1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS (lite) - Deel 5

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Conquistador, 14 mei 2007.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nu die DSi er een tijdje is, gaan die Lites zeker een keer de deur uit voor dumpprijzen? Voor <100 euro heb ik nog wel interesse (en dan wel nieuw en niet refurbished bende).
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand die de nieuwe Zelda al gespeeld heeft?
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik kreeg m niet aan de praat. :+
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoe bedoel je?
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Waarom heb ik nergens wat gehoord over deze game? :eek:

    [yt]7tFlCWUlZMI[/yt]

    Okami vervolg op de DS! :eek:
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij zit nu in mijn DS Lite :9
     
  7. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    En, is het wat?
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan de game vergelijken met de Phantom Hourglass.
    Ipv een bootje met je nu een trein.

    Grafisch/Gameplay gezien zijn beide games 100% het zelfde.
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Waarom een formule veranderen die vrijwel perfect is? Ik vind 'm iig weer lekker spelen :)

    Ik weet niet in hoeverre er nog iets toegevoegd wordt in de loop van de game? Wat andere aanvallen e.d.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Over de gameplay van Spirit Tracks hoor je me niet klagen.
    Alleen jammer dat ze de koprol van Link niet hebben veranderd , dit is net zo onmogelijk als in de Phantom Hourglass.
     
  11. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ga hem waarschijnlijk ook nog wel kopen, vond de voorganger een goeie :)

    Maar ik kan me niet eens meer herinneren dat je een koprol kon maken bij Phantom Hourglass :+

    Hoop wel dat ik bij deze wat langer erover ga doen dan maar 2 weken zoals bij Hourglass.. Zonde was dat, want ik keek echt wel uit naar dat spel toen en dan heb je er maar zo kort plezier van.
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    tja als je zoveel speelt heb je ieder spel wel in twee weken uitgespeeld natuurlijk :). En als je dan de koprol mist vraag ik me af of je wel alle geheimen hebt gevonden :p.. je kan er doorheen racen, maar dat vind ik nou niet het leukste van het spel. Heb toch heel lang plezier gehad van phantom hourglass.
     
  13. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Heb hem toch wel redelijk compleet uitgespeeld, op een paar kleine dingen na misschien. Had niet alle onderdelen van die boot volgens mij. Kan ook zijn dat ik de koprol wel gedaan heb, maar kan het me gewoon niet meer herinneren hoe die ging. Tis ook alweer ruim 2 jaar geleden.

    Ik vond zelf niet dat ik extreem veel speelde. Speelde wel elke dag, maar niet super lang, op een enkele zondag na misschien. De kerkers waren ook gewoon kleiner dan in andere zelda games.
     
  14. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Na mijn geweldige ervaring met de Metroid Prime trilogie op de Wii heb ik eindelijk Metroid Prime Hunters aangeschaft voor op de DS voor 15 euro (Marktplaats). Ik heb een half uurtje gespeeld en ik moet zeggen dat de besturing erg aangenaam is. Ik heb de gevoeligheid van de stylus op maximum gezet, zodat ik lekker snel kan draaien enzo. Het is wel even wennen, maar dan heb je ook wat.

    Ik ben zeer benieuwd of dit avontuur zo aangrijpend is als zijn Wii-equivalenten. Nadat ik de gameplay een beetje onder de knie heb gekregen ga ik me ook eens wagen aan de online multiplayer. Schijnt erg goed te zijn.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De stylus is wat mij het meeste tegen houdt om games te spelen. Vond bv. alle handhelkd Zelda's geweldig totdat de DS versies kwamen. Vind het zo waardeloos om met de stylus te spelen dat ik gewoon niet verder kom :mad:
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Vandaag een Guitar Hero DS Lite pakket meegenomen bij de Intertoys voor 99 euro.

    [​IMG]
     
  18. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan een zegen of een vloek zijn, ligt aan het spel. Je kan Metroid Prime Hunters ook met de standaard knoppen spelen, maar dat is gewoon een stuk minder leuk. Met de stylus op maximum gevoeligheid is het gewoon net alsof je een FPS op de PC aan het spelen bent.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Ik wil nou ook wel eens een DS Lite goedkoop op de kop tikken. DSi vind ik niks.
    Guitar Hero Pakket ook niet. Ik zie ze nog steeds voor 130 euro. Niet voor 100 ofzo of lager? :+
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Top1Toys.

    Nintendo DS + 3 games voor € 125
     

Deel Deze Pagina