Killing in the name of op #1 in Engeland ipv x-factor

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kevf, 21 dec 2009.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het is de laatste vier jaar min of meer traditie geworden dat de winnaar van x-factor in de UK op 1 beland met kerst. Een ludieke face-book actie heeft er echter voor gezorgd dat Rage Against The Machine met hun oude hit 'Killing in the name of' dit jaar de kersthitlijst aanvoert

:9

http://www.theaustralian.com.au/new.../story-e6frg6so-1225812408516?from=public_rss

2. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Hehe, mooie actie!:D

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wat een geweldig feest was dat vorig jaar op Pinkpop, heb echt 3 dagen mank gelopen na hun optreden :D

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mooie actie, heb het niet zo op die neppe charts. :)

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Neppe charts?
    Als die kerel van X-Factor op #1 zou staan, zou het voor deze tijd van het jaar een 'normale' chart zijn.

Juist omdat RATM op #1 staat, is het een neppe chart, gezien dit onder normale omstandigheden niet zou plaatsvinden.

Maargoed, wel een toffe actie. :cool:

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    vage discussie over de 'echtheid' van charts. De meest verkochte single staat gewoon op 1 :)

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat bedoel ik dus. :)

8. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    leuke actie, ik heb een hekel aan die programma's en hun voortvloeisels.

9. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    leuke actie. In nederland hebben we toch ook keer zo'n actie gehad. Was dat niet met One Day Fly? Een behoorlijk kutlied die toch iedereen kocht? En van mij mogen die stomme programma's echt van de buis dat is zo jaren 2003. Maarja als iedereen blijft kijken zal er elk jaar wel een nieuwe komen. Vind een programma So you think you can dance veel leuker om naar te kijken. Daar zitten soms echt gasten bij die echt goed kunnen dansen.

10. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Heel cool. Ook een hele coole song om dat mee te doen. Ik krijg er helemaal een warm kerstgevoel van.

11. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Geweldige actie van de Britten!

"Fuck You , I won't do what you tell me!"

:cool:

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, ok, dat had je ook met OneDayFly actie. Had stuk van mn post weer verwijderd zag ik.
    Maar vaak genoeg zijn het wel neppe charts. Iemand gaat dood, wordt ineens massaal zijn/haar muziek verkocht. Soms staan er ook gewoon te slechte nummers hoog in de ranglijsten, waarbij je gebrainwashed wordt op mtv, 538, tmf etc, waardoor ze nog langer in de charts blijven.

Top 2000 bevat dan weer hoop goede nummers, al hoeft dat nummer van Queen niet constant op 1 te staan, maar wellicht is dat ook omdat ik het nummer en de band helemaal niets vind. :)

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Tja, dan is de Top 2000 eigenlijk ook een neppe chart want Radio 2 heeft ook gewoon een bepaalde groep luisteraars ;)

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Een paar jaar geleden werd Boudewijn de Groot met ''Avond'' ook de nummer één..
    Clocks van Coldplay is wel een modern nummer wat door iedereen wel geliefd is.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Maar het blijft een feit dat als luisteraars van een Heavy Metal of Dance radiozender een Top 2000 zou samenstellen die er heel anders zou uitzien dan die van Radio 2 :+

16. SysanApse

SysanApse Guest

Het gaat om de mainstream.

17. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Luistert de mainstream dan naar radio2?

vind die lijst altijd maar onzin.

18. SysanApse

SysanApse Guest

Mainstream volwassen luisteren wel naar Veronica.
    En na de reclame gaan de mensen die het echt willen horen wel luisteren en bekritiseren.

Tenminste de top 1000 is toch bekender dan de top 2000 ?

19. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de top 1000 van veronica altijd wel lekker wegluisteren :) Is wat meer rockgericht

20. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    bij mij niet.:+

Ik wist niet eens dat er een top 1000 is!8)

Deel Deze Pagina