Nu die DSi er een tijdje is, gaan die Lites zeker een keer de deur uit voor dumpprijzen? Voor <100 euro heb ik nog wel interesse (en dan wel nieuw en niet refurbished bende).
Je kan de game vergelijken met de Phantom Hourglass. Ipv een bootje met je nu een trein. Grafisch/Gameplay gezien zijn beide games 100% het zelfde.
Waarom een formule veranderen die vrijwel perfect is? Ik vind 'm iig weer lekker spelen Ik weet niet in hoeverre er nog iets toegevoegd wordt in de loop van de game? Wat andere aanvallen e.d.
Over de gameplay van Spirit Tracks hoor je me niet klagen. Alleen jammer dat ze de koprol van Link niet hebben veranderd , dit is net zo onmogelijk als in de Phantom Hourglass.
Ga hem waarschijnlijk ook nog wel kopen, vond de voorganger een goeie Maar ik kan me niet eens meer herinneren dat je een koprol kon maken bij Phantom Hourglass Hoop wel dat ik bij deze wat langer erover ga doen dan maar 2 weken zoals bij Hourglass.. Zonde was dat, want ik keek echt wel uit naar dat spel toen en dan heb je er maar zo kort plezier van.
tja als je zoveel speelt heb je ieder spel wel in twee weken uitgespeeld natuurlijk . En als je dan de koprol mist vraag ik me af of je wel alle geheimen hebt gevonden .. je kan er doorheen racen, maar dat vind ik nou niet het leukste van het spel. Heb toch heel lang plezier gehad van phantom hourglass.
Heb hem toch wel redelijk compleet uitgespeeld, op een paar kleine dingen na misschien. Had niet alle onderdelen van die boot volgens mij. Kan ook zijn dat ik de koprol wel gedaan heb, maar kan het me gewoon niet meer herinneren hoe die ging. Tis ook alweer ruim 2 jaar geleden. Ik vond zelf niet dat ik extreem veel speelde. Speelde wel elke dag, maar niet super lang, op een enkele zondag na misschien. De kerkers waren ook gewoon kleiner dan in andere zelda games.
Na mijn geweldige ervaring met de Metroid Prime trilogie op de Wii heb ik eindelijk Metroid Prime Hunters aangeschaft voor op de DS voor 15 euro (Marktplaats). Ik heb een half uurtje gespeeld en ik moet zeggen dat de besturing erg aangenaam is. Ik heb de gevoeligheid van de stylus op maximum gezet, zodat ik lekker snel kan draaien enzo. Het is wel even wennen, maar dan heb je ook wat. Ik ben zeer benieuwd of dit avontuur zo aangrijpend is als zijn Wii-equivalenten. Nadat ik de gameplay een beetje onder de knie heb gekregen ga ik me ook eens wagen aan de online multiplayer. Schijnt erg goed te zijn.
De stylus is wat mij het meeste tegen houdt om games te spelen. Vond bv. alle handhelkd Zelda's geweldig totdat de DS versies kwamen. Vind het zo waardeloos om met de stylus te spelen dat ik gewoon niet verder kom
Het kan een zegen of een vloek zijn, ligt aan het spel. Je kan Metroid Prime Hunters ook met de standaard knoppen spelen, maar dat is gewoon een stuk minder leuk. Met de stylus op maximum gevoeligheid is het gewoon net alsof je een FPS op de PC aan het spelen bent.
Ik wil nou ook wel eens een DS Lite goedkoop op de kop tikken. DSi vind ik niks. Guitar Hero Pakket ook niet. Ik zie ze nog steeds voor 130 euro. Niet voor 100 ofzo of lager?