1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

  1. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    uit je controller is volgens mij niet echt een optie, maar als je rechtstreeks uit je 360 wilt is elke goede headset een mogelijkheid als dolby je niet boeit, je kunt de rood en witte uitgang altijd aansluiten op een verloopstukje waar je elke headphone op aan kunt sluiten. Ik zo in dat geval als ik jou was gewoon voor dat geld een leuke Sennheiser of Sony MDR kopen met gesloten schelpen dan heb je gelijk een goede set voor je mp3speler die je ongetwijfeld ook wel zal hebben (je hebt ook open schelpen zodat alsnog iedereen mee kan genieten). als je met microfoon wilt, moet je even kijken naar de aansluit mogelijkheden van de goedkopere TurtleBeach varianten en anders kun je altijd nog een los microfoontje kopen die je dan weer wel op je controller aansluit
     
  2. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    100% turtle beach X1, te koop in uk voor 44 gbp dus een hele mooie prijs. Top headset met chat en gamegeluid direct vanaf de droos
     
  3. bram1805

    bram1805 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dat gaat niet via de rood en witte ingangen want ik heb een hdmi kabel verbonden
     
  4. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel had ik nl ook.. de X1 is bij uitstek de beste keuze..:D
     
  5. bram1805

    bram1805 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    link ?, en op wat sluit je hem dan aan ? controller, 360 zelf ?
     
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb deze gisteren binnen gekregen

    http://www.consoleshop.nl/product/74652/category-2/skullcandy-combat-g-i-sgs-xbox-360-boom-mic.html

    Stereo koptelefoon met microfoon voor de xbox360. Dat is handig als ik 's avonds/'s nachts aan het gamen ben en ik wil met mensen praten op live.

    De geluidskwaliteit is behoorlijk, maar haalt het niet bij mn Sony MDR-V700 maar dat is dan ook een professionele koptelefoon.
    Zitcomfort is redelijk al vind ik de kussens iets te krap rond mn oren zitten. Ik heb m echter pas 15 minuten gebruikt, dus ik zal later vertellen hoe die echt zit.

    Het praten gaat goed en de anderen kunnen me goed horen, maar hun stemmen klinken wel anders. Heb nog moeite om te herkennen met wie ik praat.
    Het is vervelend dat ik mezelf niet hoor praten in de koptelefoon en daardoor ga je harder praten en dat is nou net iets wat ik niet wil. Misschien is daar een instelling voor, maar ik moet nog ff kijken.

    Vreemd genoeg zat er geen handleiding bij voor het aansluiten, maar er gaat dus een 2mm minijack in de controller en een 3.5 minijack in een verloop die naar 2 male/female tulp gaan.
    Gelukkig had ik nog een verloop van 2tulp naar een grote koptelefoon aansluiting en dus heb ik nu door de koptelefoon
    - geluid van de game
    - geluid van muziek die ik stream via de xbox
    - stemmen van medespelers

    Als ik niet hoef te praten dan gebruik ik mn Sony gewoon.
     
  7. bram1805

    bram1805 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een oplossing gevonden voor mijn probleem, toch bedankt iedereen
     
  8. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    hey een vriend wil misschien x31 kopen maar kan je dan ook horen welke kant ze komen? weet iemand dat?
     
  9. ultrak1ll

    ultrak1ll Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    he,
    ik heb ook wel intresse in die headset.
    Hoor je goed van welke kant ze komen.(cod als je dat speelt?)
    alvast bedankt!
     
  10. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Die headset is niet Dolby Surround 5.1, dus je hoort wel of ze van links of rechts komen, maar hoe ver en waar ze precies vandaan komen heb je geen idee van. Dat probleem heb ik momenteel nu ook. Aargh, nog een paar daagjes en dan Astro's!
     
  11. ultrak1ll

    ultrak1ll Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dankjewel die valt dan af.
    waar koop je astro , welke en hoe duur?
    dankje
     
  12. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    www.astrogaming.co.uk

    Alles bij elkaar genomen zijn ze + mixamp (die je nodig gaat hebben om 5.1 te krijgen) 268 euro. De MLG edition dan. Dat was ik tenminste kwijt, inclusief verzendkosten. Het kost wat, maar ik haal dan ook wel wat in huis volgens mij. Ik ga het beleven!
     
  13. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    of met 10 man bestellen, dan 1xverzendkosten en 10% korting: kost ie 218,- maar het is wel een hoop geregel dan;) trust mie
     
  14. Morunia

    Morunia Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    you can know it, that is what i know:thumbs:
    Had er toen ook aan zitten denken maar vond het toch een hoop geld voor een headset wil toch eerst eens de ervaring hebben van de astro.
     
  15. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    ga mee naar de LAN in beursgebouw eindhoven 2 t/m 4 april 2010. Zullen vele oldskooler zijn (dus ook vele astro's:b:)
     
  16. Morunia

    Morunia Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat ga ik niet redden vrees ik.
    Wordt waarschijnlijk pas weer op onze oldskoolnl lan dat ik weer tevoorschijn ga komen.
    Voorlopig kan ik vooruit nu ik die xtatic 5.1 digital heb heerlijke headset.
     
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    oh ik wist niet dat er 5.1 headphones bestonden voor de xbox!
    Zijn er ook goedkopere modellen?

    Als ik naar lan-partys zou gaan en heel veel shooters zou spelen dan had ik m wel besteld, maar ik gebruik m alleen als ik 's avonds Battlefield 1943 speel en mn maten online zijn. (ik sta als 41-jarige die nooit shooters speelde op de 17de plaats worldwide! :) )
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2010
  18. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb ook over die LAN nagedacht, vind Oldskool only wel prima maar hoef niet in een zaal te zitten met meer dan 1000 pc-nerds.
    Die headset die je nu heb is dikke shizzle voor die centen als je het gaat vergelijken met een Astro. Ik zie alleen een enkele zeuren over een bromtoon bij de Astro, vind ik eigenlijk niet kunnen voor die centen, kan een aansluitingsprobleem zijn. Ik zag MonkeyBrains elders posten dat je rechtstreeks de AMP in een stopcontact moet douwen en niet doorlussen via verschillende stekkerdozen. Toch jammer dat je hier rekening mee moet houden, ben ook wel erg benieuwd naar de sound. De enige die ons het verschil echt kan vertellen is Nl Hans, die heb ze beide op de kop gehad!:)
     
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Huh, heb je 2 van deze headsets dan? Want je hebt hem toch aan mij verkocht?
     
  20. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij heeft er 2.. Nu nog maar 1..:D
     

Deel Deze Pagina