Terminal zit ik vaak bovenin bij de gastank (of eronder) want rara.... Je overziet praktisch alles. Frickin brainiac.
En het is een tip om aan je team mates te plakken, In de praktijk gaat dat uiteraard niet altijd even lekker (mensen hebben een slechte dag, humeurig, whatever).
Zoals ik al zei, Ik heb nog
NOOIT geboost in een spel. Alles is gewoon legitiem behaald. Kan wel gaan zeggen je mag gerust m'n vrienden na vragen in mijn xbox live lijst maar alsof je dat echt gaat zitten doen
Nukes behaal ik 7 van de 10x bij mappen zoals Afghan, Wasteland en 1tje waarvan ik de naam van ben vergeten (sneeuw map, brug in het midden waar B op zit). En dood simpel door de combo Harrier/AC-130/Nuke. Open mappen... Piece of cake om dan de 25 killstreak te behalen.
Uiteraard als de tegenpartij niet slim genoeg is om op tijd je harrier en/of AC-130 uit de lucht te knallen. Als ze dit wél zijn word het wel wat moeilijker
Maar goed. Hoezo zou een k2d van 3.5 niet geloofwaardig zijn omdat ik vóór de kerst behaald heb (ben alweer gezakt naar 3.31 ofzo maar goed)? Ik had MW2 op 6 November al dus kon al beetje inkomen
CoD 4 K2D : 2.50+ (eerste FPS op de xbox)
CoD : WaW : 3.60+
Is het zo moeilijk om te geloven dat ik simpelweg raak schiet?
Heb potjes van 2-10... Maar soms ook potjes van 80-5. Sim-pel.
Daarnaast ruim 5 jaar CS gespeeld op clan niveau (tevens ook CPL, Eurocups en tournooien zoals Netgamez, Drome en Campzone)... Frickin bite me Rampage
Klik om te vergroten...