De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Zeker kwa uiterlijk! :thumbs:

2. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ooit op een trauma afdeling komt ga je je al snel afvragen of leven uberhaubt wel leuk is.

Maar daar kan je niet bij gaan zitten. Alles is gevaarlijk en daar moet je gewoon vrede mee hebben.

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    En 60pk meer :+

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
  5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Erg vetjes. Zou ook wel eens op zo een ding willen rijden, al zal ik denk niet snel zelf zo een SM kopen, aangezien ik ook nog wel fatsoenlijk de snelweg op wil kunnen, zij het voor korte stukken. HM zou ook nog wel eens een optie zijn, maar dat is sowieso voor later, als ik flink wat geld heb. :)

6. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Hij slaat af als ik bijvoorbeeld op een rood stoplicht af rijd en dan alvast me koppeling in knijp en dan gaat idd het toerental naar beneden en dan slaat ie af.
    Zal is kijken naar de idle toerental.

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    De Duke is niet een echte SM, meer een naked bike. Het nieuwe 690cc blok is sterk genoeg om de 210km/h aan te tikken en beschikt over een balansas zodat je nauwelijks trillingen hebt. Je kan er prima mee over de snelweg, je vangt net zoveel wind als op elke andere naked bike.

Gewoon een keer proefrijden en je bent meteen verslaafd aan het blok en het lage gewicht van de motor. Je kan er prima supersport motoren mee pesten aangezien je veel sneller door de bochten kan door het lage gewicht en hoge koppel.

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja een streetfighter is ook geweldig natuurlijk, echter speelt nu de combinatie van praktisch gebruik en fun een hogere factor. Dan is de multi echt ideaal voor mij. Ik merkte sowieso dat bij echt lange ritten (dus een dag lang rijden), ik niet lekker op de 696 zit. Dus ik zie mezelf best als een beest door de mooie routes rijden, zonder comfort problemen. Ik moet misschien iets aan prestaties inleveren (hoewel 80pk -> 150PK), maar ik ben sowieso geen circuit-waardige held, dus dat zal ik misschien niet eens merken.

Kortom, ik ben helemaal enthousiast over de multi. Ik vond de vorige verschrikkelijk en de 2010 is gewoon perfect voor mij... Ik kijk er naar uit om te gaan proefrijden.

En dan als ik later groot en sterk ben, met een rijke vrouw, dan koop ik ook nog wel een Hypermotard en een Streetfighter voor de ruigheid. :+

9. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0

Mij lijkt hij ook echt gaaf en zeer mooie combo.

Heb nu een tourfiets omdat ik ook comfort/lol-verhouding wou hebben die niet oversloeg naar 1 kant. Ben alleen opzoek naar iets anders, iets volwassener als mij 600cctje.

Wat mag de MS 1200 ongeveer gaan kosten eigenlijk?

Al wil ik er later een Harley en een supersport naast hebben :+

Laatst bewerkt: 13 dec 2009
  10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Goedkoopste Multi 1200 gaat iets van 17.900,- kosten toch? Je hebt ook nog de S touring(koffers, handvatverwawrming) en de S sport(dure vering, carbon) maar die komen over de 20.000,-.

11. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    blijft veel geld, maar het overwegen waard.

al heb ik ook een nieuwe auto nodig en beide kan ik niet betalen

12. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, ja stiekem is die Multistrada best wel mooi eigenlijk...

(en 150pk is echt plenty hoor :p )

Laatst bewerkt: 14 dec 2009
  13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wordt nou volgens mij echt koud om te rijden. Vanmorgen 2 tellen op de fiets en had al zowat bevroren handen. 8)
    Iig wel beter dat ik dan deze week 's middags moet rijden, dan is de kou wat minder.

14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik zou het maar is even gaan halen nu. Want met deze temperatuur, doelloos rondrijden is niet echt amusant ;)!

15. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Haha niet echt nee. Moest vandaag naar school. Toen ik opstond zag het ijs al liggen op de sloot, dus denk laat de motor maar ff staan. KOm ik bij de trein, rijden ze niet |:-. Toch maar de motor gepakt. Het was op zich nog wel te doen, maar me handen hadden wel ff nodig omm op temperatuur te komen.

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Om nog maar even in te haken op het spijkerbroek verhaal...

17. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Afgelopen zondag toch heerlijke tour gemaakt. Vreselijk koud, maar wel vet om op het Vrijthof een warme choco te drinken terwijl er buiten allemaal mensen om de motoren heen drommen :cool:

Wat een machine die 749, op bepaald stukje even hoger tempo, maar hoe harder je gaat hoe makkelijker ie stuurt\o/

18. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Damn man lijkt me zo vet om jullie machines een keer te zien!
    Roep ik al sinds 2005 maar is er nooit van gekomen..

Mijn verbouwingsprojectje loopt goed en moet zeggen dat de Rex er lekker bruut uitziet.. morgen een piccie posten :D

19. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem pas sinds november hoor :+

Prik maar een datum voor een toertochtje, zal kijken of ik erbij kan zijn dan. Niet 3 feb aub, dan ben ik jarig :+

20. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ja inderderdaad, maar ik geloof dat ik al wou toeren toen Beuk nog die dikke XJR (heb ik goed toch 8)) had!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina