1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bayonetta

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 mei 2008.

1. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De game heeft 17 chapters, en ik deed er ongeveer 11 uur over om de game uit te spelen zonder uitgebreid achievements te gaan halen.

Laatst bewerkt: 1 jan 2010
  2. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap de kritiek op dit spel niet . Het spel heeft een 94 gekregen in de pu en is daarmee baas! modernwarfare kan de pot op de rest van het jaar.. dit spel schopt de kont van modernwarfare bond en blauw.!er zitten trouwens geen framedrops in wat men hierboven aangeeft.. dat is kletskoek!

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Er is zelfs een achievement als je het spel (exclusief cutscenes) in 3uur tijd uitspeelt, maar dit lukt je alleen als je echt supergoed bent en geen één foutje maakt. Ik heb over het spel uitspelen en alle Alfheim portals halen ongeveer 26uur gedaan, heb een paar keer een level overnieuw gedaan omdat ik een geheim item was vergeten. Heb nu iets van 600/1000 achievement points gehaald.

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Vind wel dat die items en technics die je kan kopen best duur zijn :x
    Of ik moet gewoon beter spelen en meer halo,s verdienen dat kan ook :p

En Sjorrit welke vd 2 games vind je nu beter?
    Heb darksiders hier namelijk ook liggen,maar wil eerst bayonetta uitspelen voordat ik Darksiders aanraak.

Just curious..

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten wel framedrops in het spel, ik heb ze vaak genoeg gemerkt.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik wou net zeggen. Niet in de gevechten, maar daarbuiten zeer zeker wel. Speel maar eens chapter 2, in die stad. Daar merk je het heel goed als je bijvoorbeeld zo'n plein binnen wandelt.

Toch één minder level gespeeld: route 666 of hoe het ook heet. Het is de 8e episode. 't Sprak me minder aan, beetje op zo'n moter rondcrossen. Het level daarna, wat ik nu speel, is weer helemaal top. Geen zwaartekracht... wheee! :)

En ik heb nog mooie skate shoes aangetrokken ook. ;)

Laatst bewerkt: 1 jan 2010
  7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Kun je dan je outfit veranderen? Of vat ik het verkeerd op :+

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Level daarna is inderdaad echt mooi gedaan in die soort van droomwereld.

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Pff, dat rollende huis. Ik werd er bijna dol van joh (groot scherm hier). 8)

Je kunt van outfit veranderen, maar die ice skate boots is ook een wapen dat je kunt vinden.

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Even zonder te spoilen welke, maar hoeveel guns en melee wapens zijn er?

Zonder de wapens van de engelen meegerekend :9

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik zou het niet weten. Ik heb ze nog niet allemaal ontdekt.

Chapter 12 nu, 21 uur gespeeld.

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22

Ik zou lekker eerst genieten van Bayonetta, Darksiders is namelijk ook heel verslavend en zeker net zo goed als Bayonetta. Beide is hack en slash maar bij Darksiders is het veel meer platform en puzzels en zijn de gevechten meer om de gebieden tussen puzzels op te vullen. Terwijl Bayonetta juist alle aandacht aan de gevechten geeft, in Darksiders is het een beetje om je heen slaan en als je geraakt wordt staat er toch om de volgende hoek weer een healtkist, terwijl ik bij Bayonetta het kut vond elke keer als ik werd geraakt omdat dat juist je score dit naar beneden brengt.

Er is trouwens een item in Bayonetta te koop en als je die equiped dan kan je aanvallen blokken, lijkt heel veel op Royal Guard van DMC4. Als je een succesvolle blok hebt dan doe je een counter attack en je hebt een extra lange witch time. Ik heb dit ding op de helft van het spel gekocht om alvast het blokken te leren aangezien je op ultimate climax (hoogste moeilijkheidsgraad) geen witch time hebt wanneer je dodged.

Wel vreemd dat mensen hier over frame drops praten terwijl ik dat nog nooit gehad heb bij Bayonetta, ook geen screen tearing of wat dan ook.

Zijn iets van 15 wapens totaal, sommige krijg je alleen als je het spel op de verschillende moeilijkheids graden uitspeelt, genoeg reden om het spel vaker uit te spelen ;)

Laatst bewerkt: 2 jan 2010
  13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Jij hebt hem zeker op de HDD geinstalleerd? Dat zou wat kunnen schelen

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Komt ook in jouw versie voor Sjorrit. Je ziet het alleen niet, misschien maar goed ook. ;)

Item waarmee je extra kunt blocken is inderdaad nuttig. Ik gebruik die samen met een ander item waarmee je health aanvult na een succesvolle taunt. Erg handig als je nog maar weinig health over hebt en toch nog een groot gedeelte van het level moet doen.

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Nee niet eens, heb misschien 1 of 2 keer een kleine frame drop gehad maar dit was nooit in een gevecht en ook niet langer dan twee seconden.

16. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk eerder dat sommige de enorme screentearing bedoelen. Helemaal in dat level met dat plein. Verder zijn er wel degelijk framedrops alleen vaak niet irriterend of opvallend.

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Klopt, screen tearing is heel erg bij sommige stukken, vooral bij dat level als je in de (hoofd)stad bent. Maar het komt ook in andere levels voor. De framerate ligt soms ook lager. Ik merk het aan het tempo waarop Bayonetta loopt. Nog steeds soepel, maar iets trager. Als de framerate zakt gaat het spel dus niet stotteren ofzo. In de gevechten draait het spel verder goed.

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil gaan backtracken d.m.v. chapter select en zo oudere chapters selecteren. Ik speel momenteel op normal, maar als ik tijdens het backtracker het niveau op easy zet, krijg ik dan nog de achievement van uitspelen op normal als ik bij mijn huidige chapter het niveau weer op normal zet?

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    hij loopt bij mij echt supersoepel.

Wel is het net als bij DMC hetzelfde. Je kan items kopen maar als je die gebruikt krijg je een lagere score. Daarom zet ik na elke bonus game aan het eind van een level mijn punten om in Halo's.

Ook koop ik geen items maar uitsluitend technieken. Wel ga ik accesoires kopen zodat je kan counter attacken enzo, of geven die ook een negatieve score als je die aanhebt?

Omdat ik geen items gebruik is alchemy vrijwel nutteloos of gebruiken jullie dat veel?

20. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    accesoires gebruiken heeft geen invloed op je gamescore

Deel Deze Pagina