Het kan ook juist de kracht zijn om in de laatste minuten te scoren en dan te winnen.

20. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Hoe kun je nou pech hebben door een penalty te missen? Dat is gewoon slecht van jezelf. Slecht ingeschoten door N'Kufo of goed gepakt door Ten Rouwelaar. Daar staat een keeper toch voor :+ Kan nooit pech zijn.

Net zoals Amoah die 1-2 er niet in schopte na de uitglijder van Douglas. Wat een drama seizoen speelt ie eigenlijk. De Graaf speelde wel goed, had naast z'n goal ook een goed schot die Boschker nog net corner kon tikken. Stom de doelpunten weggegeven, de 1-1 en de 3-1.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina