De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 7 nov 2009.

?

Wie wordt winterkampioen?

1. FC Twente

57 stem(men)
    56,4%
  2. PSV

24 stem(men)
    23,8%
  3. Ajax

12 stem(men)
    11,9%
  4. Feyenoord

6 stem(men)
    5,9%
  5. Overig

2 stem(men)
    2,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Denk dat alleen PSV van de nederlandse clubs doorgaan. Maar ben nooit zo goed in gokken dus zal het wel mis hebben!

2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Daar staat Ajax dan tegen Juventus, anders was het Athletic Club de Bilbao. :x:{

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Bilbao moet je echt niet onderschatten. Ik gok ook dat die wel gaan winnen van die Belgen. Ze zijn ook echt niet veel midner dan het huidige Juve, zeker nu het in een beroerde vorm verkeert.

Laatst bewerkt: 18 dec 2009
  4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    We moeten ook niet net doen alsof het Ajax van gister representatief is voor het hele seizoen.
    Met het "standaard" elftal speelt Ajax echt wel beter en maken ze gewoon een kans om van Juve te winnen.

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ga de kaartverkoop in de gaten houden. Ik heb er nu al zin in:)

6. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Meh, jammer Juve. Thuis is het wel leuk. Maar wou eigenlijk wel eens de uit wedstrijd bezoeken. Maar hier heb ik geen zin in. In zo'n betonbak. Had gehoopt op een zuidelijke bestemming :mad:.

Dan maar alleen thuis. De 23e begint de kaartverkoop wss trouwens ;).

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Uuuh, Juve speelt niet meer in Delle Alpi en volgens mij is Turijn behoorlijk zuidelijk.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ligt eraan, niet als je het vanaf italie bekijkt:+

9. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    True, maar mooi weer kan je vergeten. Of zit ik nu helemaal mis? :eek:. Daarnaast is dat nieuwe stadion ook redelijk een betonbak.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Die opmerking van Herman bij VI, over die entourage van Sneijder :lol:_O_

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het zal zo vlak onder de Alpen vrij koel zijn in februari (toch?) ja. En inderdaad, Olimpico is ook niet fantastisch, maar wel 10x beter dan Delle Alpi. De stad Turijn blijft kut overigens, daar verandert het weer of het stadion niks aan :+ Er zijn leukere uitwedstrijden, ook omdat er niet zo veel publiek zal zitten vrees ik. Het nieuwe stadion van Juve gaat wel weer een mooi stadion worden. Althans, daar lijkt het op op de tekeningen.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heute abend de finale van de wereldbeker voor clubs, dames. Zet die stream maar alvast klaar.
    FC Barcelona vs. Estudiantes LP
    ----[​IMG]-----------[​IMG]----

Overigens wat betreft VFB in de CL als tegenstander. Op papier één van de makkelijkere tegenstanders dus Pep moet waken voor onderschatting. Die ploeg zou natuurlijk geen probleem moeten vormen.

13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Pascal, hoelaat moet FC Barcelona in Nederlandse tijd? Weet jij dat misschien?

14. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    17.00 onze tijd

15. Vriendloos

Vriendloos Guest

VVV maakt ook een kans om van Juventus te winnen, alleen die kans is niet zo heel groot. Idem voor Ajax

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Klopt helemaal.

Maar ik denk dat jij Juventus een tikkeltje overschat. Natuurlijk hebben ze op papier een sterker team maar een van de geweldige aspecten van voetbal is dat een zekere overwinning niet bestaat. Daar komt bij dat Juve op dit moment in een kutvorm steekt en de taak tegen dit al jaren op Europees niveau kwakkelende Ajax best eens te makkelijk zou kunnen inschatten. Ajax zal van dit laatste probleem (onderschatting) geen probleem hebben. Ajax heeft echt wel een aardige kans om door te gaan. Als ze maar focking hard hun best doen en Suarez en de Zeeuw hun dag hebben.

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik denk dat Ajax zeker niet kansloos is. Vorig jaar hebben ze bewezen tegen sterke ploegen juist het beste uit zichzelf te halen. Tegen de kleinere clubs hebben ze het moeilijk. Nu zullen ze zeker wel gemotiveerd zijn. Wie er nu ook goed speelt, maakt een grote kans op een mooie transfer. Sowieso is een overwinning op Juventus al iets speciaals voor een club als Ajax op dit moment. En Juventus gaat toch altijd voor een 1-0 overwinning, dus wie weet prikt Ajax uit toevallig nog op het eind de 1-1 binnen en spelen ze thuis 0-0 ofzo.. Ach ja, blijft allemaal koffiedik kijken natuurlijk :+

18. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Thnx! Hopelijk wint Liverpool vandaag weer eens. Moet toch wel kunnen tegen hekkensluiter Portsmouth.

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Scoort Pourtsmouth toch een mooie goal! :)

edit: nu met 10 man, voor Liverpool, beetje overdreven =(

Laatst bewerkt: 19 dec 2009
  20. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Daar gaat mijn Toto.....

Hopelijk is Liverpool wat feller in de tweede helft!

EDIT: Mascherano Rood :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina