De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Even een vraagje heb nu een jaar een iphone... deze begint wat krasjes te krijgen. (nooit beschermhoes gebruikt) Aangezien ik er nog een jaar mee moet doen ben ik op zoek naar een hoesje die het scherm ook beschermt. Iemand tips en eventueel een link om deze te bestellen.

alvast bedankt :)

2. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb uiteindelijk de Nokia E72 gehaald en ben erg erg tevreden over tot nu toe. Had hem trouwens besteld bij 2call.nl en gelijk de volgende dag geleverd.

3. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zit alleen met één ergenis 8)

Hoe zet ik dat klote 3G of GPRS uit? Mijn onbepert internet gaat pas over 4 maanden in en anders betaal ik me het apenzuur. Wil natuurlijk wel gewoon mijn wifi blijven gebruiken.

Iemand een oplossing hiervoor? (Zal wel hetzelfde zijn als bij de E71 lijke me)

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb eindelijk de milestone, bevalt me zeer goed. Dit typ ik dan ook vanaf me milestone. Het toetsenbord is wel even wennen.

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    toch gedaan dus", veel plezier met je steen . Aan het toetsenbord wen je snel genoeg. Ik kan al nouwlijks meer fatsoenlijk typen met het onscreen keyboard

6. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik ben aan het twijfelen over de Samsung Galaxy Spica.

Iemand ervaringen?

7. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    zou eerder voor de hero gaan :)

8. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Maar dat is 10 euro duurder per maand..:+ Ik heb het dan over mijn prijsklasseO-) (rond de 13,95 + evt. internet per maand)

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vanmiddag bij de plaatselijke gsmboer gekeken naar een 2e handse gsm.
    De verkoper bood bij een LG Arena (Armin van Buren Edition) aan voor € 180.

Zijkanten waren beschadigd ( val schade ).
    Alleen de wallpaper van Armin Van Buren was nog aanwezig , de rest van verwijderd :mad:
    Kreeg alleen de gsm en lader mee.

Heb nu bij Rabomobiel een abonnement (€15) afgesloten en krijg een Samsung JET gratis.
    Gratis Navigatie West-Europa met ROUTE 66.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Net mijn htc touch diamond laten vallen plat op het scherm van ongeveer 1meter. Nu als ik hem aandoe krijg ik wel het achtergrond licht zeg maar, maar het scherm blijft zwart? :confused:

11. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Jij had toch een iPhone?

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk anders eens op tweakers, daar staan heel veel ervaringen met de galaxy spica :)

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Die heb ik privé ;)

Had een andere gsm nodig voor het werk.
    Gebruik nu de Anio maar vind dat maar een onding , kan alleen de multimedia toepassingen gebruiken via touchscreen.
    Mailen en SMSen kan alleen via het uitschuifbare toetsenbord , maar dat ding is veelste klein.

Als de LG Arena puntgaaf zou zijn had ik er best € 180 voor willen betalen.

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Niemand een idee voor mij? Alles doet het behalve mijn scherm. Dat blijft zwart. Achtergrond licht brand wel, maarja op een zwart scherm heb je er nog niets aan.

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Vermoed dat de verbinding tussen printplaat en scherm verbroken is.
    In het ergste geval zit er een breuk in de printplaat of die de schermverlichting kapot.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dus enige manier is opsturen naar htc waarschijnlijk?

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Er is geen gsm reparatie-shop bij jouw in de buurt ??

Reparatie via de officiële weg kan heel duur zijn , vooral als de schade is ontstaan door "eigen schuld".

18. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Kga binnekort nieuwe telefoon kopen, althans een abbo nemen van 35 euro per maand (2jaar) bij vodafone waardoor ik dus zo'n beetje elke phone er gratis bij kan krijgen (of kleine betaling erbij) die er is, nu vroeg ik me af wat de beste phone op dit moment is? nokia N900? of komen er de komende maanden nog nieuwe phones uit die beter zijn, dat ik dus beter nog even kan w8en?

19. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan beter wachten op de X10 of motorola millestone

20. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Of op de google nexus one. Heb zelf een milestone geimporteerd maar die is hier niet te krijgen icm met een abbo. Googled nexus one is volgens de eerste berichten echt een beest enn zou ook niet teveel mkoeten kosten naar het schijnt. Maargoed imoandroid met een capcatief scherm the way to go. Wil jre geen android dan is de htc hd2 met wimo denk ik de beste phone op dit moment. Dit typ ik trouwens op mn milestone op het hardware toetsenbord waar ik niet meer echt zonder kan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina