[Sport] Snowboarden & Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 24 apr 2008.

1. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Via Marktplaats? ik wilde ook nog wat proberen dit jaar, en ik zag ook wel wat staan, maar geen geld :'-(
    Want ik heb nu een Burton, bovenkant is echt afgeragd, scheuren in de lak enzo, maar de onderkant ziet er nog best oke uit. Het is ook van een snowboardleraar geweest die lesgaf op zo'n rolband. Maarja in de sneeuw zie je er niets van en het is best een lekker board.

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij ook overmorgen!
    Val Thorens!

Whoaaaaaa, word te gek.
    Kan niet wachten om HEEL de dag te skiien _O_

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Gewoon gekocht in een sportzaak in de Haarlemmermeer.
    Heb ook echt enorm veel zin in de vakantie _O_

4. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Dude, ik ga 2 januari ook naar Zell am See. Ik ben benieuwd hoe het is daar. Volgens mij is het ook maar een half uurtje naar Saalback Hinterglemm, dus daar kun je sowieso naar toe. Er ligt genoeg sneeuw, dus het moet goed komen lijkt me.

Veel plezier!

5. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Thanks, ik kom 2 januari terug, neem me laptop mee dus zal wel wat over het gebied te posten hebben voordat je op vakantie gaat;)

6. Remco

Remco Guest

In week 3 weer lekker oud en vertrouwd naar Portes Du Soleil

Onderaan de pagina staat een overzichtskaart ;) Wij zitten in Les Crosets.

700 km skigebied en een buttload aan funparks! :)

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    We moeten nu tot 18.30u wachten tot de bus vertrekt... De pistes waren niet echr relaxed, heel veel ijs zand en steen. Maar ik ben al lang blij dat we niet komende week hoeven want sommige pistes zijn gewoon zwart nu.

8. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    H-O-L-F F-U-C-K !
    wat ik heb ik een paar mooie dagen gehad. Was wel een paar dagen mistig en er laag vaak ijs. Maar die dagen dat we zon hadden en dat er verse sneeuw was gevallen, ik kon mijn geluk niet op off-piste. Wat heb ik heerlijk gezweefd zeg.

De groep waarmee ik was was ook supergezellig en Oud en nieuw was een groot feest!

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    In Zell lag niet heel veel sneeuw, wel elke dag zon maar me prioriteiten liggen toch op mooie pistes..
    Zell am See is een mooi gebied maar na 1 jaar heb je het er wel gezien, had na 3 dagen alle pistes al gepakt.
    Als je naar het dal wou skien richting Schmitten moest je de zwarte pakken aangezien de blauwe de hele week was afgesloten, dit was wel grappig omdat er zo veel onervaren skiers/boarders op de zwarte terecht kwamen die veel slechte plekken had, ik ben nog een flink stuk achter een rollend kind aan geboard die een val maakte en de hele piste af ging op zijn buik.
    Was een prima week met een geweldig oud en nieuw aan het meer.
    1 keertje gevallen, de dag na oud en nieuw bij een schansje.

Ik heb een paar dagen met rugbescherming geboard, echt een aanrader, merk je niks van.
    Een kwartier nadat ik viel kwam ik erachter dat ik me bescherming niet ophad omdat het niet zichtbaar is en chill zit.
    Stuitbescherming is ook erg fijn, gewoon een broekje.
    Ik ben 6de of 7de jaars.

Vanaf het gebied kon je op somigge plekken de bergen van Saalbach/Hinterglemm zien.
    Toen werd ik wel een beetje jaloers aangezien dat gebied véél groter is en de aprés ski daar een stuk gezelliger is.
    Wel een leuke week gehad :cool:

Er hing op de laatste dag een enorme mistlaag boven het dorp, heel vet!

haha

Laatst bewerkt: 3 jan 2010
  10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Haha die laatste :lol: Niet pissen, kotsen of doggy style :+

11. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ben net terug uit Zell am see en ditto wat Viktor zegt. Behalve dan dat er geen sneeuw lag, want dat lag er bij mij wel genoeg. Het was leuk voor een keertje, maar over een paar maanden weer naar Zermatt.

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mwaha, die zwarte piste bij Zell am See moesten we schluss naar beneden bij mijn opleiding tot skileraar. Ik heb redelijk veel lef met skiën maar toen scheet ik toch echt 3x stront 8)

13. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    schluss betekent met de ski's dicht bij elkaar/tegen elkaar aan?
    wel respect als je dat kunt :thumbs:

ik ga in de voorjaarsvakantie nog een keer, nu naar solden ofzo.
    Voor het eerst sinds een paar jaar weer met m'n vader, moeder en broertjes (en nog een vriendengroep waar we vroeger altijd mee gingen). Ben benieuwd of het wat wordt aangezien ik op vakantie al zo lang niet meer te horen krijg wat ik moet doen en dat ik moet oppassen, echt weer even kind zeg maar.

Heb ook geen idee hoe goed m'n broertjes van de piste afgaan.

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Het was de term die onze instructeur gebruikte voor het hard gaan met de juiste techniek. Daarbij is het juist belangrijk de ski's niet dicht bij elkaar te houden, iets wat je dus bij veel 'goede skiërs' fout ziet gaan. Ok, het ziet er tof uit dat die ski's strak naast elkaar staan maar het is eigenlijk hartstikke fout :eek:

Daarnaast moesten we het proberen, niemand lukte het om meer dan een paar 100m volle bak te gaan. De piste is gewoon te kut en te moeilijk :'-(

15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Nou inderdaad. Ik ging met mijn snowboard, maar ik durfde echt geen tempo te maken daar, maar dwars ging ook niet omdat het zeer ijzig was. Ik ging dus eigenlijk in zeer snel tempo dwars dat ding af. Komt ook omdat mijn board getailleerd is, waardoor ik op ijzige pistes zeer weinig controle heb...

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dus een ander standje mag wel :).

17. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ben net thuis gekomen van mijn 1 maand 'vakantie' in oostenrijk!
    Was dope, veel gelachen. :D

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    [yt]9Wi_3smbbOY[/yt]

Fucking vet snowboard filmpje! En het bewijs dat skiers homo zijn :+

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hahaha ja en ze laten het er wel heel makkelijk uitzien :+.

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het is gewoon zuur om te zien weinig moeite zij met alles hebben:+

Deel Deze Pagina