Ik zou lekker eerst genieten van Bayonetta, Darksiders is namelijk ook heel verslavend en zeker net zo goed als Bayonetta. Beide is hack en slash maar bij Darksiders is het veel meer platform en puzzels en zijn de gevechten meer om de gebieden tussen puzzels op te vullen. Terwijl Bayonetta juist alle aandacht aan de gevechten geeft, in Darksiders is het een beetje om je heen slaan en als je geraakt wordt staat er toch om de volgende hoek weer een healtkist, terwijl ik bij Bayonetta het kut vond elke keer als ik werd geraakt omdat dat juist je score dit naar beneden brengt.
Er is trouwens een item in Bayonetta te koop en als je die equiped dan kan je aanvallen blokken, lijkt heel veel op Royal Guard van DMC4. Als je een succesvolle blok hebt dan doe je een counter attack en je hebt een extra lange witch time. Ik heb dit ding op de helft van het spel gekocht om alvast het blokken te leren aangezien je op ultimate climax (hoogste moeilijkheidsgraad) geen witch time hebt wanneer je dodged.
Wel vreemd dat mensen hier over frame drops praten terwijl ik dat nog nooit gehad heb bij Bayonetta, ook geen screen tearing of wat dan ook.
Zijn iets van 15 wapens totaal, sommige krijg je alleen als je het spel op de verschillende moeilijkheids graden uitspeelt, genoeg reden om het spel vaker uit te spelen
Laatst bewerkt: 2 jan 2010