De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Welke Nederlandse clubs gaan door in de Europa League?

1. Ajax, PSV en FC Twente

20,3%
  2. Ajax en PSV

7,6%
  3. Ajax en FC Twente

10,1%
  4. PSV en FC Twente

12,7%
  5. Alleen Ajax

7,6%
  6. Alleen PSV

20,3%
  7. Alleen FC Twente

2,5%
  8. Alle drie vliegen eruit

19,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Come on AZ, scoor die gelijkmaker!
    Het is best een aantrekkelijke wedstrijd, aantal kansjes over en weer. Er wordt door AZ echter slordig gespeeld en Mounir is een beetje egoïstisch. Ik hoop dat Ari snel wordt gewisseld voor Pelle.

2. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ari loopt tenminste slim, kan een actie maken en geeft goede ballen af. Pelle kaatst, maar vaak terug en er komt weinig dreiging af. Als ze latje trap gaan doen met de training doet Pelle maar weer mee.

Wat een slappe hap bij Feyenoord. Ze weten niet hoe snel ze moeten duiken en gaan liggen huilen, zielig.

Laatst bewerkt: 22 dec 2009
  3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Bojan <3, toffe wedstrijd. 2-0 voor Catalunya.
    Zo, wat een bom van die Argentijn. 2-1
    3-2 ondertussen al,

4. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Ari maakt juist zoveel fouten, slechte passes, dribbels waar niets uitkomt. En hij maakt net zoals Pelle de goals niet.

Complimenten voor Vlaar en Van Dijk, ze speelden erg sterk en waren de voornaamste reden dat AZ niet kon scoren. Want ze hebben echt veel kansen gehad, maarja je moet ze wel maken.

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ari creert in zo een wedstrijd gewoon 4/5 kansen voor anderenen ook zichzelf, wat je Pelle zelden ziet doen want die kan alleen een goede paas geven als hij buiten de 16 staat. Een actie maakt hij zelf niet, creert niks voor zichzelf en een bal er in schieten is hem vreemd.

6. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Goede eerste helft van Feyenoord met een paar kansjes waarvan Wijnaldum de grootste kans afmaakt. De 2e helft vooral sterk verdedigd omdat AZ een stuk beter was het eerste half uur waarbij Van Dijk er uitspringt omdat ie erg goed speelde, net als Wijnaldum, Cisse en het centrale duo achterin. Wat een geweldenaar is die Vlaar toch week in, week uit.

Na 12 uit 4 en 11 x de 0 nu ook door in de beker, heerlijk het jaar afgesloten Feyenoord.

7. Viper62

Viper62 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat een beest is die Vlaar, ik verbaas me er elke wedstrijd weer over.

Anyway, blij dat Feyenoord gewonnen heeft. Mn hart heeft enkele malen diep in mn keel gezeten van die klotefoutjes op t middenveld.

Ook goed geergerd aan die 'fans' die vuurwerk blijven afsteken en sneeuwballen blijven gooien..

Maarja we zijn door naar de volgende ronde. Eerst ff rust in de winterstop

8. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Was juist heerlijk man, sterretjes actie was geweldig en vuurwerk + sneeuwballen zorgden voor een heerlijke sfeer _O_ Was je er zelf trouwens bij?

Laatst bewerkt: 23 dec 2009
  9. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Die sterretjes actie zag indrukwekkend uit ja

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ziet er vet uit!

Gefeliciteerd! \o/
    Nu zullen jullie wel een erg leuke tegenstander gaan loten denk ik zo.

Elk jaar hoop ik weer dat wij een leuke uitwedstrijd in de beker loten, tegen een eredivisie club. Zoals nu ook, we verloren uit bij Dordrecht met 3-2 in de beker. Wonnen we die, kregen we een wedstrijd tegen Ajax. Gebeurt gewoon ieder jaar dat 't team waar wij door worden uitgeschakeld, de volgende ronde een leuke tegenstander krijgt. Achja, blijft enkel iets om over te dromen :+

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Dankjewel! :)
    Vond het maar raar dat het uitvak in twee delen was opgesplitst.

Haha, heel herkenbaar! :+
    Vorig jaar vlogen wij eruit tegen een amateur club, die vervolgens Feyenoord lootte.
    Hoop echt op een leuke tegenstander en dan het liefst toch thuis. Gezien de spelers onze steun dan wel kunnen gebruiken.

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Mij lijkt het juist erg leuk om een uitwedstrijd naar Feyenoord of Ajax ofzo te krijgen. Onze spelers zien elke week wel ons eigen stadion, laat ze maar eens lekker daar voetballen:cool:

13. Vriendloos

Vriendloos Guest

Zal wel niet, anders had hij dat niet gezegd.

Ik zat op Z tegen de Gele zijde aan dus bij vak X en het was werkelijk waar genieten. En die sneeuwballen waren geniaal en 1x werd Romero geraakt. Vuurwerk zweepte het publiek op en ik heb me helemaal de tering geschreeuwd en heb nu geen stem meer over.

In de treinen/metro was het helemaal ziek wat voor een sfeer er hing _O_

14. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Zat zelf vooraan X. Romero die het probeerde te negeren maar het o zo irritant vond. Heerlijk sfeertje hing het, liever een half lege Kuip met deze sfeer dan een volle Kuip in de competitie. Nu hopen op een mooie uitwedstrijd (Go Ahead ofzo :9)

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze de Champions League gewonnen? Dit geeft toch wel aan hoe uitzichtsloos de situatie bij Feyenoord is. Als je al zo blij wordt van de achtste finales van de KNVB beker..

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hoeveel geld krijgen ze voor het behalen van de volgende ronde?:+
    Al is het maar 20.000 euro, ze zullen er verdomd blij mee zijn bij Feyenoord;)

17. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Kunnen ze het gelijk doorsluizen naar de KNVB. Neem aan dat ze voor het vuurwerk en de sneeuwballen wel een boete mogen verwachten.

18. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Beter maakt Ajax WHC in vanavond! WHC - Nunspeet was altijd de derby toen ik nog op voetbal zat en nog naar het eerste ging. En de trainer van WHC nu, was mijn trainer toen ik zes was (bij nunspeet dus), omg! :+

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En nu wel die 2-0 maken, anders word ik naar...

Edit:// Ik mag die grensrechter niet... Onterecht afgekeurd en net was het ook al geen buitenspel.

Edit2:// 0-2 :cool:

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina