De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Welke Nederlandse clubs gaan door in de Europa League?

1. Ajax, PSV en FC Twente

20,3%
  2. Ajax en PSV

7,6%
  3. Ajax en FC Twente

10,1%
  4. PSV en FC Twente

12,7%
  5. Alleen Ajax

7,6%
  6. Alleen PSV

20,3%
  7. Alleen FC Twente

2,5%
  8. Alle drie vliegen eruit

19,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kun je niet gewoon een keer op een Feyenoord forum gaan hangen ofzo. Altijd maar dat kansloze gebash in jouw posts. =(

Probeer anders een keer met Feyenoord bezig te zijn in plaats van het constant over Ajax te hebben. Echt, een beetje kinderachtig is het wel toch?

2. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Zo geweldig is dat publiek in de kuip ook weer niet hoor. Wel beter dan het ajax publiek maar dat is ook niet zo moeilijk en dat weten de ajaxsupporters zelf ook wel. De club van rotterdam is en blijft sparta, veel knusser en gezelliger en hebben wat mij betreft betere supporters dan feyenoord. In de kuip zijn ze zo creatief als een visstick. Er zijn voor mij genoeg clubs die een betere aanhang hebben dan feyenoord.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Teletekst supporter :emo: Dat is ook zo triest. Alleen echte supporters zitten in het stadion? Tuurlijk :emo:. Ik heb, net als veel meer supporters, niet de middelen om wekelijks in de Arena te zitten. Daarom heb ik Eredivisie Live en volg ik het op die manier. Bovendien volg ik het nieuws op de voet en hou ik een aantal fora in de gaten voor geruchten of discussies over de selectie etc.

Mjah ik ben dan ook geen supporter. Ik weet eigenlijk niet waarom ik er serieus op inga, want ik kan me niet de laatste keer herinneren dat jij wat zinnigs zei, Vriendloos.

Edit: Ik word een beetje ziek van dat verhuren door Ajax. Gewoon verkopen moet je, maar ik denk dat we toch blij mogen zijn dat we een paar stukken onbenul kwijt zijn na de komende transferperiode. Nu Kennedy en Rommedahl nog :emo:. Wat ik wel een goeie zaak vind, en dat lees ik net, dat Daley Blind aan FC Groningen verhuurt wordt. Talenten moeten we wel verhuren om ze door te ontwikkelen. Dat Blind en vd Heijden straks allebei (vd Heijden natuurlijk nu al) eredivisie spelen doet me goed.

Laatst bewerkt: 24 dec 2009
  4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Echt héa! Altijd proberen Ajax zo hard mogelijk de grond in te bashen. Ik snap ook niet waarom hij niet gewoon op een Feyenoord Forum rondhangt. Geef hem aub anders een ban, dan kunnen we weer leuke discussies starten :).

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Eindelijk de meest gunstige loting (hoewel de laatste twee ronden ook niet gek waren) van iedereen. Grote kans nu om voor de 4e keer oprij de halve finale te halen. Maar vooral, eindelijk weer eens een thuiswedstrijd! \o/

6. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Er moeten dan wel clubs komen die spelers als Kennedy willen kopen. Als die er niet zijn kan Ajax niet veel anders dan verhuren. Dat is ook een goede stap om die spelers kwijt te maken omdat ze bij die andere clubs meer speeltijd krijgen om zich in de kijker te spelen. Het is helemaal mooi als die andere clubs dan ook nog het salaris van de verhuurde speler overnemen.

7. Vriendloos

Vriendloos Guest

Kom jij nou serieus aan met de neuzen van West? Kom op, een stadion dat van ellende uit elkaar valt. Die 10.000 is nogal makkelijk te vullen, niet? Daarbij kan je in het stadion daar een speld horen vallen.

En Feyenoord zo creatief als een visstick? Qua supporters lopen wij nog altijd voorop in Nederland hoor.

Ik heb het ze het daar nog zien doen :b:

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat wordt een wedstrijd zonder publiek. Fakkels, mag niet he..

Nee het mag alleen bij NAC niet :emo:

9. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, Nac wordt altijd benadeeld niet? Volgens mij zijn jullie heel goed weggekomen met die aquarium bak van jullie.

10. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus gast, heb je niet genoeg ruk materiaal voor de komende maanden?

11. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je zelf wel is in dat uitvak geweest? denk het waarschijnlijk niet. Bij nac zijn ze gewoon altijd aan het zeuren. met de loting, met de scheidsrechter, met het uitvak. Dus als je er niet geweest bent reageer dan niet op dingen waar je niks van af weet!

12. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    haha lijkt eerder dat de Feyenoordfan alleen maar aan het zeuren zijn
    zie de laatste paar pagina's met posts :D

13. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn reactie ging niet over Nac of over het uitvak dat ze hebben :):

14. Vriendloos

Vriendloos Guest

Hij ging inderdaad helemaal nergens over. Ga terug naar de barbies, hier wordt over voetbal gepraat. Mafkees

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ga jij het dan maar even een tijdje zonder XBW doen. Tot over twee maanden.

16. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Beware! :cool:

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat over dat uitvak was al weken van tevoren bekend. De competitie was te vroeg begonnen, daarom moest er verder gewerkt worden aan de verbouwing tijdens het seizoen. Toen Ernie Brandts nog trainer was, werd al besloten om het stadion te verbouwen. Alleen toen waren de financiën nog niet rond. Feyenoord heeft zelf pas in de bus opweg naar het NAC-stadion verteld hoe het uitvak erbij lag, dus het is ook eigen schuld. Volgens mij had NAC ook het geld weer terugbetaald van de kaartjes, meer kun je niet verwachten. En dat het vak er slecht bij lag, was natuurlijk geen reden voor de Feyenoorders om daar als een stel varkens in te keer te gaan (of leren ze dat op Varkenoord, wat naam ook voor je jeugdopleiding 8)) en daarmee de nodige schade aan te richten, wat ook geld kost natuurlijk. Weet daarom ook niet meer zeker of NAC het geld terugbetaald heeft aan Feyenoord.

Bij de bekerloting is het gewoon een feit dat NAC bijna altijd uit loot en vaak nog moeilijk ook. Dan mag er ook wel wat over gezegd worden. Dit jaar wordt het tegendeel bewezen qua loting, dus hoor je ook niemand zeuren.

En over de scheids zeurt iedereen, dat is niet alleen NAC hoor.

18. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Nak heeft alleen de kaartjes van de mensen die binnen zijn geweest terugbetaald, de mensen die terug zijn gekeerd hebben het geld van Feyenoord zelf terug gekregen.

19. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leuk dat je het verhaal van nac overneemt maar dat is helaas niet de werkelijkheid. Feyenoord heeft van nac een telefoontje gehad over het uitvak en of ze dat wilde controleren of het goed was. Dat hebben ze vrijdag voor de wedstrijd gedaan en toen WAS alles nog in orde. Zaterdag heeft men in breda met man en macht verder gewerkt aan dat uitvak. Ze hebben toen pas namelijk dat folie en dubbele netten opgehangen. Daar is feyenoord pas zaterdag avond laat over geïnformeerd. En toen kon feyenoord moeilijk ff iedereen opbellen of terugsturen.

20. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    OMG, waar gaat dit naartoe mensen? :emo:

JEEEEEUUUUJJJJJJ

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina