De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Welke Nederlandse clubs gaan door in de Europa League?

1. Ajax, PSV en FC Twente

20,3%
  2. Ajax en PSV

7,6%
  3. Ajax en FC Twente

10,1%
  4. PSV en FC Twente

12,7%
  5. Alleen Ajax

7,6%
  6. Alleen PSV

20,3%
  7. Alleen FC Twente

2,5%
  8. Alle drie vliegen eruit

19,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, zo kan je jezelf er ook uitlullen. Bah bah

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ajax heeft weer eens gespeeld, nu gaan we even duizend pagina's lullen over wat voor een klote club Ajax wel niet is en het verschil tussen Ajax en andere clubs :emo:. Gaaaap.

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo volgens mij gaat het hier niet echt over tussenstanden??

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie]

De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

4. Vriendloos

Vriendloos Guest

Moeten we dan duizend pagina's lullen over de geweldige overwinning van ajax?

Of wacht, laten we het hebben over de loting. Want het zit ajax allemaal altijd zo tegen hé :lol:

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Of we laten dat Ajax gebash gewoon eens een keer achter wegen nadat ze weer eens gespeeld hebben. Wordt je daar nou niet doodziek van? 'Aaah! Ajax speelt vanavond, nou daarna weer even lekker bashen want dat is koel yippie.'

6. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Haha Ajax heeft een grotere historie dan Feyenoord.
    Feyenoord doet het voor de sfeer (voor wat anders?) Ajax voor de prijzen.

Nogmaals Ajax publiek hardstikke leuk dat ze er zijn maar heb er niets mee, net als het Feyenoord publiek, ik vind het eigenlijk meer lachwekkend wat ik bijvoorbeeld gister zag en toch enigzins treurig..

PS had die oneliner niet tegen jou.

7. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    nou hopelijk wordt de loting dan ajax-feyenoord :thumbs:
    ohnee doe dan maar in het feyenoord stadion want die schijnt zo mooi te zijn en zulke goede sfeer :)
    en hopelijk wint ajax :9

maar waarom zou je je eigen club gaan vergelijken met een andere club??
    die afweging heb je waarschijnlijk al gemaakt voordat je fan werd
    en waarom argumenten geven waarom de ene een mooier stadion of leukere fans heeft, iemand die ajax fan is zal echt niet daardoor ineens feyenoordfan worden

dus best kansloos dat over en weer gehuil :{

p.s. waarom kan ik eigenlijk niet op feyenoord stemmen in de poll?

Laatst bewerkt: 23 dec 2009
  8. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik ben hier alleen maar om het tegendeel te bewijzen dat ik alleen maar kom als Ajax verloren heeft. :b:

En Mike, je kiest niet voor een club. Voor een club ben je. Maar goed, bevestigt het bovenstaande alleen maar. En het is geen vergelijking tussen Feyenoord en Ajax. Het zijn rivaliserende clubs al sinds het begin der tijden, dat sommige voetbal niet zo nauw nemen als andere betekent niet dat het maar dom gelul is.

Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2009
  9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het Feyenoordpubliek zingt meer, wij slachten jullie vrijwel ieder jaar af zonder uitzondering. Ik vind het een prima balans. Dat je het hebben van een beter publiek als een overwinning ziet zegt genoeg over je besef van de sportieve prestaties van je club. Iedereen tevreden toch? ;) En dan te bedenken dat wij ook al jaren drama troef zijn.

10. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, en wat wil je daarmee zeggen? Wij winnen én we hebben een geweldig publiek, dat niet alleen maar ook de historie, het stadion en de stad. Rotterdam ademt voetbal. En dat wij onderling misschien vaker de onderliggende dan de bovenliggende partij zijn doet daar helemaal niks vanaf.

Maar goed, mijn rede waarom ik voor Feyenoord ben is heel anders dan de teletekst Ajax supporters hier merk ik alweer. En Ajax is inderdaad al jarenlang droef, maar dat is al 105 jaar aan de gang geloof ik.

11. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    maar wat is je punt nou dan?

feyenoord heeft waarschijnlijk ook dezelfde "teletekst supporters"
    iedereen is fan op z'n eigen manier toch :)

12. Vriendloos

Vriendloos Guest

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder dan Ajax.

En inderdaad, maar voor de 1 kan ik meer respect opbrengen dan voor de ander.

13. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    omdat het gaat omde clubs die er al inzitten.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Als de lucht in Rotterdam voetbaladem is moeten jullie in ieder geval eens flink je smoel poetsen. Wat een graflucht ;)

Komt omdat Ajax veel meer supporters heeft ;)

15. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een behoorlijk stupide conclusie... Feyenoord is op het moment een club in opbouw, maar voorheen, in de kampioensjaren, zagen we dit precies hetzelfde. Feyenoord draait altijd al om de sfeer en men wordt niet zozeer fan van deze club omdat deze toevallig een grote prijzenkast heeft, godzijdank. Men wordt fan van deze club omdat Feyenoord voor sfeer staat. Iets wat bij ajax minder is. Daar heb je toch iets meer gelegenheidssupporters die nog altijd denken dat van der Vaart in de basiself speelt en zo nu en dan wel eens met papa meemogen in de skybox omdat die toevallig een kaartje heeft kunnen regelen via een zakenrelatie. Jullie doen op het moment wel heel denigrerend over Feyenoord, maar de grap is dat jullie slechts 4 punten (mochten jullie de inhaalwedstrijd winnen) boven ons staan, een kleinere afstand dan op de nummer 2. En dit met een selectie waar jaar in jaar uit miljoenen in wordt gestoken, bedragen waarmee je de schuld van Feyenoord wel twee keer had kunnen terugbetalen. Goed, jullie hebben ook meer te besteden, maar er wordt bijzonder weinig mee gedaan. Ik snap ook niet dat jullie zo denigrerend doen over het vieren van de overwinning op AZ... jullie noteren hier nota bene elk doelpunt wat jullie tegen een debiele amateurclub scoren...

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    en wat is daar mis mee? dat je hier neerzet wat de score is in de beker? Het is dan wel tegen een amateurclub, maar wat maakt dat nou uit? het is toch niet zo alsof de reacties heir waren van: 2-0 !!! Kampioenuhh!

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Tsja, als je zo generaliseert houdt een discussie al snel op. 'Wij' noteren ieder doelpunt tegen WHC? Ik niet hoor.

Zo stupide was die conclusie niet trouwens. Hij loopt er behoorlijk mee te pochen dat zijn club 'betere' supporters heeft dan Ajax. Veel meer is er momenteel niet om mee te pochen t.o.v. Ajax. En hij zei letterlijk dat ie amper voetbal volgt en wel staat te zingen de hele tijd. En hij zei ook dat ie liever zo'n geweldig publiek heeft dan ieder jaar kampioen wordt (of iets in die orde van grootte). Dat komt toch aardig overeen met m'n conclusie hoor.

Ajax is ook een club in opbouw, al jaren. So?

Men is doorgaans fan van Feyenoord omdat de ouders fan zijn van Feyenoord, net zoals dat bij Ajacieden gaat. Dat geleuter over sfeer als aanleiding om supporter te worden slaat nergens op. Feyenoord had nooit zoveel supporters gehad als ze niet zo'n rijk verleden hadden gehad, dus wat dat betreft ontlopen Ajax en Feyenoord elkaar ook niets.

En we doen denigrerend over Feyenoord (ik althans) omdat meneer Vriendloos zo'n grote bek heeft over Ajax. Als hij zo trots is op z'n geweldige supporterschap kan ik vol trots zeggen dat we Feyenoord ieder jaar slachten. Dat jij dat als denigrerend ervaart snap ik best, want het is ook vernederend om ieder jaar kansloos ten onder te gaan. Dan ga je je vanzelf minderwaardig voelen. En tsja, dan heb je alleen dat trouwe supporterschap nog hè :+

Ik heb overigens vrij weinig tegen de club Feyenoord hoor. Schitterende club met een prachttraditie. Ik heb wel wat tegen figuren als Vriendloos, die niet het vermogen hebben verder te denken dan 'wij' en 'jullie' en trots zijn op het feit dat ze bezopen en gedrogeerd staan te zingen en geen reet geven om het voetbal.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Lekker veel respect weer voor een amateurclub die wel mooi meedeed aan het bekertoernooi. :emo:

En nu ff ophouden met het Ajax-Feyenoord gebash (Alhoewel het voornamelijk Feyenoord supporters zijn die bashen).

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Vriendloos bedoel je.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ja, en HansSpijker en anderen die later ook inhaken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina