De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Vanavond gaat blijkbaar door, dat wordt zo glijden naar Almelo.
    Lekker verantwoordelijk met tien bussen de snelweg op. 8)

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    :)

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Mooiste goal dit seizoen.

[yt]SqpbMHc5XVU[/yt]

Vind 'm niet het mooiste, maargoed.

4. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Zucht, spannende selectie heeft Jol weer gemaakt. Neem nou eens wat jonkies mee want moet nu toch wel duidelijk zijn dat De Jong, Rommedahl en Kennedy in ieder geval, imo ook Pantelic en Aissati maar daar valt over te twisten, helemaal niks toe kunnen voegen, afgezien van kwaliteitsverlies.
    Het grote probleem is dat we bij Ajax op de bank niemand hebben die we kunnen inbrengen om iets te veranderen of te forceren in positieve zin.
    Of zijn onze talenten gewoon niet goed genoeg?

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Na twee schandalige vertoningen tegen AGOVV en FC Dordrecht hoop ik dat de mannen nu wel een greintje motivatie op kunnen brengen. Ja mannen, ik weet dat het koud is, dat we op kunstgras spelen, dat het waait, dooit, vriest, het bijna kerst is, het een lange busreis is en we tegen een tegenstander spelen van het niveau likmevessie, maar kunnen jullie alsjeblieft jezelf een keer niet voor lul zetten?

Remember Kozakken Boys-uit van een jaartje of twee terug:emo:

Heerenveen-PSV trouwens afgelast.

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    speciaal suarez, de zeeuw en alderweireld gespaard tegen Anderlecht voor deze wedstrijd
    komt allemaal goed :D

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie echt ongelofelijk tegen deze wedstrijd op. Hoe slechter de tegenstander, hoe slechter Ajax speelt. Laten we hopen dat we eens een keertje met meer dan 1 doelpunt verschil weten te winnen.

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Daar hadden wij een hele goede voor, namelijk Leonardo. Fantastisch doelpunt tegen o.a. Fiorentina maakte hij. Ik snap nog steeds niet waarom hij weg moest :confused:.

9. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    Jan Reker vertrekt bij PSV

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Toch wel een beetje zonde voor PSV. Deze man heeft zo'n beetje persoonlijk het Lemic bolwerk en alle aanhangsels de deur uit gewerkt, daar onder geleden met de club, maar heeft PSV wel weer op de rit gekregen nadien, wat ik best een prestatie vind.

Hij is vervloekt maar denk dat veel supporters naderhand zijn gaan inzien dat ie het helemaal niet zo verkeerd gedaan heeft al die tijd.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Goeie zaak. Nu Lindgren en Kennedy nog weg. Silva is naar Brazilië verhuurd en Cvitanich naar Mexico.

12. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de beste/voordeligste site voor het boeken van voetbalreizen ? Ik zou graag een keer naar Liverpool willen.

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Voordeligste is om alles zelf te regelen. Scheelt je al snel een paar honderd eu.

14. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Het nadeel is alleen dat het verdomd lastig is om aan kaarten te komen.
    Ik ga in Mei naar Sunderland - Manchester United en dan hebben we via zo'n voetbalreis organisatie gedaan. :)

15. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Bij vi/travel hebben ze wel eens een aanbieding. Maar dat is best zeldzaam. Maar zo kon je vorig jaar een keer voor rond de €150,- naar Arsenal of Barcelona met alles erop en eraan.

Verder is het inderdaad echt reteduur=(
    Ik heb ook wel eens gekeken hoe duur het dan is om via de 'normale' weg aan kaarten te komen, maar dat is echt een heel gedoe. Alleen als je 't dan goed doet is het waarschijnlijk wel (iets) goedkoper.

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik wil na de jaarwisseling waarschijnlijk kaarten gaan regelen voor de wedstrijd van Barça tegen Valencia in maart. Ben dan, als de prijzen een beetje hetzelfde blijven, 150/160 kwijt voor vliegen (A'dam - Barça en weer terug, dus niet via Eindhoven en Girona/Reus ofzo), 150/160 voor een leuk hotel, 70/80 voor de wedstrijd en dan nog 100/150 voor de overige meuk zoals openbaar vervoer, vreten en zuipen enzo. Dat is dan voor een weekendje. Vrijdag/zaterdag heen en maandag terug. Kom ik dus op ongeveer 500/600 eu uit en dan zit ik echt hoogstwaarschijnlijk in een beter hotel dan via VI. Volgens mij kun je daar niet eens zien in wat voor hotel je gedumpt wordt. Bovendien zie je niet hoe en met welke maatschappij je gaat vliegen en heb je niet de 100/150 voor vreten en OV er bij inbegrepen. Je kunt dan wel voor 545 gaan. Tsja, het zijn keuzes.

Normale weg aan kaarten voor Barça komen is overigens echt niet moeilijk, geen idee hoe dat bij andere buitenlandse clubs zit. Heel makkelijk via de site een plaats uitzoeken en orderen. Ophalen kan bij het stadion of je kunt het naar je hotel laten sturen.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ligt misschien aan de wedstrijd, maar ik ben ooit naar Hertha BSC geweest, waar we gewoon de kaarten hebben gekocht bij het stadion op de dag zelf. Helemaal geen probleem en niks moeilijks.

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jup, dat kan ook. In Barcelona heb je ook door de stad heen van die automaten bij volgens mij Caixa banken. Heb daar ook wel eens gebruik van gemaakt. Kun je ook precies kiezen waar je wilt zitten op nog vlak voor de wedstrijd. Ga dat risico echter niet nemen met zo'n grote tegenstander als Valencia. Camp Nou is sowieso altijd al bijna helemaal uitverkocht, ook tegen de mindere goden.

19. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Maar ik heb een keer gekeken voor Arsenal. Maar daar kun je dus onmogelijk aan kaarten komen8)
    Tenminste, je moet eerst een soort van clubcardhouder worden. Daar betaal je al een soort van premie voor. Dan moet je kaarten kopen maar dat is heel moeilijk want er zijn niet zo heel veel kaarten beschikbaar+dat de kaarten vaak best duur zijn. En dan nog vliegen/hotel etc.

Gelukkig ben ik van de zomer naar de Emirates Cup geweest, kon je tenminste gewoon kaartjes kopen:) Maarja, het is natuurlijk niet vergelijken met een echte Premier League wedstrijd.

Tjah, het is maar wat je er voor over hebt.

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Uiteraard. Ik geloof dat een seizoenskaart van Ajax voor rond de 450 eu gaat? Reisje Barcelona inclusief één wedstrijd kost hetzelfde of meer. Één keer per seizoen heb ik het er wel voor over om dat geld te splashen en IRL de Goden te zien dartelen op die grasmat. Verder kan ik het me ook echt niet permiteren, zeker omdat ik nu ook geen studiefinanciering meer krijg. Maar misschien dat het daarom welke elke keer extra speciaal is. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina