Ik heb deze gisteren binnen gekregen
http://www.consoleshop.nl/product/74652/category-2/skullcandy-combat-g-i-sgs-xbox-360-boom-mic.html
Stereo koptelefoon met microfoon voor de xbox360. Dat is handig als ik 's avonds/'s nachts aan het gamen ben en ik wil met mensen praten op live.
De geluidskwaliteit is behoorlijk, maar haalt het niet bij mn Sony MDR-V700 maar dat is dan ook een professionele koptelefoon.
Zitcomfort is redelijk al vind ik de kussens iets te krap rond mn oren zitten. Ik heb m echter pas 15 minuten gebruikt, dus ik zal later vertellen hoe die echt zit.
Het praten gaat goed en de anderen kunnen me goed horen, maar hun stemmen klinken wel anders. Heb nog moeite om te herkennen met wie ik praat.
Het is vervelend dat ik mezelf niet hoor praten in de koptelefoon en daardoor ga je harder praten en dat is nou net iets wat ik niet wil. Misschien is daar een instelling voor, maar ik moet nog ff kijken.
Vreemd genoeg zat er geen handleiding bij voor het aansluiten, maar er gaat dus een 2mm minijack in de controller en een 3.5 minijack in een verloop die naar 2 male/female tulp gaan.
Gelukkig had ik nog een verloop van 2tulp naar een grote koptelefoon aansluiting en dus heb ik nu door de koptelefoon
- geluid van de game
- geluid van muziek die ik stream via de xbox
- stemmen van medespelers
Als ik niet hoef te praten dan gebruik ik mn Sony gewoon.
Klik om te vergroten...