Vuurwerk 2009/2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door killaz, 1 sep 2009.

1. JeePee

JeePee Guest

Of witte velgen :+

2. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Maar dat mág toch helemaal niet, een IP van een website ontfutselen en die dan gebruiken om iemand op te sporen voor illegaal vuurwerk bezit. Dat breekt weet ik het hoeveel wetten.

3. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik heb dit jaar niets gehaald, ga het met vrienden vieren. Wel lekker voedsel ingeslagen. Vorige jaren haalde ik wel wat, maar niet heel erg veel. (veel meer dan €100 is het niet geweest) Maar toch wil ik eigenlijk nog een keer 1 keer een hele zooi halen en er daarna gewoon mee stoppen. Vind het wel bij oud & nieuw horen en het is gewoon tof.

Vind overigens argument van geldverspilling niet altijd opgaan, want dat is net wat je leuk vind. Als je elke week uitgaat en je lam zuipt ben je ook veel geld kwijt. Is allemaal kortdurig plezier, en dan is dit nog maar 1 keer per jaar.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Het is ook helemaal niet aan de orde.....

Mensen zijn gewoon onvoorzichtig en plaatsen trots hun foto's....Als ik zie hoeveel man je kan achterhalen via zijn profiel en dergelijke.

Hyves wordt niet alleen door puberende meisjes gebruikt hoor :+

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Nee dat is wel zeker. Ik heb keer voor de grap van iemand die het niet geloofde waarvan ik alleen voornaam had en woonplaats echt alles kunnen achterhalen: achternaam, sportclub, leeftijd, adres, mobiele telefoonnummer.. realiseert niemand zich wat je allemaal kunt vinden.

6. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het te erg voor worden dat ze nog wel de moeite nemen op iemand op te zoeken voor wat illegaal spul op een foto, terwijl het grote werk zo voor het oprapen ligt in nederland 8).

7. colinxbox

colinxbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0

tijdje geleden gemaakt, maar nog steeds best trots op. haha :D

Laatst bewerkt: 31 dec 2009
  8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
  9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
  10. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dit jaar heb ik samen met neef €120,- uitgegeven aan siervuurwerk.

Gister alleen opgehaald, want me neef ging een dagje weg. Was gelukkig nog best zwaar om naar huis te dragen...:)

Hopenlijk dat er dit jaar in de buurt mooi illegaal vuurwerk wordt afgestoken, want vorig jaar viel het heel erg tegen... Helemaal niks...
    Het jaar daarvoor was er in de buurt echt veel en heel mooi illegaal vuurwerk te zien:)

En als je nou vuurwerk uit buitenland koopt zonder Nederlandse gebruiksaanwijzing en je plakt er zelf een Nederlandse gebruiksaanwijzing op, is het dan wel legaal?:+

We kregen btw ook nog een gratis vuurwerkbril erbij. Echt gaar vind ik. Er is hier toch niemand die zo'n ding op gaat zetten?

Laatst bewerkt: 31 dec 2009
  11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Het ziet er misschien niet uit maar als er wat met je ogen gebeurt denk ik dat je achteraf wel anders praat...

12. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ik zou dat misschien opzetten als ik een handgranaat af zou steken, niet normaal consumenten vuurwerk of mooie mortieren uit belgië.

13. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Die bril wil ik best opzetten, het geeft niet wat anderen denken jij daarentegen hebt daar wellicht nog problemen mee. Succes daarmee.:):

14. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat vind ik wel altijd hatelijk. Omdat bepaalde lui er als een lamzak mee omgaan, komen anderen in gevaar. Een paar jaar terug kwam ik goed weg omdat er een pot omviel, recht mijn kant op. De 2 knallen die er nog uit kwamen ontploften precies naast me. Om nog maar niet te spreken over de voetzoekers die altijd van tola lola's werden gemaakt. Idioten altijd.

16. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Idd, vuurwerk is leuk maar denk aan andere, jammer dat er maar zo weinig mensen zijn die zo denken. Liep vandaag ook naar de Friettent voor oliebollen, staan er 4 kleien kids van jaar of 10/11 kende ze allemaal pakt er eentje een flowerthunder en doet alsof hij die aansteekt en naar mij toe houdt, maar voor het zelfde geld was hij aangegaan en was ik geraakt:emo: Vanacht heb ik nog genoeg vuurwerk:) 1 pot van 24 shots, 12 vuurpijlen, 300shots matje en nog sterretjes:+

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, gelukkig is er niks gebeurd. Kleien kids zijn heel gevaarlijk! :+

18. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
  19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden: