Wedden op sport

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ga vandaag heracles maar winnend geven want de quotering is even hoog. Laatste weken gaf ik den haag steeds winnend en dat gebeurde ook niet. Wel lastige wedstrijden vandaag. Ik gok:

Den haag - Heracles 2
    Vitesse - Utrecht 2
    Willem II - Roda 3
    Sparta - groningen 1

Quotering van 54,72 en zet 2 euro in! Mag hem best fout hebben als den haag wint ;)

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik zie alleen Sparta niet van Groningen winnen. Maar 't zou net zo goed perfect voor je kunnen lopen.

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Groningen heeft veel geblesseerden. En zijn nou niet in een goede vorm. Wilde eigenlijk een gelijkspel spelen maar doe dat niet al te graag 2x in een weddenschap omdat ik het gevoelheb dat dat toch nooit gaat gebeuren! We zien het vanmiddag wel :)

4. Vriendloos

Vriendloos Guest

2 euro voor 54 euro en dan maar drie wedstrijden goed hebben? Hoe doen jullie dat toch altijd

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Op wedstrijden inzetten met hoge quoteringen. Die dus vaak ook fout gaan :D.

Heb gister 11 euro gewonnen met 2 euro. Had een combi van Bayern, Feyenoord en Twente.

6. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, maar de wedstrijden die hij daar aangeeft zijn echt niet van zulke risico wedstrijden.

7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0

kut auxerre :mad:

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, al die wedstrijden zitten rond de 2,5 quotering. Dus als je er 4 van zulke doet zit je al snel op de 50.

Op zulke wedstrijden gok ik zelf nooit, die kunnen alle kanten op.

9. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, maar dan zou je een 25 quotering moeten hebben en dat red je niet met een paar 2,5 wedstrijden anders kan je nooit van 2 naar 50. Ik kan best ongelijk hebben hoor zo'n expert ben ik niet :confused:

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe meer wedstrijden je in een combi zet hoe hoger de quotering wordt.
    Wat precies de formule is weet ik niet, maar het heeft te maken met het aantal wedstrijden dat je erin stopt en de quoteringen van die wedstrijden.

Wat op zich logisch is, aangezien het moeilijker is om alle 4 goed te hebben, en dus krijg je er meer voor terug dan als je ze allemaal los had gedaan.

11. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    de quoteringen worden natuurlijk vermenigvuldigd met elkaar
    dus 2,00 * 3,00 * 1,5 * 2,00 = 18,00
    hoe meer teams of hoe hoger de quoteringen des te meer je kan winnen
    alleen hoe hoger de quotering, hoe groter de kans dat je het natuurlijk fout hebt ;)

12. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik dacht opgeteld? Stel ik wed op twee 1,40 wedstrijden dan wordt de quotering 1,80 en geen 2,80

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Gister had ik een lekkere combo:

Manchester United, Chelsea en Sunderland. :lol: Allemaal gelijkgespeeld of verloren.

Verder had ik 10 euro op Twente en PSV dus dat is easy money, 10 euro winst. Wilde ook nog op Ruiz inzetten maar dacht dat de koek onderhand eens een keertje op moest gaan, maar nee hoor.

En nog een combo op Bayern, HSV en Sevilla. HSV en Sevilla hadden allebei een hoge notering dus die kan nog lekker uitpakken. Sevilla moet vanavond nog.

14. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    nee 1,40 * 1,40 = 1,96 :9

je kan dus van 1 euro 1,96 maken (96 cent winst)
    al zou je 2x 1 euro los inzetten kun je met 2 euro 2,80 maken (80 cent winst)
    met een combo loop je meer risico omdat alles goed moet zijn, daardoor is de uitbetaling hoger

15. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, dat begrijp ik. Toch kom ik er niet helemaal bij hoe je van een 4-wedstrijden combo een quotering kan krijgen van 25. Zulke risico's zijn het niet

Maarja, boeiend ook :+

16. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    2 X 2 X 2 X 2 = 16 Als er 1 iets hoger is dan € 2 gaat het al hard.

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen, probeer het eens uit :+.

Het ziet er makkelijker uit als het is, maar het is echt lastig om 4 van zulke wedstrijden goed te hebben.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Deportivo heeft ook een leuke notering trouwens(2.70), uit bij Almeria die alles verliezen de laatste tijd.

19. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik had laatst een combo van 9 en ik kwam tot 4,5 bij Unibet. Waren wel allemaal safe bets overigens. Bijvoorbeeld winst Rangers/Celtic/Real/Barcelona ging alleen in de mist met Man City - Chelsea, deed X2 maar het werd 1

20. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Den haag - Heracles 2
    Vitesse - Utrecht 2
    Willem II - Roda 3
    Sparta - groningen 1

heracles 2,65 * utrecht 2,55 * gelijk ~3 * sparta 2,60 = 52,70
    vond quotes van heracles en utrecht wel hoog
    maarja je ziet het .. 1 van de 4 goed ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina