De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Neem je snowboard mee!
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Of neem Sjoerd mee!
     
  3. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Neem Sjoerd + zijn snowboard mee!

    *Gaat verder met de dagen aftellen tot Nesselwang

    * Heeft voor kerst dikke Oakley goggles gekregen van vriendin en nog dikkere handschoenen van schoonouders
     
  4. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    neem sjoerd en een harige neusbeer mee...



    sjoerd is gek op wollige dingen :+
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]

    [​IMG]

    Ja het gaat hem wel worden hoor jongens. 1200s sport versie, koffers er ook maar bij voor de langere tourritjes. Sportset erop met of de Titanium termi's of de carbon termi's.

    Dan nog een setje stijlvollere spiegels. De bashplaat aan de onderkant en de buddy stepts zwart laten coaten door m'n oom...

    En dan zien we het wel weer.

    Dus dan ga ik binnekort is beginnen met sparen, zodat ik in de zomer is ga proefrijden en bestellen en dan oktober de levering... Zo zou het moeten gaan :+
     
  6. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    *Jaloers op pimmy ondanks dat ik zelf ook een nieuwe motor heb*

    Maar inderdaad een erg mooi motor!
    Ben zelf niet van de "Tour/sport" motoren,maar de nieuwe MS is echt _O_\o/
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Of je koopt elk jaar een nieuwe motor, gewoon omdat het kan, of je geniet gewoon van de motor die je nu hebt... :9
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wat zijn nou eigenlijk de specifieke verschillen tussen de standaard versie en de S versie?

    Vering,remmen ABS?
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Op dit moment heb ik het geld ook nog niet hoor haha, maar ga is rustig sparen, verkoop m'n auto in augustus en ruil m'n 696 in. Dan komen we al een heel eind. Wil deze motor omdat het voor mij de ideale motor is, zo op papier dan, wil uiteraard nog proefrijden.

    Verschil met de S en non-S is inderdaad de vering, ABS, handvatverwarming (touring), carbon delen (sport), koffers (touring).

    Reden voor mij om voor de S te gaan is de vering. Als de vering niet in orde is van zo'n fiets, helemaal met de electronische technieken erop, dan blijf je iets missen. Dus dan in één keer gewoon de complete package.

    Ik krijg er al zin in, kga 'm rustig in de gaten houden. En tot die tijd zal ik, zodra de ijsbaan ontdooit is, nog zeker 8000 km op de 696 gaan zetten!
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net weer even gelest. Koud. Dik aankleden helpt een hoop, maar koude handen zijn haast niet tegen te gaan, tenzij je echt goede handschoenen en/of handvatverwarming hebt.
    Onder de helm kan ook koud zijn, bij de hals, waar de wind net boven de kraag tegen aan komt, evenals je gezicht. Vizier heb ik vaak op een kiertje en af en toe moet ik die stuk verder open zetten, omdat die constant beslaat.
    Gewoon rustig gereden op de doorgaande wegen, waar best goed op te rijden was. Rijden ging verder wel lekker en je bent je nu ook wat meer bewuster van de positie op de weg (gaat eigenlijk automatisch, maar toch).
    Examen maandag zal wel niet door gaan. Dus dan is het waarschijnlijk weer een nieuwe datum prikken, in de hoop dat het weer een keertje mee zit. Al blijf je dat houden in deze periode.
     
  12. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Vincent, alle respect dat je nu rijdt kerel. Erg knap.
    Hoop voor je dat je snel je rbw hebt.

    Pimmy,

    ook jij mooie plannen. MS is erg mooi. Blijf alleen mn twijfels houden over de snavel, alhoewel van carbon is ie wel weer wat mooier dan het standaard pastic.

    Bas,

    wanneer mag ik je weer knuffelen?
     
  13. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zelf ga ook een nieuwe motor kopen, maar die komt er gewoon bij, naast de 998. Ik wil iets wat ik zonder al te veel zorgen buiten kan zetten bij mn studenten woning en dagelijks in kan zetten, ipv de 998 die bij mn ouders staat. Zit te denken aan een triumph speed triple 1995, een gsxr 750 1995 of een fzr 600 r ook 94/95. Jullie nog een mening?
     
  14. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had zo'n boevending. Hoe noem je dat ook alweer, uhmmmm zo'n ding:

    [plaatje]http://www.motozoom.nl/pics/fotoGroot/20011000_350_RET_FR_07.jpg[/plaatje]

    Echt ideaal voor het je nek/hals. Kan je echt niet missen met dit weer! (2,69 @ motozoom ;)!)
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2010
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Haal een Fazer! niet zo sportief maar wel de ideale sport/tour motor met een lekker soepel blok.

    [​IMG]
     
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Vind een GSXR ook wel erg mooi in het blauw-wit. Echter zie je ze op elke hoek van de straat staan.
     
  17. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Tru, je ziet ze wel vaak.

    Even kijken wat die Fazertjes kosten.


    /edit: Wel hard mee door het zout geknald die Fazers :D. Denk niet dat die het gaan worden.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2010
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Mja je zegt zelf dat je een motor wilt die je zonder veel zorgen buiten kan zetten, een GSXR en FZR zijn echte sportmotoren, die jatten ze altijd wel. Vriend van me had een CBR600 F2 omgebouwd tot stunter en legergroen gespoten, ding zag er niet uit en voorvork zat onder de olie door een lekke kering, en die werd zelfs gejat.
     
  19. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    @ fallout....

    ik zou ook gaan kijken naar een simpel mega betrouwbaar 4 cilindertje.
    idd de eerste fazer met dat thundercat blokkie is bijna onverwoestbaar en erg goedkoop.
    verders staan er nog genoeg te koop dus keuze zat om er echt een leuke uit te vissen.

    heb van de week voor de hypermotard ook het ducati performance race zadel erbij besteld.
     
  20. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, goede punten. Ik ga er nog eens over nadenken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina