De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Toen ik vorig seizoen naar Barca - Sevilla ging hoefden ik het niet eens op te halen in Barcelona, maar ik kon de kaartjes gewoon uitprinten ofzo.

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57

Ibracaninja. :emo:

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hertha BSC speelt in een stadion voor 80.000 man en is praktisch nooit uitverkocht. Dus dan is het inderdaad niet moeilijk. In Engeland is het een heel ander verhaal. Jaren geleden met mijn vader naar Arsenal-Portsmouth geweest in het seizoen 2003-2004. Zonder kaartjes heen gegaan en minieme kans van slagen. Wedstrijd was uitverkocht. Mijn vader was naar het loket gegaan en gevraagd of er echt geen kaartjes over waren en dat ze helemaal uit Nederland waren gekomen voor deze wedstrijd. Bleken nog een paar kaartjes over te zijn omdat niet alle stewardplaatsen bezet waren. Zaten we eerste rij:)

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Neem aan dat je al in Londen was en dat jullie maar besloten om naar de wedstrijd te gaan, anders vind ik het nogal raar dat je zonder kaartjes helemaal naar Londen gaat voor die wedstrijd. :+

5. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt we gingen naar Londen met de hoop een wedstrijd mee te pakken van een willekeurige club:cool: Maar bij de eerste poging (Highbury) was het meteen raak. Anders gingen we nog Chelsea (moest tegen Tottenham), Charlton Athletic (tegen ManU) of West Ham United proberen.

6. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel beter ja. Heb zelf niet veel vertrouwen in hem, maar misschien laat ie het wel zien als ie veel speelminuten krijgt.

Wel een blunder van VI trouwens, op het fotootje naast het artikel staat Zeegelaar/Bonevacia ipv Sarpong. Lijken totaal niet op Sarpong.

7. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Maar goed dat die jongens ergens anders aan spelen toekomen. Het zijn allemaal talenten, maar het komt er gewoon steeds niet uit. Wat mij betreft gaan ze ook nog Mitchell Donald en Zeegelaar verhuren.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zeegelaar en Donald mogen ook wel verhuurd worden ja, al zou ik Zeegelaar graag zien spelen in het eerste. Prefereer hem toch boven Sulejmani, helaas. Nu nog Daley Blind naar Groningen en dan betalen we al een stuk minder salaris..

9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    En nu nog een hele zooi een keer verpatsen. Ogararu, Lindgren, Oleguer en die struisvogel van een Kennedy eruit kieperen.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ogararu niet bewaren voor de RB positie nu Silva weg is?

11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt ook seizoenskaarten van 200eu (1e ring achter de goal)
    voetbalreisjes lijken me ook wel mooi, misschien over paar jaartjes als ik gewoon vast werk heb :)

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kunnen we dat beter opvullen met jeugdspelers die niet miljoenen verdienen. Van Rhijn was een paar jaar terug een groot talent weet ik, maar weet niet hoe hij het nu doet. Verder hebben we nog Kappelhof.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Voor onze Ajax fans:
    [yt]dg2LZyAtdLQ&feature=player_embedded#[/yt]
    Mooie compilatie.

14. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie gedachtegang, maar misschien vind ajax het te onzeker om deze jongens te brengen ? Is het niet zo dat het prestige van de "stropdasen" bovenin helaas voorrang hebben dan het clubbelang. Iedereen weet toch dat je in een goeddraaiend elftal (lees selectie) beter wordt ?

Ik vind dat elke profclub de talentvolle jongens meer vertrouwen moeten geven. En dan wordt de eredivisie toch veel leuker. Nu hebben we al jaren last van voetballers met namen zonder daden die heel veel kosten

Kvind dat de bazen meer clubgevoel moeten krijgen ipv prestige en ''euro"gevoel

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Martin Dollinger waarschijnlijk naar Fortuna. Heb eerder een filmpje van hem gezien, lijkt me een goede aanwinst.

16. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Ik moet zeggen dat ik meer van de oude suarez hou lang haar scheendekkers laag. Toen was het echt nog de straat voetballer pur sang.

17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Zonde! Het schijnt dat ze nog alternatieve hebben voor eens spits.
    Ben benieuwd welke naam er nu gaat vallen, er moet in ieder geval een spits bij. :)

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien via Inter naar Ajax?

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Inter heeft dus een investeerder nodig voor hem, en Ajax kan hem wel gewoon betalen terwijl we amper geld hebben? Moeilijk te geloven. Verder winnen we het nooit van Inter natuurlijk.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inter kan hem toch verhuren aan ons?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina