1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Terminal zit ik vaak bovenin bij de gastank (of eronder) want rara.... Je overziet praktisch alles. Frickin brainiac.

    En het is een tip om aan je team mates te plakken, In de praktijk gaat dat uiteraard niet altijd even lekker (mensen hebben een slechte dag, humeurig, whatever).

    Zoals ik al zei, Ik heb nog NOOIT geboost in een spel. Alles is gewoon legitiem behaald. Kan wel gaan zeggen je mag gerust m'n vrienden na vragen in mijn xbox live lijst maar alsof je dat echt gaat zitten doen ;)

    Nukes behaal ik 7 van de 10x bij mappen zoals Afghan, Wasteland en 1tje waarvan ik de naam van ben vergeten (sneeuw map, brug in het midden waar B op zit). En dood simpel door de combo Harrier/AC-130/Nuke. Open mappen... Piece of cake om dan de 25 killstreak te behalen.

    Uiteraard als de tegenpartij niet slim genoeg is om op tijd je harrier en/of AC-130 uit de lucht te knallen. Als ze dit wél zijn word het wel wat moeilijker ;)

    Maar goed. Hoezo zou een k2d van 3.5 niet geloofwaardig zijn omdat ik vóór de kerst behaald heb (ben alweer gezakt naar 3.31 ofzo maar goed)? Ik had MW2 op 6 November al dus kon al beetje inkomen ;)

    CoD 4 K2D : 2.50+ (eerste FPS op de xbox)
    CoD : WaW : 3.60+

    Is het zo moeilijk om te geloven dat ik simpelweg raak schiet?

    Heb potjes van 2-10... Maar soms ook potjes van 80-5. Sim-pel.

    Daarnaast ruim 5 jaar CS gespeeld op clan niveau (tevens ook CPL, Eurocups en tournooien zoals Netgamez, Drome en Campzone)... Frickin bite me Rampage :)
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik geloof je wel.
    Wat een triest gedoe hier.. een ratio van 3.20 is nou ook niet zo moeilijk om te halen.
    Zelfs zonder campen kan je een ratio van 3+ halen.
     
  3. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Campers !!!
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit nou serieus? :emo:
     
  5. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn je Ex-clans ?
     
  6. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Natuurlijk, ziet toch meteen dat ze gewoon keiharde campers zijn?
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hallo, ik heb geen hoge k/d. 8)
     
  8. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Je spreekt jezelf toch best vaak tegen, 'ik camp niet, ik ben een rusher' :+
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Serieus, degene die K/D ratio heeft verzonnen moet geklapt worden. Neppe shit.
     
  10. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    m.a.w., je kills en deaths moeten niet meer bijgehouden worden! Alleen de wins en losses!

    baw, ik ben daar een te grote stathoer voor 8)
     
  11. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. @ WaW (waar je bij de mensen die in de server zitten gewoon alles kunt zien waaronder de K2D) zag ik er soms een paar met 7.00+ ... Dat is pas ziek en/of boosten.

    PB anders maar even als je het per se wilt weten. Niet echt super relevant wat de clans precies waren (tijdje clanhopper geweest :+) ; Puur om aan te geven dat ik lang genoeg mee draai qua FPS games ;)
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Gast, ik heb jaren CS en SOF2 gespeeld. Dat was op de PC. Een XBOX is heel anders.

    Gaat er mij om dat ik je in Terminal heb zien boosten met een ander iemand. Kijk, als je dit één keer doet? Prima. Maar niet vaker.

    Laten we er in ieder geval gewoon mee kappen :+ Word een nutteloze discussie zo ...
     
  13. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De reden waarom mensen campen in games zoals COD;MW2 en VEEEEL minder in bijvoorbeeld Halo is omdat MW2 je gewoonweg teveel beloningen geeft.


    Als je een predator hebt dan zoek je een plekje op en hiermee maak je 1, 2 kills, zodoende nodig moet je er zelf nog 1 maken maar je bent dan zo dichtbij die harrier dat je het erg voorzichtig aan gaat doen en dan die laatste kill maakt door die nietsvermoedende speler te doden die jou net voorbij loopt.

    Nu jij je harrier hebt en nog een paar kills verwijderd bent van je AC130/CG ga het NOG rustiger aan doen en wacht je uiteindelijk tot je Harrier je laatste kills maakt. Helaas wordt die uit de lucht geschoten en moet je weer zelf kills maken, het probleem is dat je nu ZOOOOOOOO dichtbij de grote killstreak bent en je niet het risico wil lopen om deze kans te vergooien op een mooie score en een K/D van 10.

    Je plant een claymore mooi bij een trappetje en je gaat naar die kamer andere spelers van boven neerschieten, je gaat hier niet weg want je hebt je positie al verraden en je hoopt dat ze in je claymore lopen. De jongen die uit is op die "payback" loopt precies in je claymore en geeft dankzij jouw scavenger perk nog een claymore, laten we er nu dus 2 planten...

    Uiteindelijk heb jij je AC130/CG en maak je nog weer 15 kills maar helaas wanner je luchtshow is afgelopen blijk je gedood te zijn. Nu maak je weer 5 kills, wel voorzichtig want je wil niet je killstreak verpesten, en zo ga je het rondje weer af.

    A camper's true story


    Dit is de routine voor véél van die statwhores(niet iedereen!!) en hier erger ik mij dan ook aan. Dingen zoals objective games worden niet meer gespeeld naar hun objective maar iedereen wil voor die killstreaks gaan.

    Bij Halo level je alleen door de match te winnen en moet je naar de objective spelen waar COD je alsnog beloond ondanks dat je de match hebt verloren.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Precies :) En daarom vind ik het ook jammer dat er geen aparte modus is waarin er geen killstreaks zijn. Er is wel een Team Deathmatch en een Team Deathmatch Express waar maar een minimaal verschil in zit, maar deze modus is er niet. Op papier zou je zo'n modus compleet anders moeten ervaren.
     
  15. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed omschreven lockum!! Zo doe ik het ook.. Als je een vast clubje hebt is dit de ideale omstandigheid.. Allemaal verschillende Killstreaks en classes.. Geheid dat je 8 van de 10 wint in TDM ( HC ) ik speel niks anders..

    Dit is een vorm van campen maar ook een vorm van ''tactisch'' spelen.. Als men zich eraan ergert, dan zou men zich op dat moment moeten aanpassen aan ''onze'' speelstijl, wil je nog winnen..
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Er is inderdaad niet veel beloning voor teamwork, alleen voor eigen succes. Dat is jammer maar als je met vrienden speelt is dat al een stuk minder
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Modus zonder killstreaks zou wel tof zijn inderdaad!
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Modus zonder 1000 camphoekjes ook. :)
     
  19. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    En ja hoor, het is weer zover. Ik van gister tot vandaag bij me neef zijn, en weer een Nuke halen op zijn PS3. Volgens mij zijn de PS3 spelers ECHT een stuk slechter8)
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja, ik zag een vriend van mij het laatst ook spelen op de PS3 en hij vloog er ook zo doorheen. Heel maf 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina